آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

اعطای وام به سربازان

  • کد خبر: ۳۷۴۵۰
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
اعطای وام به سربازان
مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح از مشمولان سرباز ماهری که موعد اعزامشان مهرماه سال جاری تعیین شده، خواست تا برای بهره‌مندی از تسهیلات قبل وحین خدمت سربازی تا پایان مرداد در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار موسی کمالی اظهارکرد: مشوق‌های سرباز ماهر از تیر ماه سال جاری شروع شده است و سامانه سرباز ماهر تا حدود یک ماه قبل از موعد اعزام مشمولان به سربازی، درخواست‌های آنان را بررسی کرده و بر این اساس در فرآیند تقسیم و به‌کارگیری سربازان نقش خواهد داشت. از این رو درخواست ما از مشمولان سرباز ماهری که موعد اعزامشان در ماه مهر اعلام شده، این است که درصورتی که تاکنون اعزام خود را در سامانه سربازماهر اعلام نکرده‌اند، با مراجعه به این سامانه ثبت نام کنند.

وی درباره چرایی فراخوان برای ثبت نام در سامانه سرباز ماهر نیز گفت: سامانه سرباز ماهر با هدف استفاده از توانایی‌ها و مهارت‌های سربازان در حین خدمت و ارایه مهارت‌های آموزشی در حین خدمت و همچنین هدایت و حمایت و تسهیلگری بعد از خدمت ایجاد شده و به عبارتی دیگر هدف از آن ایجاد نشاط در سربازان و جذابیت سربازی و خوشایند سازی دوران سربازی با مهارت آموزی و استفاده مؤثر و اثر بخش از مهارت‌ها و کمک به اشتغال جوانان پس از اتمام خدمت سربازی است. از این رو لازم است که پیش از اعزام سربازان به مراکز آموزشی، اطلاعاتی از مهارت‌ها و علایق سربازان وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان تسهیلاتی را نیز به آنان اختصاص داد.

مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه هر مشمول پس از ثبت نام در این سامانه و اعلام مهارت‌ها و علایق خود می‌تواند پنج مشوق را هم برای دوره خدمت سربازی اش انتخاب کند، خاطرنشان کرد: این مشوق‌ها مواردی نظیر توجیه و بخشش غیبت، انتخاب محل خدمت، تعجیل و تعویق اعزام و... است. علاوه بر آن نیرو‌های مسلح حداکثر تلاش خود را بعمل خواهند آورد تا از مهارت‌های نیروی وظیفه در حین خدمت استفاده مؤثر شود.

کمالی با تأکید بر اینکه تمامی مهارت‌های ثبت شده مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت، افزود: کسانی که مهارت دارند، ولی گواهینامه ندارند نگران نباشند، چون در دوره آموزش نظامی از آن‌ها آزمون ادواری گرفته می‌شود و در صورت قبولی به آن‌ها گواهینامه داده می‌شود.

وی درباره اینکه آیا ثبت نام در سامانه سرباز ماهر الزامی است، گفت: در حال حاضر اجباری برای ثبت نام وجود ندارد، اما با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، اولویت بهره مندی از یکسری امتیازات و مشوق‌ها یرای افرادی است که در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گفته مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستادکل نیرو‌های مسلح، ثبت نام در این سامانه رایگان است و نیازی به پرداخت وجه در آن وجود ندارد.
 
ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->