کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

میزان افزایش مستمری بگیران تأمین اجتماعی بر اساس سابقه فعالیت (۱۰ تا ۳۵ سال) اعلام شد

  • کد خبر: ۳۴۵۰۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
  • ۱۱۵
میزان افزایش مستمری بگیران تأمین اجتماعی بر اساس سابقه فعالیت (۱۰ تا ۳۵ سال) اعلام شد
از آخر مردادماه حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه دو میلیون و هشتصد هزار تومان و با ۳۵ سال سابقه، سه میلیون تومان خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد قریب در نشست دیده‌بان با موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که در موسسه عالی پژوهش این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل‌بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان میرسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد. همچنین حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه به ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و با افزایش ۶۸ درصد می‌رسد.

قریب گفت: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان یعنی افزایش ۵۰ درصدی می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۵ درصد رشد خواهد رسید.
 
حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با ۲۴ درصد افزایش و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه حداقل ۴۱ درصد و به ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰  سال سابقه ۸۳۴ هزار و رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰  سال سابقه به ۵۹۴ هزار و ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: شیوه‌ای که به اجرا درآمد با عنوان متناسب سازی بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.

روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نیز گفت: سیر مکاتبات برای اجرای طرح متناسل سازی حقوق بازنشستگان که از ۲۶ تیر ۹۸ شروع شد و بالغ با ۷۰ مکاتبه و مذاکره است که با مقامات مختلف انجام شده است.

وی افزود: سطح بالایی از پیگیری برای تحقق این امر صورت گرفته است و امروز با خوشحالی این امر را شاهد هستیم. همچنین در این جلسه از شرکای اجتماعی و پژوهشگران و صاحب نظران دعوت کرده‌ایم تا نظرات خود را پیرامون این طرح بیان کنند.

علی‌اصغر بیات؛ رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: خاطره این اقدام موثر و مثبت در اذهان بازنشستگان خواهد ماند؛ حقوق پایه از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای افراد با ۳۰ سال بیمه پردازی به ۲ میلیون ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که افزایش قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: جدول مشترک ما با ۳ سناریو به وزیر رفاه اعلام شد و آقای شریعتمداری به بهترین نحو و مطابق با خواسته ما عمل کرد و این اتفاق بزرگ و بسیار قابل توجه جا دارد که به نحو بهتر و مناسب‌تری در رسانه‌ها منعکس شود تا افکار عمومی از این موضوع مطلع شود و رضایتمندی خوبی حاصل شود.

بیات گفت: درباره دفترچه درمانی که اعتبار آن احیا شده است و حذف کامل دفترچه‌ها نیز کار بسیار بزرگی شده و در خدمات گردشگری از برنامه‌های متنوع سازمان تأمین اجتماعی تشکر میکنم.

وی با بیان اینکه تسهیلات و وام بازنشستگان نیز به خوبی مهیا شده است، ادامه داد: طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تمام سطوح و همه مستمری بگیران را دربر گرفته است.

محمد اسدی، عضو و دبیر کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه اظهار کرد: با نهایی شدن طرح متناسب‌سازی شرایط تغییر کرده و شاهد رضایتمندی بیشتر بازنشستگان هستیم و  این نشئت گرفته از تفکر انقلابی است که به دنبال ایجاد سازوکار و روش‌هایی برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان است.

علیرضا حیدری، عضو خانه کارگر نیز در این جلسه گفت: طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان اقدام بزرگ و با اهمیتی است، در کشوری سرجمع هزینه همسان سازی ۱۹ تا ۲۰ درصد کل تعهدات است و در تأمین اجتماعی در یک سال معادل هزینه چند سال کشوری انجام میشود و تعادل دائمی و پایداری این اقدام موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این کار نیازمند اراده قوی است که در مدیریت سازمان شکل گرفته و ضرورت و نیاز به انجام این کار را به سایر نهاد‌ها منتقل کرده است. تأمین اجتماعی تابع اعداد بزرگ است و با انجام کار‌های دقیق و با سازوکار دقیق می‌توانید کار‌های ارزشمندی انجام دهید.

دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران نیز گفت: ما در زمان شروع به کار شما اعتماد زیادی نداشتیم، اما عملکرد شما نگرش ما را تغییر داد و ما امیدوار شده‌ایم. متناسب‌سازی از مشکلات ۱۰ ساله ما بود که با زحمات شما به نتیجه رسید و شما با این حرکت خود ۸ تا ۹ میلیون نفر را خوشحال کردید.

دهقان کیا درباره بحث درمان خاطرنشان کرد: امروزه بازنشستگان هزینه‌های زیادی را می‌پردازند و بسیاری پزشکان تمامی هزینه ویزیت را از ما میگیرند و تشکر میکنیم که شما به این حوزه توجه ویژه دارید.

گرجی‌پور؛ رییس دبیرخانه هئیت امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: همسان سازی برخلاف عدالت بیمه‌ای است، اما متناسب‌سازی وظیفه سازمان بیمه‌گر است.

وی افزود: سازمان بیمه‌گر باید قدرت خرید مستمری بگیران را متناسب با قدرت خرید آنان که بر اساس آن بیمه پردازی کرده‌اند حفظ کند. با متناسب سازی قدرت خریدی که در سنوات مختلف عقب افتاده بود احیا شد.

