تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

نتایج شب نخست هفته بیست و هفتم + جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۶۸۶۶
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
نتایج شب نخست هفته بیست و هفتم + جدول لیگ برتر
شب نخست هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ۴ شهر برگزار شد.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امشب در ۴ شهر پیگیری شد. در تبریز تراکتور از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و در برابر پیکان که برای بقا می‌جنگد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافت.
 
ساکت الهامی خوش شانس بود که رشید مظاهری امشب آماده بود وگرنه ممکن بود حتی پیکان پیروز به تهران بازگردد. حالا کار تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی دوباره سخت شد و این تیم باید در ادامه رقابت‌ها، برای بازگشت به آسیا، حداکثر امتیازات باقی مانده را به دست آورد.
 
از آن سو شرایط پیکان هم با این یک امتیاز تغییر خاصی نکرد و همچنان این تیم باید برای بقا، در هفته‌های آتی از رقبا امتیاز بگیرد.

ذوب و لوکا در حسرت برد

هنوز هیچکس نفهمیده چرا ذوبی‌ها در این اوضاع، لوکا را انتخاب کردند و دوباره پیرمرد کروات را به اصفهان برگرداندند. لوکا بوناچیچ و ذوب امشب هم طعم برد را نچشیدند و به یک تساوی رضایت دادند.
 
ابتدا حسین ابراهیمی روی پاس هوشمندانه علیزاده دروازه گلر خارجی ذوب را گشود، اما فشار ذوب هرلحظه بیشتر شد تا بالاخره این تیم با ضربه تمام‌کننده مسعود ابراهیم‌زاده به گل تساوی برسد.
 
در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید. محمد نژادمهدی نیز با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

به موقع‌ترین پیروزی سایپای صادقی

ابراهیم صادقی و جوانان تیمش امشب به برد به موقعی دست یافتند. سایپا که در هفته‌های اخیر فقط مساوی می‌کرد، امشب بالاخره ماشین‌سازی و هومن افاضلی را شکست داد تا از انتهای جدول جدا شود و تکلیف سقوط دومین تیم بعد از شاهین بوشهر به روز‌های آتی کشیده شود.
 
آرمین سهرابیان، مدافع پیش‌تاخته سایپا گل سه امتیازی این تیم را در جدال با ماشین‌سازی به ثمر رساند.
امتیاز گرفتن پیکان و سایپا از رقبا باعث شد که فشردگی و رقابت برای فرار از پانزدهمی بیش از قبل شود.

شهرخودرو باز هم نبرد

شهرخودروی خراسان که یکی از مدعیان کسب سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، امشب در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که از وقتی سهراب بختیاری‌زاده را روی نیمکت خود نشانده، رنگ برد را ندیده است.
 
شهرخودرو دوران پساکرونا را خوب آغاز کرد و موفق شد با مجتبی سرآسیایی به دو پیروزی مهم مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان دست یابد، اما به علت برخی مشکلات عجیب و غریب، در نهایت سرآسیایی عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید و استعفا کرد.
 
از روزی که سرآسیایی این تیم را ترک کرده، یک بازی کوزین و از بازی با پارس جنوبی جم سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت می‌نشنند، اما هنوز شهرخودرو طعم برد را نچشیده‌است.
 
تساوی مقابل سایپا، شکست مقابل پارس جنوبی جم، تساوی مقابل تراکتور و در نهایت تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، آمار شهرخودرو بدون سرآسیایی است.

نتایج شب نخست هفته بیست و هفتم + جدول لیگ برتر
 
تساوی امشب شهرخودرو مقابل صنعت نفت در شرایطی رقم خورد که این تیم با گل محمد قاضی از حریف پیش افتاده بود، اما در دقیقه 90 عیسی آل کثیر موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه شهرخودرو را باز کند.
 
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فردا شب برگزار خواهدشد.

جدول لیگ برتر فوتبال

نتایج شب نخست هفته بیست و هفتم + جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->