نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مس در آستانه طلا‌شدن

  • کد خبر: ۳۷۰۸۲
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
مس در آستانه طلا‌شدن
تیم فوتبال مس کرمان در رفسنجان امروز آماده برگزاری جشن صعود به لیگ برتر فوتبال است
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ لیگ دسته‌اول فوتبال ایران به جذاب‌ترین روزهایش رسیده و مسی‌های استان کرمان برای رسیدن به لیگ برتر، کورس هیجان‌انگیزی با هم دارند. در انتهای جدول نیز جدال‌های حساسی برای سپیدرود رشت، رایکا بابل، نیروی زمینی، ملوان و حتی قشقایی برای فرار از سقوط برقرار است.
 
بازی‌های این هفته از ساعت ۱۹ امشب آغاز می‌شود و با رقم‌خوردن شرایط خاص احتمال دارد مس رفسنجان بعد از بازی‌های همین هفته جشن صعود بگیرد. شکست یا تساوی آلومینیوم برابر ملوان و پیروزی مس رفسنجان برابر فجر، همین امشب جشن قهرمانی را به اردوی رفسنجانی‌ها خواهد آورد.


رفسنجان در آستانه برگزاری جشن صعود

درحالی‌که تا ۲ هفته پیش همه فکر می‌کردند مس رفسنجان به‌راحتی قهرمان مسابقات خواهد شد و به لیگ برتر صعود می‌کند، با ۲ شکست پیاپی فاصله امتیازی‌اش با مس کرمان به ۳ امتیاز رسید تا الان هم قهرمانی‌اش و هم صعودش به خطر بیفتد.
مس رفسنجان این هفته میزبان تیم فجرسپاسی است که بعد از مشکلات مالی درگیر بیماری کرونا هم شد و اکنون در رده یازدهم جدول لیگ قرار دارد. مس رفسنجان اگر این هفته هم امتیاز از دست بدهد، وضعیت سختی در روز‌های آخر لیگ پیدا می‌کند و شاید حتی صعود هم نکند؛ اما در صورت پیروزی خانگی مقابل تیم کرونا‌زده فجرسپاسی، مسابقات ۲ هفته پایانی را با خیالی آسوده‌تر برگزار می‌کند؛ البته شاگردان محمد ربیعی درصورتی‌که شانس یارشان باشد، می‌توانند قهرمان زودهنگام مسابقات نیز لقب بگیرند.

مس رفسنجان اکنون با ۶۰ امتیاز صدرنشین است و خودش را برای اولین حضور در لیگ برتر آماده می‌کند؛ البته این تیم فصل ۹۴-۹۳ تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر هم رسید، اما باوجود اینکه ۲۰ هفته صدرنشین گروه بود، در گام آخر قافیه را به سیاه‌جامگان مشهد باخت و راهی بازی پلی‌آف شد. نکته جالب اینکه رفسنجانی‌ها در بازی پلی‌آف به مس کرمانی خوردند که این‌روز‌ها بدجوری موی دماغشان شده است. در آن بازی کرمانی‌ها با یک گل از سد هم‌نام رفسنجانی‌شان گذشتند تا حسرت لیگ‌برتری‌شدن بر دل این تیم بماند.

مس کرمان ۵۷ امتیازی که در رده دوم جدول لیگ قرار دارد، این هفته با نیروی زمینی که در رده پانزدهم و در خطر سقوط است، دیدار می‌کند. نتیجه بازی برای هر ۲ تیم اهمیت دارد؛ یکی برای صعود به لیگ برتر و دیگری برای سقوط‌نکردن. در اراک هم یک بازی جذاب دیگر برگزار می‌شود. آلومینیوم اراک با رسول خطیبی در رده سوم جدول لیگ است و اگر می‌خواهد تا لحظات پایانی مسابقات شانس صعود داشته باشد، باید میهمانش تیم ملوان را شکست بدهد که کار دشواری است. ملوان با میثاقیان مزه برد را چشیده و راحت به هر تیمی امتیاز نخواهد داد؛ تیمی که هنوز هم در خطر سقوط است.

خوشه‌طلایی ساوه که هفته گذشته تیم صدرنشین مس رفسنجان را شکست داد، این هفته باید به‌مصاف تیم یکی‌مانده‌به‌آخر جدول، سپیدرود رشت برود. سپیدرودی‌ها برای بقا تلاش می‌کنند و کار دشواری در شهر باران مقابل تیم خوشه‌طلایی دارند. این بازی هم جنگ بقا و صعود است و حساسیت‌های فراوانی دارد.
نود ارومیه، تیم پنجم جدول لیگ، به‌مصاف بادران تهران می‌رود؛ تیمی که در رده ششم جدول است. شاید در این هفته بادران بخت اندکش برای صعود را نیز از دست بدهد. در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر احتمال دارد معادلات جدول لیگ برای صعود و قهرمانی تا حد زیادی مشخص شود. تیم هوادار هم به‌مصاف رایکا خواهد رفت؛ دیگرتیمی که ممکن است این فصل به لیگ دسته ۲ سقوط کند. این بازی هم جذاب است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->