آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

آمار جهانی کرونا تا صبح ۱۸ مرداد| شمار مبتلایان به ۲۰ میلیون نفر نزدیک شد

  • کد خبر: ۳۷۹۵۵
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
آمار جهانی کرونا تا صبح ۱۸ مرداد| شمار مبتلایان به ۲۰ میلیون نفر نزدیک شد
شمار مبتلایان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۹ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر رسیده و ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۶۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس آخرین آمارها، شمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ تاکنون به ۷۲۴ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

همچنین شمار مبتلایان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۹ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۷۴۸ نفر رسیده و ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۶۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا همچنان درصدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

 ۱. آمریکا پنج میلیون و ۹۵ هزار و ۵۲۴ مبتلا، ۱۶۴ هزار و ۹۴ قربانی

 ۲. برزیل دو میلیون و ۹۶۷ هزار و ۶۴ مبتلا، ۹۹ هزار و ۷۰۲ قربانی

 ۳. هند دو میلیون و ۸۸ هزار و ۶۱۱ مبتلا، ۴۲ هزار و ۵۷۸ قربانی

 ۴. روسیه ۸۷۷ هزار و ۱۳۵ مبتلا،  ۱۴ هزار و ۷۲۵ قربانی

 ۵. آفریقای جنوبی ۵۴۵ هزار و ۴۷۶ مبتلا، ۹۹۰۹ قربانی

 ۶. مکزیک ۴۶۹ هزار و ۴۰۷ مبتلا، ۵۱ هزار و ۳۱۱ قربانی

 ۷. پرو ۴۶۳ هزار و ۸۷۵ مبتلا، ۲۰ هزار و ۶۴۹ قربانی

۸. شیلی ۳۶۸ هزار و ۸۲۵ مبتلا، ۹۹۵۸ قربانی

۹. کلمبیا ۳۶۷ هزار و ۱۹۶ مبتلا، ۱۲ هزار و ۲۵۰ قربانی

۱۰. اسپانیا ۳۶۱ هزار و ۴۴۲ مبتلا، ۲۸ هزار و ۵۰۳ قربانی

بنابر این گزارش در حال حاضر سه کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم، تنها کشورهایی هستند که بالای دو میلیون مبتلا به کووید ۱۹ را در آمارهای رسمی خود گزارش کرده‌اند.

همچنین پس از ایالات متحده کشورهای برزیل، مکزیک، انگلیس و هند به ترتیب بیشترین شمار قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->