گرجی‌پور گفت: دریافت ۳۲ هزار میلیارد تومان از طلب‌های معوق سازمان تأمین اجتماعی از دولت، اتفاق بزرگی است که منجر به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
3
26
سلام من ۱۰سال سابقه دارم الان ۶۰۰تومن میگیرم یعنی حقوقم بعد همسان سازی چقدر میشه؟؟متوجه نمیشم
ناشناس
Germany
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
حقوقتون به حدود 900 هزار تومان میرسه ، این حرفهای این مسئول هم دروغه جدی نگیر که با 10 سال به 2300 میرسه، چون مبنای محاسبه ایشون 1670 هزارتومن برای حداقل بگیره در صورتی که حداقل بگیر در تامین اجتماعی با 10 سال سابقه الان 600 هزار تومنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سلام تورو خدا یه فکری به حال ما بکنید اگر ۸۰۰تومن بشه من با ۱۰سال سابقه کار ۷۰۰تومن کرایه خونه میدم خدا شاهده هرماه دستم‌جلو مردم درازه خرجمو این و اون میدن اخه مگه میشه تو همسان سازی فقط ۲۰۰تومن به حقوق ما ۱۰سال سابقه ها اضافه بشه ما که الان ۶۰۰میگیریم
عبدالحسین خوشخو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
سلام باده سال سابقه بیمه تامین اجتماعی حقوقم چقدرمیشه ممنون
پــریـــنـــاز
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
6
33
خب این جلسات یلخی و مداوم همراه با لاس زدن پی در پی و کلاه گذاشتن علنی سر ملت درمونده بازنشسته و مستمری بگیران زحمتکش دقیقا داره اواخر دی ماه ۱۳۹۸ اونم بطور زرنگ بازی ولی نادان فرض کردن ملت با این حرکاتکه هرماه ۲۱ تا ۲۵ هرماه تا به این ماه قشنگ تکرار میشه به صورت نوار تکراری غریب به نصف سال شش ماه شد بخوایم حساب کنیم از دی تا الان که داریم میریم مرداد نزدیک به هفت ماهه اونم میگم تابلو وار سه تا پنج روز از ماه طی تاریخ معمول واریز حقوق های مستمری و بازنشستگان این مساله رو هی باز میکنن هی ورور یامفت میگن برای افزایش حقرق و متناسب سازی شخماتیک چون میدونن هر ساله نهایتن اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت باید افزایش حقوق هارو ثابت و واریز کنن بصورت منظم ولی امسال از ترس ملت تز جدید یاد گرفتن اضافه هارو که واریز نمیکنن که هیچ برا اینکه صدای ملت بلند شدنش علنی نشه و کار به خبرنگار و روزنامه تلویزیون و مخصوصا ماهواره هاا کشیده نشه سه روز در ماه هر ماه این بحث رامیندازن و به عناوین مختلف میگن از ماه بعد اضافه ها بهمراه حقوق فلان ماه واریز میشه دوباره تاریخ و ماه بعدی که گفتن زمانش سه روز مونده دوباره همین وعده وعیدهارو نواروار تکرار میکنن برا ماه بعد فقط این ماه یه تغییر کوچیکم دادن چون شورشو در اوردن قشنگ تر ما رو گوش مخملی میکنن زمان بخرن تفاوتش اینه این ماه تناسب سازی طبق سابیه کاری ۳۵ ساله فلان ۴۰ درصد تا ۸۰ درصد اضافه حقوق براشون و فلان ۳۰ سال انقد تومن واقعا میتونه رقم و مبلغ قابل توجه و خوشحال کننده برا مستمری و بازنشسته ها باشه اخه بگو آدم ناحسابی....... ندار چطور افزایش دوزاری یلخی تومنی ۴۰%یا ۸۰%حقوق فکستنی مستمری که سی سال جونشو برا این دولت گذاشته رو با افتخارو بلند بلند اونم توی بوق و کرنا میگی طوری که تمام فامیلای من و دوستا و همسایه فضول من میدونه چقد یلخی تومن من حقوق میگیرم ولی تورم ۴۵۰% در عرض شش ماه کمتر رونمیتونی بلند و خندان به ملت غیور اعلام کنی ای من ...............که از درد کارگر و مستمری بدبخت با حقوق ۱۵۰۰ خبر نداری چون حقوق ماهانت که روزی یک ساعت میری دفتر سوک سوک میکنی بالای ۷۳ میلیون تومن حقوقتم ناب میگیری خو معلومه چون با این حقوق نجومی و بی حساب کتاب برا تو بی سواد که دوزارم....... نیس میگیری بی شک سرت توی ابرا هست منم بودم هاله های ابرها نمیزاشت پایین و زیر دستارو نگا کنم اسکل نیسم پایینو نگا کنم تا روشنایی هست چرا زیرزمین و تاریکی رو نگاه کنم؟!!!!!
اسد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
30
باسلام باز هم شکافی عمیقی بین حداقل بگیران ایحادکردید .چرا باز فرق گذاشتید.شما می بایست کلیه افرادی که اسفند۹۸مبلغ ۱میلیون و۶۰۰هزارتومن دریافت میکردند چه سابقه آنان ده سال یا بیشتر بدده همه را به مرز ۳میلیون تومان می رساندید
ناشناس
Germany
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
الان حداقل بگیر در تامین اجتماعی 1670 هزار تومان نیست که محاسبات رو بر اساس اون انجام دادی ، الان حداقل حقوق تامین اجتماعی با 10 سال سابقه 630 هزار تومان است که به 2343 هزار تومان شما نمیرسه ، با 40 درصد افزایش به 882 هزار ، به حرفهای دروغ ایشون گوش نده ایشون مبنای محاسبه رو برای همه 1670 هزار تومان لحاظ کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
5
11
جناب سالار عزیز .بنده و خیلی از امثال من که از سال 84 بازنشسته شده ام تا امروز حتی یکبار هم نتوانستم از امکان زیارت مشهد مقدس و از وام و امکانات رفاهی سازمان استفاده کنم لذا خواهش دارم عدالت دراستفاده از رفاه را هم در برنامه خودتان منظور فرمائید . خیلی سالاری ؟؟ افتاد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
