ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

قواعد و روش ‌های لاغری چیست؟

  • کد خبر: ۳۶۸۸۲
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
قواعد و روش ‌های لاغری چیست؟
به‌طور‌خلاصه و مؤثر بگویم فرایند کاهش وزن و چربی‌سوزی فقط رژیم‌گرفتن و ورزش‌کردن نیست، بلکه ترکیبی از رژیم غذایی علمی و اصولی و ورزش مناسب و هدفمند است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ به‌طور‌خلاصه و مؤثر بگویم فرایند کاهش وزن و چربی‌سوزی فقط رژیم‌گرفتن و ورزش‌کردن نیست، بلکه ترکیبی از رژیم غذایی علمی و اصولی و ورزش مناسب و هدفمند است.
در هرم کاهش وزن، مهم‌ترین بخش قاعده هرم یعنی محدودیت در کالری دریافتی یا به‌طور‌عامیانه رژیم است. شما برای کاهش وزن ابتدا باید میزان کالری ورودی به بدنتان را کنترل کنید و کاهش دهید.
 
کاهش یا حذف مواد پر‌کالری نظیر فست‌فودها، غذا‌های پرچرب، خوراکی‌های پرشکر و مملو از کربوهیدرات و ... تأثیر بسیار زیادی در کاهش کالری دریافتی بدن دارد و مسیر کاهش وزن را به‌شدت هموار می‌کند. مورد بعدی افزایش میزان پروتئین دریافتی با درنظر‌گرفتن کالری مجموع روزانه است؛ یعنی جوری تنظیم کنید که با افزایش میزان پروتئین دریافتی، میزان‌کالری که برای کاهش وزن باید دریافت کنید، بیش‌از‌حد نشود. نکته بعد، ورزش‌کردن است؛ اما چه نوع ورزشی؟
 
یادمان باشد برای داشتن بدنی فیت و عضلانی باید کار با وزنه یا دیگرورزش‌های مقاومتی را داشته باشیم، زیرا ورزش مقاومتی با تحریک سنتز و تولید بافت عضلانی علاوه بر بالابردن سوخت‌و‌ساز بدن و افزایش چربی‌سوزی باعث می‌شود که پوست بدن دچار ریزش و چروکیدگی بعد از لاغری نشود.
 
مورد بعدی خواب مناسب است که هر فرد برای کسب نتیجه بهتر ریکاوری عضلات بالانس و بهبود هورمون‌ها به‌ویژه هورمون‌های سازنده عضلات باید حدود ۷ تا ۹ ساعت خواب کامل داشته باشد که این موضوع نیز در کاهش وزن پایدار و سلامت بدن مؤثر است.
 
آخرین موردی که در نوک هرم است و باید رعایت شود، انجام ورزش هوازی است؛ زیرا بخشی از کالری‌های اضافی را که قرار است سوزانده شود، به‌دلیل محدودیت‌های مختلف (سن‌و‌سال، جنسیت، سو ء‌تغذیه، بیماری‌ها) نمی‌توان از رژیم غذایی فرد کم کرد، پس به ورزشی که با یک شدت متوسط و متوسط روبه‌پایین که بتوان آن را در مدت طولانی و به‌صورت استقامتی تحمل کرد، نیاز داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->