نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نتیجه دیدار استقلال و سپاهان+ ویدئو گل‌ها|استقلال برنده بازی بزرگ

  • کد خبر: ۳۷۰۶۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
نتیجه دیدار استقلال و سپاهان+ ویدئو گل‌ها|استقلال برنده بازی بزرگ
دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان به پایان رسید.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد و در پایان این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که توانستند با نتیجه ۲ بر ۱، حریف خود را شکست دهند.
 
هرچقدر نیمه نخست دیدار استقلال و سپاهان بی‌روح و سرد بود، نیمه دوم جذاب و زیبا دنبال شد. ابتدا استقلال که در نیمه نخست با تصمیم حیدری، ۱۰ نفره شده بود و رضاوند را در اختیار نداشت، روی خطای شایان مصلح صاحب ضربه پنالتی شد. دیاباته این توپ را تبدیل به گل کرد تا استقلال پیش بیافتد.
 
در ادامه باز هم شایان مصلح نقش اصلی گلزنی استقلال را برعهده داشت. دانشگر پیش‌تاخته شوتی را روانه دروازه نیازمند کرد که با برخورد به بدن شایان مصلح تغییر مسیر داد و وارد دروازه سپاهان شد.


بیشتر بخوانید:
 
پس از این گل سپاهان فشار زیادی روی دروازه حسینی آورد، اما در نهایت فقط یک بار شاگردان قلعه‌نویی موفق شدند با شوت محبی به گل برسند. در ادامه سپاهان از موقعیت‌های گل خود استفاده نکرد و این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید.
 
حالا شاگردان مجیدی با این پیروزی ۴۸ امتیازی شدند و به رتبه دوم جدول رسیدند. سپاهان با قبول این شکست ۴۵ امتیازی باقی ماند.
 
همچنین گفتنی است بنا بر نظر تعدادی از کارشناسان داوری، پنالتی اعلام شده برای استقلال اشتباه بود.
 

ویدئو سوتی جواد خیابانی در خصوص صدای تماشاگران در آزادی

تعداد بازدید : 3307

ویدئو گل نخست استقلال توسط دیاباته

تعداد بازدید : 3372

ویدئو گل دوم استقلال توسط شایان مصلح

تعداد بازدید : 3221

ویدئو تک گل سپاهان توسط محبی

تعداد بازدید : 2916
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->