٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کلاس‌های مجازی اوقات فراغت آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۳۷۰۲۰
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کلاس‌های مجازی اوقات فراغت آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حدود ۸۵ هزار نفر در کلاس‌های مجازی اوقات فراغت ثبت‌نام اولیه به عمل آوردند که البته ما انتظار استقبال بیشتری را داشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مالک‌ اشرفی با اعلام این خبر بیان کرد: همچنین ممکن است تمام این افراد در نهایت به دلیل مشکلاتی نظیر اینترنت و سایر مسائل، موفق به شرکت در این کلاس‌ها که مجازی هستند، نشده باشند، ما فعلا نمی‌توانیم دقیقا بگوییم تعداد شرکت‌کنندگان چه‌ میزان است و برای اطلاع یافتن از این آمار باید تا پایان دوره کلاس‌ها منتظر ماند، تمام این کلاس‌ها مجازی است و هیچ کلاسی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.  

وی با اشاره به اینکه بین تمام این کلاس‌ها بیشترین استقبال از کلاس‌های قرآنی صورت گرفته است، در خصوص هزینه این کلاس‌ها اظهار کرد: هزینه این کلاس‌ها بسیار کم و در حداقل میزان ممکن است. همچنین در مناطق محروم هیچ هزینه‌ای از شرکت‌کنندگان دریافت نشده است. در مناطق برخودار نیز هزینه دریافتی از دانش‌آموزان بسیار کم و فقط در حدی است که بخشی از دستمزد استادان پرداخت شود و بخش دیگر توسط خود آموزش و پرورش تامین می‌شود .

معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: ما در رابطه با نحوه برگزاری این کلاس‌ها تابع ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم، این ستادها شرط برگزاری کلاس‌ها را سفید بودن مناطق اعلام کرده‌اند و چون در مشهد و غالب نقاط استان شرایط قرمز است لذا ما نمی‌توانیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم و تمام کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند. من فکر می‌کنم تقریبا در هر خانه‌ای امکانات لازم مانند گوشی و تبلت جهت شرکت در این کلاس‌ها پیدا می‌شود .

اشرفی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش بستر اولیه را آماده کردیم و کلاس‌ها را به صورت مجازی با مدرسین برگزار می‌کنیم. آماده کردن سایر ملزومات جهت شرکت در این کلاس‌ها به دست خانواده‌هاست، باتوجه به اینکه شعار ما این بود که هر دانش‌آموز یک مهارت داشته باشد، خانواده‌ها نیز باید دانش‌آموزان را به سمت یادگیری یک مهارت سوق دهند. ما در راستای تحقق این شعار همه بسترها را فراهم کردیم و مابقی به دست خانواده‌هاست که چه‌قدر فرزندان خود را در جهت استفاده از این فضا تشویق کنند، در حال حاضر در تمام سطح استان تقریبا 1100 پایگاه در زمینه کلاس‌های اوقات فراغت مشغول به فعالیت‌اند و بیشترین آمار استقبال از این کلاس‌ها به نواحی هفتگانه مشهد مربوط می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->