مگه چقدر اضاف کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
4
11
سلام من که حداقل بگیر نبودم با35 سال سابقه چند درصد افزایش یافته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
یکی عقب ویکی جلو.یعنی صفر.ازاین ور چهل درصد تورم متقابلا با هزار مصیبت وجلسه آقای شریعتمداری موتلفه با زور ۱۵ درصد افزایش متسری به تمام سطح.ایشان را اگر به جان هادی رضوی قسم بدهید حل میکنه.
مینا گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
14
سلام لطفا سایر سطوح را هم بفرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
توصیح دادم چهل درصد تورم و۱۵ درصدافزایش.یعنی یکی عقب یکی جلو.میشود ثفر تازه اگر داشته باسد سوزن میزنند.
حسن حسن پور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
17
خوهش میکیم از دولت به اصطلاح محترم فقط سایه اش را از سر تامین اجتماعی کم کند همین هر چه بدبختی در تامین اجتماعی زیر سایه دولت هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
8
دستتون درد نکنه فقط اجناس را ارزان کنید بااین همسان سازیتون فقط میتپنیم به زور اجاره خونه وآب وبرق و گازرا بدهیم ما زیر هجده سال هیچی بهمون نمیرسه همسان سازی همین بود پس اونیکه بیمه بوده و براثرکارش فوت شده چیزی اضافه بهش نمیشه درست همسان سازی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
دستتون درد نکنه فقط اجناس را ارزان کنید بااین همسان سازیتون فقط میتپنیم به زور اجاره خونه وآب وبرق و گازرا بدهیم ما زیر هجده سال هیچی بهمون نمیرسه همسان سازی همین بود پس اونیکه بیمه بوده و براثرکارش فوت شده چیزی اضافه بهش نمیشه درست همسان سازی کنید
صادق
Hong Kong
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
2
5
تعجب میکنم که برخی از دوستان خانه کارگر چه به به و چه چهی راه انداختن که همه چیز به نفع بازنشسته ها شده و دیگه کویته و ... آخه یکی نیست بگه با این گرانی سرسام آور و پهن شدن ارزش پول ایران در برابر دلار ، این اضافه ها دردی از مردم دوا نمی کند . فقط می تونم بگم شرم آور است . با شندر غاز اضافه باز هم بازنشسته ها رو پیچوندند آن هم پس از چندین ماه سر کار گذاشتن آنها .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
8
مستمری بگیران که حقوق 300هزارتومان دارند چه آنها آدم نیستید که اضافه داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
3
9
سال 93 با 11سال دو ماه باز نشسته شدم الان 460000تومان است چقدر مشود با این چجوری زنده بهمانیم به کم سابقه ها هم فکری بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
4
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
2
5
سلام.چراراننده برون شهری که ماهی790هزارتومان بیمه پرداخت میکنه باکارگرکه ماهی 130هزارتومان بیمه پرداخت میکنه حقوق بازنشستگی هردو مبلغش یکی باشه شمابه این میگین عدالت.
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
5
حداقل حقوق بگیران از کارافتاده تامین اجتماعی چقدر شده چون از کار افتاده سنوات قابل توجه ندارن بیماروناتوان هم هستندخرجه دارو ودرمان دارند لطف کنید توجه بیشتری به انها شود نود درصد مشکل جنگ وجبهه دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
سلام 13سال سابغه دارم 800 می گیرم 700کرایه خونه میدم سن من هم جایی کار نمیدن عیدی هم 400 دادن بن هم ندارم گناه ما چیه حقو قمان کمه
بهمنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
3
10
چرااسمی از ازکارافتادگان نبردید و نگفتیدازکارافتادگان جزو کدام دسته ان وحقوقشان چقدر افزایش میابدماهم جونمون و زندگیمون رو تو کار گذاشتیم حق ما چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
7
سلام .واسه همه سوابق تعیین همسان سازی شد جز ازکارافتادگان ‌‌اونا چجوری همسان سازی میشه ؟،ایا کسی که ازکار افتاده شده دست خودش نبوده ایا قانونی نیست که سوابق مثل ۳۰سال محاسبه بشه ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
2
4
حقوق حداقل بگیربا۲۶سال سابقه وباسن ۶۰سال به بالادرمردادماه چقدرخواهدشد
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سلام با 26 سال سابقه. سن 60 سال حقوق شما حدود 2 ملیون و 112 هزار تومن میشه
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
5
اونایی ک ازکار افتادن تکلیفشون چیه بازهم فرق گذاشتین بین حداقل بگیرا
ابراهیم ریحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
10
همسان سازی حق بازنشستگان است.عمر شریف خود را در خدمت ب تولید کشور ب سر کرده اند. اما تورم بیش از 50درصدی بر سایر سطوح بازنشستگان هم تاثیر گذار است.همسان سازی حداقل بگیران که حقشون بود.توکل بر خدا انجام شد.کی عمل میشود .خدا داند
اما سایر سطوح بازنشستگان که 30سال حق بیمه پرداخت
کردن.هنوز بااین تورم 50درصدی هنوز اندر خم کوچه منتظرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
