بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است
سرخط خبرها

سخن‌گوی دولت: افزایش حق مسکن کارگران تأیید شد

  • کد خبر: ۳۷۵۴۹
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
  • ۵
سخن‌گوی دولت: افزایش حق مسکن کارگران تأیید شد
سخنگوی دولت گفت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمسیون این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تائید قرارگرفته است.
به گزارش شهرآرانیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره علت تعلل دولت در تصویب حق مسکن کارگران و اینکه طبق گفته‌ی وزیرکار حق مسکن می‌بایست از تیر ماه به حقوق کارگران افزوده می‌شد، اما اکنون ۱۱ مرداد ماه است و هنوز مصوبه حق مسکن تصویب نشده است و این مسئله نگرانی جامعه کارگری را فراهم آورده است، اظهار داشت: حق مسکن کارگران بعلت اینکه تابعی از حداقل دستمزد است که در اوائل سال مشخص می‌شود و حق مسکن نیز باید به تصویب دولت برسد و لذا همواره در فرآیند‌های کمسیون‌های دولت بوده و با تاخیر مورد تصویب قرار می‌گیرد که این امر در دستور کار کمسیون اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمسیون این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تائید قرارگرفته است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: به علت اولویت چند دستور کار فوق العاده در خصوص مسائل مهم کشور ازجمله موضوع مالیات بر خانه‌های خالی و چند موضوع مهم دیگر، این امر در دستور کار بعدی کمسیون قرار دارد که قطعا پس از فرایند کمسیون در دولت تصویب و در زمان مناسب عملیاتی و اجرائی خواهد شد.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
4
یعنی کارکران مهم نبود، حق دارید اگه مهم بودندتاحالا تصویب شده بود. واقعا بعداز5ماه خسته نباشید، ماازفقروگرانی درحدمتلاشی شدنیم وبرای شمامهم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
3
طرحی مهمتر از حق مسکن کارگران مگه وجود داره که سخنگوی دولت میگه طرحهای دیگه در اولویت بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
3
گفتند یک.ماه هم.که دور تر.پرداخت کنیم و تصویب شود خودش یکماهه .!کی دلش به حال وضع زندگی کارگران فقیر مظلوم زحمتکش سوخته .الان اینطور شده که با.اوضاع کنونی فقیران و کارگران فقیر تر و ثروتمندان ثروتمند تر شده اند .بیش از ۴0 میلیون از جمعیت کشور را خانواده کارگران تشکیل میدهند .که با این دستمزد وضعیت خوبی ندارند و هیچ مقام و مسئولی هم از کارگران حمایت نمیکند .
کلید شکسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
1
کار از ۳۰۰ تومن گذشته،
هروز افزایش قیمت توی تمام کالاها،اما آیا حقوق کارگران هم هروز افزایش میابد،
به هیچ عنوان عدالت وجود ندارد ،
از این تعجب میکنم که اون بزرگتر های به اصطلاح انقلابی،وضعیت رو میبینن اما دریغ از نوک سوزنی حمایت،
یادم افتاد از حکایت ....
البته ما که همچنان بخاطر منافع مسئولین تخت تخت نگه داشتیم
کلید شکسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
1
نظرتون مشکل این مردم سر عدد۳۰۰ تومنه؟
نه ارباب،نه
مشکل ما بخاطر عدد۵۷،
متوجه شدین بخاطر پنجاهوهفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->