سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

فروش ۶۰ درصد سهام عدالت همزمان با عید غدیر خم + جزئیات

  • کد خبر: ۳۶۹۸۴
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
  • ۳
فروش ۶۰ درصد سهام عدالت همزمان با عید غدیر خم + جزئیات
طبق وعده مسئولین امر، پرونده آزادسازی سهام عدالت در دست بررسی بوده و قرار است در ۱۸ مردادماه (شنبه هفته آینده) که مصادف با عید غدیر خم است، امکان فروش ۶۰ درصد این سهام برای دارندگان سهام عدالت فراهم شود.
به گزارش شهرآرانیوز، ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد آزادسازی سهام عدالت نهم اردیبهشت ماه صادر شد و مشمولان از دهم اردیبهشت تا دهم خردادماه این اختیار را داشتند که روش مستقیم یا غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کنند.

بر این اساس و طبق آمار، از ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت، ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند. این افراد از هشتم خردادماه امکان فروش ۳۰ درصد از سهام خود را با مراجعه به بانک‌ها یا کارگزاری‌ها داشتند و بر اساس آخرین آماری که ۲۱ تیرماه از سوی مسئولان ارائه شد، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای فروش سهام عدالت خود به بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کردند که تا تاریخ مذکور، از این تعداد سفارش یک میلیون و ۷۶ هزار نفر اجرا شده و ۲۷۳۷ میلیارد تومان سهام عدالت بفروش رفته که از این میزان ۲۷۳۱ میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز شده است.

به نظر می‌رسد پرونده آزادسازی کامل سهام عدالت امسال بسته شود، زیرا طبق وعده ریاست جمهوری ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت برای عید غدیر (شنبه هفته آینده) و ۳۰ درصد دیگر هم برای ۲۲ بهمن آزاد می‌شود.

بر این اساس مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و تاکنون اقدام به فروش سهام خود نکرده اند، می‌توانند برای فروش ۶۰ درصد سهام خود اقدام کنند. افرادی هم که پیش از این ۳۰ درصد سهام خود را فروخته بودند، می‌توانند نسبت به فروش ۳۰ درصد دیگر سهام خود اقدام کنند. سهام داران باید توجه داشته باشند برای فروش سهام خود محدودیت زمانی ندارند و اگر امسال هم اقدام به فروش سهام خود نکنند، حق فروش از آن‌ها سلب نخواهد شد.

از سوی دیگر همچنان به سهام داران سهام عدالت توصیه می‌شود از فروش سریع سهام خود خودداری کنند. بر اساس وضعیت بازار در ۹ مردادماه ، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است.


منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
4
سلام ما هر چقدر سعی می‌کنیم نمیتونیم وارد سیستم بشیم که سهامو بفروشیم... اول با یه شماره ثبت نام کردیم حالا اطلاعات ویرایش نمیشه که شماره خودمو وارد کنم... لطفا فکری به حال ما بکنید...
دلبرشیخ کانلو میلان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
30صدرت سهام عدالت فروختم 13خردادماه بانک ملت است اما هنوز هیچی پول واریز نشوده لطفا پیگیر کنید
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
واقعا شما به دولت اعتماد داری که فروختین دولت کم اورده الان دست تو جیب ما کرده پول نمیدن که مثلا اگه ارزش سهامت ده ملیون باشه پانصد پانصد واریز میکنن خودتم متوجه نمیشی کی واریز کردن کی پولو خرج کردی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->