1
ما خوشحال نشدیم چرا که فقط در حق 30 سال و 35 ساله ها حقسونم ندادین ما بقی با افزایش مسکن و بن خواربار 400 اصافه کردین. حداقل می‌بایست 280 بشه . واقعا که.
ناشناس
Germany
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
6
الان حداقل بگیر در تامین اجتماعی 1670 هزار تومان نیست که محاسبات رو بر اساس اون انجام دادی ، الان حداقل حقوق تامین اجتماعی با 10 سال سابقه 630 هزار تومان است که به 2343 هزار تومان شما نمیرسه ، با 40 درصد افزایش به 882 هزار تومان کمتر دروغ بگو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
6
سلام.اونوقت کسانی که سابقه ی 20دارند ولی بخاطرپرداخت حق بیمه ی بیشترحقوقشون از یک ریال تا چندصدهزاربالاتره چی؟این عادلانه ست که کسانی که حق بیمه ی بیشتری طی سالای کاریشون پرداخت کردندوطبیعتاحقوقشون کمی بالاتره درحقشون اجحاف بشعه؟اونم در زمانه ای که بخاطراشتباهات مسئولان زندگی همه ی بازنشستگان وشاغلین سخت شده وهرروزهم سختترمیشه؟
کسانی که درمجلس ودولت و..حقوقهای بالای 20میلیون میگیرندچطورمیتونند دردمردم روبفهمندوبراشون حقوق معقول تعریف کنند؟این الان راه حل؟حداقل بگیرا که هیچ بندگان خدا بدترازهمه ولی مگه بقیه وضعشون خوبه؟
درکشوری که زیر 5میلیون برای هرنفرهم نمیتونه یک زندگی خیلی معمولی وبدون حسرت روتامین کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
5
آقای نوبخت ودولتمردان مگرشمادر۳۱فروردین ۹۹بازنشستگان لشکری و کشوری همسانسازیه شون انجام ندادید دوباره مهرماه بازهم کشوری هاروحقوق زیادمیکنیدقبلاگفته شده بوددیگرمیان بازنشستگان تامین اجتماعی بابقیه بازنشستگان فرق نمیگذاریم این چه فرقیه گذاشتیدچرامیخاهیدآخرعمردولتتون اعتراض بوجودبیارید که مابازنشستگان تامین اجتماعی دوباره رهبرفرزانه رومزاهمت فراهم کنیم خاهشن روحرفتون بمونیدهمه بازنشستگان لشکری و کشوری وتامین اجتماعی رویک اندازه ارزش قایل بشیدتشکر
اعظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
5
سلام چرا مسئولین فقط از افزایش حقوق حداقل بگیران صحبت میکنند؟ چرا از میزان افزایش سایرسطوح حقوق خبر نمیدهند.برای مثال از درصد افزایش. حقوق کسی که۶ میلیون دریافتی دارد و۳۰ سال بالاترین حق بیمه را پرداخت کرده حرفی نمیزنند تا بازنشسته از تغییر دریافتی خود آگاه شود
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
3
میشه خبرنگار محترم که زحمت این اخبار رو میکشن پیگیری کنن و یک جدولی برای تمام سطوح از مسئولین بگیرن
انصافا زیر چرخ این تورم و عدم کفایت این مسئولین داریم له میشیم اگه صحبتی و اعتراضی هم کنیم بهمون چندین وصله میزنن چون شکمشون سیره و شرمنده زن و بچه هاشون نیستن آقایون اگه میزی و دفتری مونده ما کارگرهای بازنشسته اونو ساختیم دست به دست شده تا بشما رسیده کمی به خودتون بیاید هیج کس جز خدا موتدنی نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
5
در برنامه ششم توسعه پرداخت هزینه همسان سازی تامین اجتماعی را باید دولت پرداخت کند اما دولت با نیرنگ و بی وجدانی هزینه این کار را از طلب تامین اجتماعی انجام میدهد و کلی منت گذاشته و از وزیر بی وجدان شریعتمداری تقدیر میکنند که اجازه داده از پول خود بازنشستگان همسان سازی شود. در حالی که این کار برای بازنشستگان دولت از خزانه عمومی کشور انجام شده. ای کاش زودتر این دولت تمام شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
3
با تشکر از شما ک با تلاش توانستید بخشی از طلبتان را بگیرید و اما در رابطه با حقوق ک جناب نوبخت فرق بین کشوری و لشکری با ما میذارن اونها هم دارن از بیمه حقوق میگیرن اول سال یک بار اضافه حقوق داشتن حالا هم اول مهر نود درصد شاغلان حقوق میگیرن حالا بنظر شما باید برای این نهایت یک میلیون خوشحال بود با توجه به سبد معیشت ک خودتان شش میلیون اعلام کردید قضاوتش با خودتان و وجدانتان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
1
فقط دارندشعارمیدهندمگرقرارنبودما والتفاوت فروردین واردیبهشت راباحقوق تیر پرداخت کنند پس چی شداین رفت پیش بقیه
Ali Dp
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
6
باسلام وعرض ادب: بنده سال ۸۸وبا ۳۰سال سابقه مدیریت بامستمری ۱۱۰۰۰۰۰۰ریال معادل حدود ارزش ۴سکه بهار ازادی بازنشسته شدم الان با تورم ۱۱ساله همسان‌سازی چقدر قدرت خریدم را به۱۱سال قبل نزدیک خواهد کرد ازمسولین محترم تقاضای شفاف سازی دارم
مستمری بگیر تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
4
نمیخوام مرتب اعتراض کنم ولی کسی کاری نکند، ولی واقعا خیلی سخت شده زندگی، خیلی خیلی، وقتی رفتم خرید (اردستان) که نه جانبو داره، نه سبد کالا که بتونم بگیرم،چون اطاف اصفهان تاهمه شاهین شهر ووووووغیر از اردستان، سبد کتلا ارسال میشه، ولی تاحالا دوتاپیام برام ارسال شده، ولی هیچکدوم تو اردستان ارائه نمیشه، وقتی رفتم فروشگاه یه گونی برنج وچندتا وسیله لازم گرفتم، موقع حساب کردن ‌، از اضافه حقوق 400تومنیم بیشتر شد، نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم، واقعا سخته
