صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند
سرخط خبرها

مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ هند!

  • کد خبر: ۳۷۴۶۶
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ هند!
بستن قرارداد به شکل ترکمانچای باعث شد تا آنتونی استوکس بتواند به راحتی با پرسپولیس فسخ کند و در ادامه فوتبالش راهی هند شود.
به گزارش شهرآرانیوز، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سابق تیم پرسپولیس بعد از سفر این تیم به امارات به بهانه شیوع کرونا حاضر به برگشت به ایران نشد (استوکس در حالی به ایران برنگشت که کرونا در ایران شیوع نداشت، اما پس از اینکه کرونا در ایران زیاد شد اعلام کرد بخاطر کرونا به ایران نمی‌آید) و جدایی پر حرف و حدیثی از تیم ایرانی داشت.

استوکس به تازگی پیشنهادی از تیم تازه تاسیس هندی یعنی موهان باتان دریافت کرده است و قصد دارد فصل آینده در این لیگ به میدان برود.

استوکس که قبلا سابقه بازی در تراکتور را نیز در کارنامه خود داشته است از چند تیم اسکاتلندی نیز پیشنهاد بازی دارد، ولی گفته می‌شود او تمایل دارد در لیگ فوتبال هند، فصل بعد به میدان رود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->