قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

فتاحی: دوچرخه‌سواری بانوان در محل‌های مشخص شده ایرادی ندارد

  • کد خبر: ۳۷۳۹۲
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
فتاحی: دوچرخه‌سواری بانوان در محل‌های مشخص شده ایرادی ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: وضعیت دوچرخه‌سواری همانند کشتی است و بانوان می‌توانند در محل‌های مشخص شده‌، به این رشته بپردازند.
به گزارش شهرآرانیوز، فرزاد فتاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده در رابطه با دوچرخه‌سواری بانوان اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان چیزی به اسم دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام وجود ندارد و دوچرخه‌سواری بانوان در محیط مشخص داریم. به عنوان مثال فعالیت بانوان در کشتی قانونی است، اما به این معنا نیست بانوان در پارک کشتی بگیرند.

وی تصریح کرد: متولی اصلی دوچرخه سواری بانوان هیات دوچرخه سواری است. در سبزوار توسط شهرداری محلی برای این موضوع ایجاد شده که در آنجا بانوان می‌توانند فعالیت داشته باشند. در استان هم پیست اختصاصی وجود دارد و اعلام کردیم بانوانی که تمایل به دوچرخه‌سواری دارند، می‌توانند در این محل‌های مشخص انجام دهند.

فتاحی گفت: در سبزوار موضوعی که ستاد امربه معروف و نهی از منکر اعلام کرده، مربوط به دوچرخه‌سواری در ملأ عام است که مراجع و مقام معظم رهبری آن را حرام اعلام کرده‌اند و ما به عنوان دستگاه متولی باید حتماً مسائل شرعی را در ورزش بانوان لحاظ کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استعفای اعضای هیئت دوچرخه‌سواری سبزوار به دلیل عدم اطلاع درست از این موضوع بوده و این تصور ایجاد شده که فعالیت بانوان به طور کلی در دوچرخه‌سواری ممنوع است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->