ش.ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
4
سلام یعنی دوباره یکماه انداختن عقب پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان رو چرا اینطوری میکنید نمیدونم واقعا خدا شمارو میبینه و جواب هیچکدوم از کارهاتون رو نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
3
بس کنید خسته شدیم از حرفا برید از آقای نوبخت راجب پرداخت فوق العاده خاص که در سال ۹۸ به شاغلین پرداختی از یک تا بالای دو میلیون تومان در حکم منظور کردن سوال کنید دنبال چی هستید شما . همین پرداختها هست که تفاوت و همخونی با بازنشسته ها ندارد اونجا به شاغلین یک عدد خیلی عالی اضافه می کنند ولی برای بازنشسته لحاظ نمی شود حالا هی بگو اینقدر به بازنشسته ها اضافه شد دنبال مسئله کلیدی باشید تا یک خبر میدن بیرون شما دیکته می کنید . این راه حل نشد البته مشکلات زیادی وجود دارد . به همین بسنده می کنم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
1
دراین بین فقط بهبیست ساله ها ظلم شده که ۲۵ درصد به حقوقشون اضافه شده .اینا از زن بابا بودن؟
بازنشسته دلسوخته
Germany
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
3
سلام دررابطه باافزایش وهمسان سازی حداقلی بگیرهاخیلی متشکریم ولی دررابطه باآفزایش غیرحداقلی هایعنی انهایی که مقداری ازحداقل هابیشترمیگیرندچگونه میباشد اگردراین رابطه هم کمی توضیح دهیدخیلی خیلی سپاسگذاریم
صبحان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
4
اگر واقعی باشد و دقیقآ همین گونه اجرا شود عالی هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
2
سلام .من ۳۰سال سابقه خدمت داشتم بازنشست شدم بامدرک لیسانس ایاحقوق منم اضافه میشه؟
غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
بعدازعیدی حقوقم شده نزدیک دومیلیون تومان خداپدرومادر باعث وبانی اش رابیامرزد
که باعث حل مشکلات مستمری بگیران تامین اجتماعی شده(خدایا شکرت)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
4
مستمری بگیر که همسرش تا دوازده سال بیمه در کرده وبعد از اون فوت شده با همسان یازی چقدر حقوق خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
5
7
اینقدر مردم رو سر نه دوانید مردم از دست حرفهای مظخرفتون خسته شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
6
۲۰ سال سنمه شوهرم باکمتراز۴سال بیمه فوت کرده اسم بیوه روی منی که تواین سنم اومده پس تکلیف منوامثال من چیه چطورزندگی کنم اسم همسان سازی اوردین ماهم خوشحال که این دفه طبعیض وتفاوت قاعل نمیشیداماکوعدالت....
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
7
نظر به اینکه اقتصاد مملکت چند برابر افزایش داشته است . این حقوق ناچیز خوشحالی را برای مستمری بگیران به همراه ندارد .بلکه دست و پنجه در طول سال 99 با معشیت انها بهمراه خواهد داشت . چون فقر اقتصادی کمتر از شش هفت میلیون نومان به پایین می باشد . خدا قضاوتتان کند .
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
باسلام فقط صجبت افزایش حداقلی میکنید برای سایرسطوح هم چیزی بگویید برای همسان سازی چنددرصدافزایش میدهید بنده 35سال سابقه دارم و4سال است بازنشسته شدم جزوسایرسطوح هستم فرمول افزایش سایرسطوح را لااقل اطلاع رسانی کنید
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
7
من که با ده سال بازنشسته شدم
متوجه نشدم چرا دوجور حرف میزنید یه جا میگید 2میلیون 400 یه جا میگید 570هزار
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
5
با سلام.من سال ۸۸ شوهرم فوت کرد .با ۱۵ ماه پرداخت بیمه ای که داشتیم تونستم حقوق بگیرم.اسفند ۹۸ دریافتیم ۱۶۷۰ هزار تومان بود.الان واسه همسان سازی چقدر به حقوقم اضافه میشه؟
فرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
با سلام خسته نباشید با ۱۰ سال سابقه حقوق بنده چقدر میشه..؟ ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
شما ها هم شدید مثله خدا عدالت ندارید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
2
سلام ماوالتفات فروردین ادریبهشت یک ساعت پیش پرداخت شد کسی میدونه فردا حقوقا رو میدن یا نه گرفتاری داریم جوابی بدید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
حقوق چندرغازما نقش بستن توی اذهان مردم نداره ما زندگی نمیکنیم زنده بمانی میکنیم چه کار میکنید که اینقدر تو بوق کرناکردین توی سر مامیزنید خجالت نمیکشیدبااین حقوق اضافه کردن
نور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
ایا متناسب سازی حقوق مستمری بگیران شامل همه سطوح میشود
ز- ربانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
2
سلام
من دختر شخصی هستم که با سابقه چهل سال و دو ماه و هفت روز بازنشسته شده و در حال حاضر مستمری بگیر مرحوم پدرم هستم آیا حقوق ماهیانه من به ۳ میلیون میرسد؟
محمد رضا نجفي
