تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

تکذیب ادعاهای سازمان عفو بین‌الملل درباره وضعیت بهداشت ندامتگاه‌ها

  • کد خبر: ۳۷۱۶۳
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تکذیب ادعاهای سازمان عفو بین‌الملل درباره وضعیت بهداشت ندامتگاه‌ها
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای روز‌های اخیر سازمان عفو بین‌الملل، در رابطه با بهداشت ندامتگاه‌‎های کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا و بی‌توجهی وزارت بهداشت به درخواست‌های سازمان زندان‌ها را، تکذیب کرد.


به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص وضعیت بهداشت محیط زندان‌ها، گفت: بازرسی و نظارت‌ها از زندان‌ها افزایش پیدا کرده و مشاوره‌های لازم ارائه شده است و در حال حاضر مشکل خاصی از نظر بهداشتی در زندان‌های کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که مشکل تهویه که در برخی زندان‌ها وجود داشت، برطرف شده است، ادامه داد: فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از ماسک در حد مطلوب است و همکاری مستمر در این زمینه وجود دارد؛ همچنین در این راستا تاکنون دو گزارش در ستاد ملی مقابله با کرونا هم ارائه شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان این‌که همچنین الزامات سلامت محیط و کار به همه زندان‌ها از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های حوزه بهداشت محیط، به‌صورت روزانه ۵۸ هزار و ۵۰۰ کلرسنجی توسط کارشناس رابط، ۶۲۰ نمونه‌برداری میکروبی آب با مشارکت سازمان زندان‌ها انجام می‌شود.

لاری بیان کرد: بیش از ۲۰۰ واحد و کارگاه تولیدی در زندان‌ها وجود دارد که در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا، یک‌هزار و ۵۴۲ مورد بازرسی از زندان‌ها انجام شده است؛ همچنین در سه ماهه نخست امسال ۳۰۱ مورد بازرسی انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی توضیح داد: همچنین بر اساس آخرین بررسی‌های بهداشت محیط، میزان رعایت بهداشت عمومی در زندان‌ها به بیش از ۹۳ درصد و استفاده از ماسک توسط زندانی‌ها به حدود ۹۷ درصد رسیده است.

لاری افزود: ضمنا در صورت ابتلاء نیز، این بیماران در بیمارستان‌های دولتی تحت درمان قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->