ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد
سرخط خبرها

پنهان‌کاری پنتاگون درباره ناو جنگی بونهوم ریچارد

  • کد خبر: ۳۴۲۳۷
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
  • ۱
پنهان‌کاری پنتاگون درباره ناو جنگی بونهوم ریچارد
از زمان شروع آتش‌سوزی و انفجار در ناو جنگی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» آمریکا ساعت‌ها می‌گذرد، با وجود این پنتاگون هنوز درباره علت این حادثه شفاف‌سازی نکرده است. این در حالی است که برخی گزارش‌های اولیه از برگشت شعله یا فشار بیش از حد به‌محض گرم‌شدن محفظه کشتی حکایت دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ زمانی که این ناو در اسکله سن‌دیگو پهلو گرفته بود و دچار آتش سوزی و انفجار شد،  ۱۶۰ نفرداخل کشتی بودند. همه خدمه از کشتی تخلیه شدند و ماموران آتش نشان از ۹ صبح روز یکشنبه برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند. ماموران آتش نشان برای محاصره آتش، فضا‌های مختلف کشتی را پاکسازی کردند.

مشخص نیست که چه چیزی باعث آغاز آتش سوزی شده است. زمانی که اولین گزارش‌ها از وقوع آتش سوزی در صبح روز یکشنبه منتشر شد، گفته شد که آتش در محل ذخیره پایینی کشتی روی داده است، فضایی باز و وسیع که مقادیر زیادی تجهیزات دریایی و وسایل دیگر در آن ذخیره می‌شود.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در جریان اوضاع جاری در ناو حادثه دیده قرار گرفته است. براساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، ناو جنگی یواس‌اس بونهوم ریچارد یک ناو هجومی آبی خاکی است. ناو آمریکایی بونهام ریچارد که از سال ۱۹۸۸ وارد نیروی دریایی آمریکا شده است، ۲۵۷ متر طول دارد و نزدیک به ۱۰۰۰ نفر خدمه در آن خدمت می‌کنند.

با توجه به ابعاد فاجعه، به نظر می‌رسد مقام‌های آمریکایی درخصوص اخبار واقعی تلفات و خسارات ناشی از آن پنهانکاری می‌کنند.  پنتاگون با گذشت ساعت‌ها از شروع آتش‌سوزی در این ناو جنگی، همچنان درباره علت وقوع حادثه سکوت کرده است.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
دوره بزن در رو تمام شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->