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
3
هر کس به کارگر ومستمری بگیر از حق این قشر ضعیف در کشور ما دفاع میکند خیر ببیند خدا اجرش دهد وهر کس هم ظلم وخیانت وسنگ اندازی میکندبه عذاب خدا گرفتار شود
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
1
ازاینکه ملاک همسانسازی حقوقها بارعایت قانونی آن یعنی سنوات وحق بیمه پرداختی بازنشستگان انجام میشود موجب تشکر وقدردانی میباشد.باتشکر وامتنان
ناسناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
3
1
سلام چطوری همسازی کردید کسانی که با ۳۰ سال سابقه ۲۷۵۰۰۰۰ تومان بگیرند اما کسانیی که با ۱۰ سال باحقوق ۲۳۰۰۰۰۰ تومان خدا را خوش میاد نا حقی کردید درست همسازی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ببین از دولت بخواه بیشتر بده چرا چشت به حقوق افزایش یافته ی دیگرانه انصاف نیس انصاف نیس راه انداخته تواین گرونی پول مفتم بدن الان کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
4
باسلام.بنده با۱۳ سال سابقه کار وزحمت به چندین دلیل ازکارافتاده شدم ودرحال حاضر ۱میلیون ونهصد هزارتومن با اضافه کردنها تون برای بنده حقوق واریزکردین .آیاواقعا این حقوق خرج زندگی روزمره بنده بااین تورم خواهدبود ؟ یا جوابگوی هزینه درمان وداروی من ؟ چرا ازکارافتاده ها رو درنظر نمیگیرین که واقعا هزینه اشون خیلی خیلی بالاست وخانواده من ازسفره شون بایدبزنن تابتونن هزینه درمان منو بدن ؟
ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
3
ناجوانمردانه،برعلیه قشر ضعیف تصمیم بگیرند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یکی لطفا به من بگه از کارافتاده کلی که الان دیالیز میکنه و وصل به بیمه تامین بوده وهرماه پرداخت کرده الان حقوقش چندمیشه؟
ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
2
بعدازچندسال جنگ همسان سازی آی بیشرفهاکه اسمشان امده،آیاگرانی باتوجه به سابقه دریافتی هرکس ایجادشده،همسانسازی بابازنشستگان کشوری ولشکری باید باشدروباه صفتان،شما بی وجدانهافاصله طبقاتی ایجادکردیدخداریشه تان رابسوزاندباتوجه به تورم حقوقهاراافزایش دهیدآیاکشورهای دیگه مثل شمادندانگردهستندکه آنقدر این دست و اون دست کنندتاازفکرشیطانی،ناجوانمردانه،برعلیه قشر ضعیف تصمیم بگیرند
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
4
سلام ممنون اگه حقوق دومیلیون خردبشه برای بابام ولی اگه عمل کنیددروغ نباشه ازیه طرف حقوق زیادمیکنیددرعوض گرونی مردم باگرونی چیکارکنه حالالپه کیلویی پنجاه واقعا بی انصافی یه فکری واسه گرونی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
3
چرا کسی توضیح نمیده که حادثه دیده ی از کار افتاده ی کلی که حقوقش بر اساس ۳۰ سال و ۳۰ روزه متناسب سازی و همسان سازی حقوقش به چه صورتیه.وقتی ده سال حق بیمه داده و حین کار حادثه دیده
محمدصادق ضیایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
3
سلام ،برای مستمری بگیران ازکارافتاده جزیی ،۶۲ درصدناشی ازکار فکری کنید بامریضی ودارودرمان ومستاجری و۵ سرعایله با ۴۰۰ تومن بایدچه کنند شماروخدابکین چکارکنیم
علم الهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
با عرض سلام من مستمری فوتی همسرم دریافت میکنم 9سال سابقه داره متاسفانه حقوقی ک دریافت میکنم 470تومن هستش مستمری تیرماه 290تومن واریز کردن علت کم شدن چیه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اگر شما دختر مجرد که بیکار هست در منزل دارید باید به شعبه تامین اجتماعی خودتون ببرید تا به شما برای حقوق وکالت بده ...در اینصورت حقوق کسر شده شما رو با ماه آینده بهتون پرداخت میکنند
کرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
2
با‌عرض‌سلام من‌‌سختی‌کار‌در‌موقع‌کار‌به‌من‌تعلق‌گرفته‌بود‌ولی‌کار‌فرما‌تا‌۲۷‌سال‌کار‌کرد‌من‌را‌نگه‌داشت‌وقتی‌رفتم‌کارهای‌بازنشستگی‌انجام دادم‌حق‌بیمه‌پرداختی‌من‌۴۲‌سال‌وحدود‌۲۴۰روز‌شد‌الان‌به‌من‌۳۵‌روز‌حقوق میدن‌خواستم‌بدونم۷سال‌خرده‌من‌که‌اضافه‌پرداختم‌چی‌شده‌به‌هر‌حال‌از‌من‌حق‌بیمه‌ومالیات‌کم‌کردن‌باید‌چکار‌کنم
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
3
با سلام و عرض ادب و تشکر از دست اندر کاران عزیزی که عاشقانه زحمت کشیدند و این حماسه را بر پا نمودند . ولی یک بحث کلی هست که در خصوص مقوله همسان سازی یا ترمیم بخش اندکی از حقوق بازنشستگان آقایان محترم و مدیریت محترم تامین اجتماعی باید گفت حقوق بازنشستگان عزیز به هیچ وجه همسان سازی نمی گردد با این محاسبه که نهایتا یک میلیون به حقوق حد اقل بگیران شما اضافه کردید کار خوبی است چون تامین اجتماعی تا حالا ۲ ریال به کسی در سنوات قبل اضافه نکرده و حالا با این وضعیت عالیه ولی در کل باید بگم حقوق ۸ میلیون ۱۲ میلیون و غیره کجا ۲ میلیون و ۳ میلیون حقوق با این اضافه شدن کجا این کجاش به شکل همسان سازی می خوره لطفا اعلام فرمائید ۳۲ هزار میلیارد را ۲ میلیارد خرج ترمیم حقوق گردید و مابقی به حساب تامین اجتماعی عزیز واریز گردید . با این تورم ۱۰۰۰ درصدی باضافه کردن این دو هزار کجای این خرج و مخارج زندگی رو میتونه پر کنه لطفا تو بوق کرنا نزنید که به هیچ دردی نمیخوره و باید فکر اساسی و درست انجام داد.
