۴۲ واحد گرانفروش و متخلف پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس امروز (۱۲ مرداد ۹۹)

  • کد خبر: ۳۷۱۰۸
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
پیش بینی بورس امروز (۱۲ مرداد ۹۹)
یک کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد: در روند امروز، سهم‌های شاخص‌ساز و بزرگ، روند متعادل و رو به مثبتی داشته و صف‌های فروششان جمع خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، اگرچه کارشناسان روند بازار را برای هفته جاری متعادل و منفی پیش بینی کرده بودند، اما شاخص کل در اولین روز از معاملات روندی خلاف پیش‌بینی کارشناسان را در پیش گرفت و همراه با رشد سه درصدی به سطح یک میلیون و ۹۶۱ هزار واحد رسید.
 
 
پیش بینی بورس امروز (۱۲ مرداد ۹۹)


ایمان رئیسی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با ذکر این نکته که بازار بزرگ و پول‌های بزرگ، سهم‌های بزرگی می‌خواهد، گفت: در تحلیل‌های هفته‌های گذشته سهم‌ها را به دو دسته دولتی و غیردولتی تقسیم کرده بودیم که این ناشی از تحلیل مردم از این سهم‌ها بود. این روز‌ها تفسیر اکثریت سهامداران جدید از سهم‌ها این است که دولت قیمت سهم‌هایی که قرار است عرضه کند را بالا نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: اگر قرار است کسی سهمی را بفروشد، قیمت سهم در زمان فروش متعادل می‌شود؛ چیزی که این روز‌ها در بازار شاهد آن هستیم. همچنین تا حدودی این فشار فروش‌ها بی‌ربط با سهام عدالت نیستند، اما این تفسیر درستی نیست که گفته شود؛ چون قرار است دولت یکسری سهم را بفروشد بازار همیشه صعودی خواهد بود. یا اینکه از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که مردم می‌گویند در شهر‌های مختلف کارگزاری‌های جدیدی تاسیس شده پس اگر قرار بر این بود که بازار صعودی نباشد، این کارگزاری‌ها هم تاسیس نمی‌شدند.

وی اتفاق بد دیگر این روز‌های بازار را نداشتن نقطه میانه در سهم‌ها دانست و گفت: نکته منفی این روز‌های بازار این بوده که سهم‌ها یا در صف فروشند یا صف خرید و تقریبا نقطه میانه ندارند که خود این امر ناشی از هیجانی است که در بازار ایجاد شده است. در این روز‌ها بازار شاهد ترس در صف‌های فروش یا طمع در صف‌های خرید هست، که البته به علت تورم موجود در جامعه باید به این افراد حق داد. تورم افسار گسیخته‌ای که در پی آن هر روز قیمت کالا‌ها درحال افزایش است و این مردم تنها در تلاش هستند که ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند.

این تحلیلگر بورس ادامه داد: هفته گذشته شاهد افزایش نرخ ۳۰ درصدی در خودرو بودیم که بر اکثر کالا‌ها مثل قطعات و پلاستیک تاثیر خود را گذاشت. همچنین افزایش نرخ سیمان، شکر و میله‌گرد را شاهد بودیم که این تورم خود را به بورس رسانده است.

رئیسی با اشاره به برخی از کانال‌های تلگرامی طلا و سکه گفت: این کانال‌ها با سوءنیت مدام از این موضوع صحبت می‌کنند که بورس به پایان کار خود نزدیک شده و خواهد ریخت. در صورت وقوع این اتفاق، به این‌ها چه چیزی خواهد رسید؟ اگر این افراد فکر می‌کنند که نتیجه این امر صعود سریع قیمت طلا خواهد بود، باید گفت پول‌هایی که وارد بورس شده به این سادگی‌ها از بازار خارج نمی‌شوند.

وی در خصوص پیش‌بینی روند بازار فردا نیز گفت: باقی سهم‌های شاخص‌ساز و بزرگ، روند متعادل و رو به مثبتی داشته و صف‌های فروششان جمع خواهد شد و شاخص به زودی شاهد ورود به کانال دو میلیون واحد خواهد بود.
 
منبع: تجارت‌نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->