دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به گروه تروریستی تندر مستقر در آمریکا

  • کد خبر: ۳۷۰۰۳
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
  • ۳
ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به گروه تروریستی تندر مستقر در آمریکا
وزارت اطلاعات از ضربه سنگین به یک گروهک تروریستی مستقر در آمریکا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت اطلاعات اعلام کرد: در جریان ضربه سنگین و اساسی سربازان گمنام امام زمان به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا، سرکرده گروه تروریستی تندر در اختیار وزارت اطلاعات قرار دارد.


سرکرده گروه تروریستی «تندر» در دستان وزارت اطلاعات

تعداد بازدید : 2367

 

وزارت اطلاعات: جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

 شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد.  در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند. گروه تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت.


تصویر جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد
ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به گروه تروریستی تندر مستقر در آمریکا

آشنایی با گروهک تروریستی تندر

وزارت اطلاعات از ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا خبر داده و اعلام شده که سرکرده گروهک تروریستی تندر به دام این وزارت خانه افتاده است.

 

سایت هابیلیان پیش از این درخصوص گروه تندر نوشته بود: گروهک تروریستی تندر در سال ۱۳۸۳ توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد. شبکۀ تلویزیونی معاند «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک می‌باشد.

 

سرکرده این گروهک تروریستی در سال ۱۳۸۵ ناپدید شد و کسی از سرنوشت وی اطلاع دقیقی ندارد. تنها دختر وی مدعی شده است که پدرش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین (اسرائیل) به‌سر می‌برد.

 

پس از ناپدیدشدن فرود فولادوند فرد دیگری به‌نام جمشید شارمهد به‌عنوان مسئول این گروهک معرفی گردید. این گروهک تروریستی به‌طور مستقیم مسئولیت چندین عملیات تروریستی در ایران را برعهده گرفته است.

 

نخستین عملیات تروریستی این گروهک در ایران در ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ در شیراز صورت پذیرفت که طی آن عوامل تروریست این گروهک با کارگذاشتن یک بمب ۸ پوندی در میان عزاداران حسینۀ شهدا متعلق به کانون رهپویان وصال شیراز باعث به‌شهادت‌رسیدن ۱۴ تن و مجروحیت ۲۰۰ تن دیگر شدند.

 

در اقدامی دیگر تروریست‌ها که در یکی از هتل‌های تهران مشغول ساخت بمب بودند، بر اثر انفجار و آتش‌سوزی موقعیتشان لو رفته و توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر می‌شوند. دومین عملیات تروریستی این گروهک در روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در حرم حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت، که البته فرد بمب‌گذار موفق به واردکردن محمولۀ انفجاری به حرم حضرت امام (ره) نشد و بمب را در مقابل کفشداری حرم منفجر کرد که بر اثر انفجار آن ۸ تن از هم‌وطنان مجروح شدند.

 

انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در ۲۴ دی ۱۳۸۸ از دیگر اقدامات تروریستی انجمن پادشاهی است. این گروهک در ترور شهید مسعود علی‌محمدی از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور نیز نقش داشت.

 

گروهک تروریستی تندر طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی به‌دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت نیز بود، اما با هوشیاری نیرو‌های امنیتی موفقیتی به دست نیاورد. از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه (س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرایی نگردید.



گوشه‌ای از جنایات گروهک تروریستی تندر

تعداد بازدید : 1401
 

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
این موجودات بایید به شدت مجازات بشن تا عبرت دیگردشمنان مملکت گردند،
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
کشتن دانشکند هسته ای که کار خوداون بوده . یک نفرو میگیرن دیگه هر پروندن ای باشه میبندن بهش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
دمتون گرم من میگم همین که الان در آرامشیم از وجود همین سربازان گمنام.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->