نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

استقلال با مجیدی ادامه می‌دهد

  • کد خبر: ۳۷۰۸۳
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
استقلال با مجیدی ادامه می‌دهد
هفته‌هاست در فضای مجازی شایعاتی مبنی‌بر برکناری فرهاد مجیدی ازسوی باشگاه استقلال به گوش می‌رسد؛ به‌این‌خاطر که بر این عقیده‌اند تیم آبی با مدیریت فرهاد نتیجه نگرفته و شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده، درحالی‌که در زمان استرا یکی از امید‌های اصلی قهرمانی بوده است.
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ هفته‌هاست در فضای مجازی شایعاتی مبنی‌بر برکناری فرهاد مجیدی ازسوی باشگاه استقلال به گوش می‌رسد؛ به‌این‌خاطر که بر این عقیده‌اند تیم آبی با مدیریت فرهاد نتیجه نگرفته و شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده، درحالی‌که در زمان استرا یکی از امید‌های اصلی قهرمانی بوده است.
 
در فضای مجازی ابتدا بازگشت دوباره مربی ایتالیایی به جمع آبی‌ها مطرح شد؛ درحالی که علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان، در مصاحبه‌ای گفت تیم‌های آبی‌و‌قرمز در فصل جدید حق جذب مربی و بازیکن خارجی جدید را نخواهند داشت. دلیل اتخاذ این سیاست هم مشکلات کشور در تأمین ارز و پایین‌آمدن قیمت ریال دربرابر دلار است؛ تاجایی‌که کمیته تعیین‌وضعیت به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر توصیه کرده با خارجی‌ها ریالی قرارداد امضا کنند. جالب است بدانید فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ هم قرارداد ریالی امضا کرده است.

با منتفی‌شدن حضور دوباره استراماچونی در استقلال، صحبت از ۳ مربی است؛ امیر قلعه‌نویی که به نظر می‌رسد سپاهان قرارداد او را تمدید نمی‌کند، جواد نکونام که به‌همراه تیم فولاد به‌دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و محمود فکری که تا پیش از بازی دیشب به‌همراه نساجی در ۶ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده بود. اما به نظر می‌رسد برخلاف این شایعات، باشگاه استقلال برنامه‌ای برای برکناری فرهاد مجیدی ندارد؛ به‌ویژه که قراردادش با این مربی جوان یک‌ونیم‌ساله است و سال بعد هم به این مربی متعهد است.

احمد سعادتمند در تازه‌ترین مصاحبه خود با یکی از شبکه‌های رادیویی از نتایج استقلال با فرهاد مجیدی دفاع کرد و چنین گفت: در جریان هستید که به‌دلیل شیوع کرونا، لیگ و تمرینات تعطیل شد و در ادامه فرصت کمی به تیم‌ها برای آماده‌سازی داده شد. در اولین بازی، برای برگزاری یک مصاف معوقه راهی خوزستان شدیم که متأسفانه شرایط خوبی به لحاظ شیوع ویروس در آن مقطع نداشت و بعد از آن، به تناوب بازیکنان ما دچار ویروس کرونا شدند و در مقطعی ۱۵ عضو تیم ما هم کرونایی شدند. ما مدت قابل‌توجهی همه شاکله تیم را در اختیار نداشتیم، ولی خدا را شکر در روز‌های اخیر همه بازیکنان را به‌جز یکی‌دو مصدوم در اختیار داریم و تمریناتمان منظم برگزار می‌شود. امیدوارم برای کسب سهمیه و در ادامه موفقیت در جام حذفی، گام بزرگی برداریم.
 
قطعا باشگاه استقلال، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و همه می‌دانیم که استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست. ما جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در پیش داریم. باوجود مشکلات، تلاشمان روی حفظ شاکله تیم است. بنا داریم امسال کمترین خروجی را داشته باشیم و بتوانیم در نقاطی که لازم است، نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم. در آسیا هم برنامه داریم یک رقیب جدی باشیم و مطمئن هستم هوادارانمان را شاد خواهیم کرد. به هواداران خوبمان می‌گویم که بازیکنان، کادر فنی، مجموعه عوامل تیم، کادر مدیریتی، هیئت‌مدیره و... تلاش می‌کنند تا باشگاه استقلال بزرگی خود را داشته باشد و همچنان باعث افتخار ایران باشد.


قهرمانی در جام حذفی، ضامن بقای فرهاد

خیلی‌ها می‌گویند احمد سعادتمند باید این‌گونه مصاحبه و از فرهاد مجیدی حمایت کند، اما اگر استقلال در هفته‌های آتی نایب‌قهرمان لیگ برتر نشود و در جام حذفی روی سکو نرود، فرهاد فصل آینده شانسی برای حضور در رأس کادر فنی استقلال نخواهد داشت و باید جمع آبی‌ها را ترک کند. منتقدان فرهاد می‌گویند همواره مدیران استقلال در زمان‌های بحرانی از مربی حمایت کردند و گفتند قصد تغییر سرمربی را ندارند تا از مربی حمایت کرده باشند و در آینده برکناری مربی برای هیچ کس جای سؤال باقی نگذارد.
 
اما واقعیت این است که سیاست‌های باشگاه استقلال شاید در جلساتی غیر از جلسات هیئت‌مدیره باشگاه تعیین شود که فعلا سیاست‌ها درجهت حمایت از فرهاد مجیدی است. این‌ها می‌گویند فرهاد نباید در این برهه سرمربی تیم می‌شده، اما حالا که این اتفاق رخ داده است، باید در مسیر حمایت از او حرکت کرد. به باور این‌ها فرهاد در مسیر آزمون و خطا گام بر‌می‌دارد و دست‌کم باید فصل آینده هم به وی میدان داد تا تیمش را از نو و با تفکرات خودش بسازد. دیدگاه این افراد این است؛ استقلال همان‌طور که به علیرضا منصوریان بیش از یک فصل فرصت داد، باید به فرهاد مجیدی هم فرصت بدهد. فارغ از صحبت‌های احمد سعادتمند و حرف‌های مخالفان و منتقدان فرهاد مجیدی دیدگاه تماشاگران استقلال در تعیین سیاست‌های تیم آبی تأثیرگذار است.
 
همان‌طور که دیدید، در گذشته با شدت‌یافتن انتقاد‌های تماشاگران، علیرضا منصوریان تصمیم گرفت به حضور خود در جمع آبی‌ها پایان دهد. بهترین رفیق و حامی فرهاد مجیدی نه احمد سعادتمند است و نه دیگر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال. بهترین حامی فرهاد مجیدی، نتیجه است. او اگر نتیجه نگیرد، حتی در صورت حمایت ازسوی باشگاه نیز باید جمع آبی‌ها را ترک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->