پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کرونا ۸۰ نفر از کارکنان بیمارستان اطفال مشهد را درگیر خود کرده است

  • کد خبر: ۳۷۴۶۰
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
کرونا ۸۰ نفر از کارکنان بیمارستان اطفال مشهد را درگیر خود کرده است
۸۰ نفر از کارکنان مجهزترین بیمارستان فوق تخصصی اطفال شمال شرق کشور در مشهد به نام "اکبر" تا کنون به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر مشهد گفت: مجموع کارکنان شاغل در این بیمارستان در تمام بخش‌ها اعم از کادر درمانی ، پزشک، پرستار و پشتیبانی حدود ۵۰۰ نفر است.
دکتر حسین محسن زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از دو هزار و ۴۸۰ کودک به صورت سرپایی با علائمی شبیه به کرونا در این بیمارستان پذیرش و بیش از ۳۷۰ نفر از آنها بستری شده‌اند و از بین کودکان بستری شده آزمایش حدود ۸۰ نفر آنان مثبت شده است.

وی اضافه کرد: خطر ابتلای کادر درمانی به بیماری کرونا در بیمارستان های کودکان بیشتر از سایر مراکز درمانی است چرا که کودکان در بیماری کرونا مانند بمب‌های خاموش به شمار می‌روند.
مدیر بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر مشهد گفت: بسیاری از کودکان یا ناقل بیماری کرونا هستند که به علت سیستم ایمنی قوی علائم بیماری در آنان بروز نمی یابد و یا این که ممکن است بیماری کووید ۱۹ در کودکان با  علائم دیگری  غیر از سندرم حاد  تنفسی خود را نشان دهد و با عارضه های گوارشی همراه باشد.
محسن زاده افزود: به طور میانگین روزانه سه تا چهار کودک جدید مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری می شوند اما مرگ ومیر کودکان مبتلا به کرونا   خوشبختانه کم و بیشتر در کودکان با ضعف سیستم ایمنی و  بیماریهای زمینه ای رخ می دهد.
وی ادامه داد: تعداد بیماران کودک مراجعه کننده به بیمارستان اکبر در شرایط عادی هزار و ۸۰۰ نفر در ماه است که  در شرایط کرونایی و بدنبال محدودیت ها  پیش آمده این تعداد به کمتر از ۵۰۰ نفر در ماه کاهش یافته است.
بیمارستان فوق تخصصی اطفال مشهد به نام اکبر یکی از بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که توسط خیران و خانواده "علیزاده" احداث شد و در سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
این بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در فضایی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع واقع شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->