رضیطسس
France
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
سلام بابا دلتان خوش والله اینها اگر درست کارمیکردند از وزارت خانه دیگر که بیرون نمی کردن این اربابان را.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
چرا بعضی ها با ده سال سابقه باید ۶۳۰ بگیرن درحالی که موقع پرداخت تازه ۵، ۶ هزار تومنم ازش کم میکنن ویه عده ۱۶۰۰ تومن که با اضافات اونا سه برابر ما بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
با سلام لطفا برای کسانی هم که با ده سال سابقه بازنشسته شدن یه فکری بکنید چون دریافتی واقعا کمه و دیگه توانایی کار کردن که نداریم لااقل دریافتی مارو به ۱۵۰۰ برسونید اونوقت میشه همسان سازی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
فقط باید براتون هورا بکشیم تا منتشر بشه اوباشها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
با عرض سلام
سوال اینجانب این است که بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی هم همسان سازی شامل حالشان می شود یا نه؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
اقای سالاری عزیزمن عضوکادردرمان هستم بازنشسته اسفند 98 که فروردین راهم بخاطر کرونا سرکاررفتیم وهنوز برای ان ماه به ماهیچ چیزی نداده اند.تورابه خدا این افزایش 50 درصد رو ازاسفند بدین که حقوق ماهم بالاتر بره چون ما دیگه انگیزش واضافه کار هم نداریم دلمون به همین حقوق خوشه .متشکرم
عباس
Belgium
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
سلام : چرا شفاف اطلاع رسانی نمیشه ، از ابتدای طرح موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هیچکدام از مسئولین در مصاحبه هاشون به میزان افزایش حقوق سایر سطوح اشاره نکرده . یا نمیدونن یا اینکه افزایش تابع ضریب و فرمول خاصی است که مهارت و فهم انتقال آن را به رسانه ندارند که این جای تآسفه .لازم به توضیح اینکه اگه بجای واژه یکسان سازی از متناسب سازی استفاده شود عادلانه تره چون هر کس به میزان حق بیمه ای که پرداخت کرده افزایش حقوق داره این سرمایه متعلق به فرد بیمه شده است کسی حق بذل و بخشش و دخل و تصرف ندارد و هر کس بمیزان سرمایه گداری خود بهره برداری میکنه و این عین عدالت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
3
سلام من13سال سابقه دارم وحقوقم890000تومنه باهمسان سازی چقدرمیشه میشع یکی جوابموبده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
سلام خواستم بدونم الان که من تیرماه ۹۹بازنشست شدم با۳۵سال سابقه چقدرمیگیرم
حمید
United States of America
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
2
این جدول فقط حداقل حقوقها را مشخص میکنه .حالا آنهایی که بالاتر از حداقل میگیره به چه میزان افزایش داده خواهد شد .مثلا بازنشسته ای که 30 سال کار کرده میزان افزایش حقوقش 68 درصد خواهد بود .واین 68 درصد بر مبنای حقوق اضافه خواهد شد .در کل هیچ چیز از این جدول روش نیست وما را سر در گم کرده .شما در این جدول یه عدد مشخص میکردید مثلا برای کسانی که 30 سال خدمت کردن فلان درصد به مبنای حقوقش اضافه بشه حالا این درصد میخوات برای حداقل باشه یا حداکثر
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
1
سلام.پدرمن سال۹۳با ۱۰سال سابقه بیمه بازنشست شده امسال حقوقش رسید به ۶۳۰تومن بعد از همسان سازی حقوقش چقد میشه؟ خواهشا کسی میدونه بگه.ممنون
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
3
سلام من اینترنت خواندم مبلغ وام بازنشستگان سالهای گذشته 7میلیون بودامسالم 10میلیون ولی هنوزشهرستان ما(نظرآبادمقدم )2میلیون.باتوجه ب اینکه خیلیهاالان2سالتونوبت هستن هنوزوام درپافت نکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
2
تکلیف باز نشستگانی که سهام عدالت ندارند چی میشه؟فکری هم برای سهام عدالت بکنید
ا م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
1
ما الان اجاره نشین هستیم حقوق پدرم ۵۸۰ تومنه...سنش ۷۸ سالشه مشکل قلبی داره ۳۰ درصد قلبش کار میکنه ...که حقوق ما یه مانتو هم نمیشه باید چیکار کنیم به فکر ما هم باشید ...حداقل بگیرا باید افزایش میداد...من خودم دخترم مادرم فوت کرده....مگه ما آدم نیستیم
ا م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
4
سلام عرض ادب.....یه فکری هم به حال کسانی که ده سال سابقه دارن بکنید...بچه دارن نوه دارن اجاره نشینن بیماری قلبی دارن حداقل حقوقشان رو به ۲ میلیون تومن برسونید
علیدوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
2
لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق
1-هزف دو درصد ماده نود و هشت یا 89
2-هزف سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان
3-هزف کسر د رصد هغه مسکن

4کاحش فرانشیز پرداختی بیمه سدگان
5-اعطای وام از تریغه تعمین اجتماعی و حذف اختیارات کانونها برای وام به علت رابطه بازی و کارشکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
3
چرا زنان بازمانده متوفی را با حقوق کنتر از ده سال چاره ای نمیکنند ایا با حقوق 400000هزار تومان میشود زندگی کرد
امینه
Azerbaijan
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
مادر بنده در سال 97با 280هزار مستمری همسرش میگیره.الان چقدر میشه
1ماه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
1
1
منکه. 30درصدسهامم.رابفروش.گذاستم.تاحالپولی. واريز نشده. بکجامذاجعه. کنم
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
شما خودتان اعلام کردید با ۱۰ سال سابقه ۲۳۴۰ هزار تومان حقوق میدهید پس چرا برای من ۸۴۰۰۰۰ هزار ریخیید دورغگو دشمن خدا است پس حق من که مستاج هستم میخورند الهی خوردن حق من ضیف پول دارو کرونا شود
سمیه ثقفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
دولت روحانی واقعا یکم بشین فکر کن که چه جوری ماها باید زندگی کنیم من یک خانوم خاندار وخودم سرپرست خوارم خودم باهزارتا بدبختی بیمه خانداری میدم پرستار سالمند بودم که الان از اسفندماه به همین عذای حسین خونه نشینم که بیمه نبودم از شکمم میزنم میریزم تو کیسه تامین اجتماعی سال ۹۸آخرین فیش بیمه ۶۳۰واریزم کردم سال جدید سه ماهه گرفتم ۸۳۰ تا ۴/۱ بازم با بدبختی وقرض پرداخت کردم دوباره فیش سه ماهه گرفتم ۸۷۷هزار تومان تا آخرشهریور ...مگه تو یک سال چند بار فیش بیمه رو گرون میکنن شماها وجدان ندارین من از کجا بیارم بریزم نه درآمدی دارم نه شوهری دارم نه خانواده ای دارم که همایتم کنه.. حداقل از طریق همین بیمه لعنتی یه وامی چیزی به ماهابدین اجاره خونه ای بدیم مشکلاتمون حل شه من ۷ساله دارم با بدبختی پول بیمه میدم اگه یکم وجدان دارید بفکر زنان خانه‌دار باشید
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
1
متاسفم ازاینکه 17سال سابقه را بر مبنای 10سال محاسبه میکنند، آیا مسعولین سوابق کار رابه حساب نمی آورند،،خدایا شاهد باش من اطلاع دادم ،واعتراضم رااعلان کردم،،یا حاظر ویا ناظر ویا رازق،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
سلام من ۱۹ سال سابقه دارم حقوقم الان ۲ میلیون است بعد از همسان سازی چقدر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
1
با ۲۰ سال سابقه ی کار سخت ، اینه همسان سازی قرار بوده ۲۸۰۰ باشه حالا میگن ۲۴۵۰ واقعا اینه عدالت شما ، واقعا تاسف باره با این اوضاع اقتصادی ، مستاجری ، بیماری و بدهی بانک فقط میشه کرایه خونه و اقساط بانکو پرداخت کرد اگه ی بخور و نمیری تهش بمونه پس انسانیت کجا رفته واقا اگه شما جای ما باشین با این حقوق چطور زندگی میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
1
سلام من ی بازمانده ام ۲۲۰۰میگیرم زیر ۱۰سال سابقمه باافزایش حقوق چقدرمیشه حقوقم
امیر هوشنگ مروتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
2
سلام خدمت مسولین با ۳۵ سال سابقه بازنشسته شدم با دریافتی ۲۱۶۰ هزار اون مقامی که پیمانکاری درست کرد به فکر مردم بوده در جوانی در کارگاه شخصی مشغول به کار شدم با حداقل واریز بعد پیمانکاری با حداقل واریز و پرداخت سنوات مرتب تسویه ۶ ماه با قرارداد سفید بعد تعدیل نیرو در این میان با افزایش سابقه و کوهولت سن جایی جذب نشدیم بیمه بیکاری بعد به ناچار واریز حق بیمه به صورت خویش فرما وبعد ۳۵ سال دریافتی ۲۱۶۰ هزار تومان شمای قانون گذار موقع تصویب پیمانکاری فکر نیروی کار و پیری این افراد نکردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
3
سلام من هفده سال سابقه بیمه دارم مستمری دریافتی من 1200هست چقدر اضافه می شود ممنون
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
2
زنای سرپرست خونواده با حقوق کم بدون خونه با بچه کوچیک.
مرگمو از خدا میخام فقط
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
2
با سلام من ۱۰ سال سابقه بیمه دارم ۷۵ سال سن دارم حقوق بنده ۸۳۰ هزار تومان است خجالت میکشم از شما بپرسم چکار کنم ومریض هستم هزینه دارو ویزیت دکتر من چی بگم فقط خدامیدونه وبس
ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
1
سلام من مستمری بگیر تمین عجتمایم همسرم بیش از ۳۵ سال خدمت دارد آنهم سخت کاری در خوزستان متقه جنگی خودم بیمار خاس دارم دو پسرم دوچار بیماری اسابن توان کارنداند بااین همه گرانی چتور حق ما ۳۶۰۰ میشوداین بی عدالتی نیست شماه خود بااین حقوق میتوانید زندگی کنید فرزند عرشدم سربازی شیمیای شد پانزده درصدی که حقوقی ندارد ما فدای چه کسانی شدیم حال جای ما
هادی کوشکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
1
با۳۰ اندی سابقه حقوق من دومیلیون صد هزار واریز میشه علت چیع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
پیگیری کنید یکی از بستگان ما با ۳۰ سال سابقه زیان آور سه میلیون زده بودن اعتراض کرد مگه قبول میکردن بالاخره مشخص شد ماهی دو میلیون حقوقش افتاده بود خدا میدونه اونای که سر کارن حلال حرام سرشو میشه یا نه بنده خدا اومده بود قشنگ خونش نشسته بود اگه پیگیریهای ما نبود این دو میلیون حقش کجا میرف
محمود عباس شفیق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
2
بارها برای شما پیام فرستادم ۱۰ سال سابقه بیمه دارم نمی دونم دیگه چی بگم شما بهتر از هرکسی میدونید این پیام های بی جواب مثل نامه روی یخ نوشتن
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
3
جناب توضیح بدین با ۳ سال سابقه بیمه شرکت ساختمانی و یک سال سابقه سربازی و۱۰ سال سابقه بیمه اختیاری که جمعا ۱۴ سال سابقه میشه یه مرد ۶۰ ساله سه ماهه الان بازنشست شده چقدر باید حقوق بگیره ممنون تو رو خدا جواب بدین تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
2
سلام من عموم ۴سال بیمه تامین اجتماعی داشت وسر کار هم بود ولی تصادف کرد و به رحمت خدا رفت حالا چقدر حقوق به زن و بچه‌های او میدن؟
نوراللهی ازکرمان
Pakistan
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
باعرض سلام من هشت سال اخر کارم پررادیولوژی کارکردم گروه ب بودم چندین دفعه مدارک هایم به سازمان انرژی اتمی فرستادم همان اشعه که گروه الف خورده من هم خوردم گروه الف شامل حق سنوات شده ول برای گروه هیچ الان بازنشسته بیست سال هستم با حقوق ناچیز خدارا درنظر داشته باشید ورسیدگی کنید لطفارسیدگی کنید ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
1
سلام ۳۱ سال۴ ماه پردحتما بیمه داشتم برج ۲ سال۹۹ باز نشسته شدم برام حقوق ۱۹۷۰۰۰۰ هزار تومان حقوق زدن به نظر شما حکم خوبی دادن چه کاری باید کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
سلام ۱۱سال بیمه سابقه چقدر اصافه میشه با این حقوق چجور ی زنگی کنیم ماها جانداشتیم بیمه پرداخت کنیم ۴۰ سال با تاکس و مینیبوس کار کرده جونش را در هوای الوده ترافیک خیابان واعصاب از دست داده حالا باید با این چندر گاز بگیریم ان موقع بیمه نمیکردن انهایی که مغازه شرکت کارخانه خیلی امکانات داشتن هم بیمه شان زید جاهای دیگر درامد دارن حتی چندین اجارهازحمت و حمالی هارا ایینکارا کردن اما از همه بامکاناتن چرا بفکر اینها نیستید از کجا کمک بگیرند
محمدرضا مردصالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
1
باسلام من که دارای 15سال سابقه بیمه داشتم گفتند 5سال متعلق به زمان طاغوت بود بااینکه دراتاق اصناف اورمیه کارمیکردم وماهانه بابت حق بیمه ازحقوق کسرمیشود که باآن حلال اتاق اصناف بهنگام پیروزی انقلاب بعدگفتند چون انترنت نبودلذاسابقه اتاق اصناف بدست نیامد تنهابا10سال مستمری شدم 5یا6سال سابقه ام باده اشد حال بااین مبلغ مستمری بازداشتن قسط بانک چطوری بایک زن بیمار وخودم مریض چگونه زندگی کنم لطفا رسیدگی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
سلام اینحانب ا ز تمام دستاندرکارانی که برای همسان سازی باز نشستگان تامین اجتماعی زحمت کشیده تشکر وقدردانی میکنم وسپاسگزارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->