آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

اخبار ناامید کننده در مورد وضعیت ارسلان مطهری‌

  • کد خبر: ۳۷۹۶۲
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
اخبار ناامید کننده در مورد وضعیت ارسلان مطهری‌
گیتاریست گل‌زن استقلال پس از گلزنی مقابل شهرخودرو به خاطر مصدومیت در شرایطی که تازه به میدان آمده بود، تعویض شد و حالا خبر می‌رسد مصدومیتش جدی است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در بازی با شهر خودرو، ارسلان مطهری دقایق اندکی بعد از آنکه وارد ترکیب استقلال شد توانست گل اول تیمش را وارد دروازه مشهدی‌ها کند تا باور کنیم او به واقع به لحاظ دقایق بازی موثر‌ترین بازیکن این روز‌های تیمش محسوب می‌شود.

مطهری با آن گلی که به ثمر رساند شرایط را برای پیروزی استقلال در بازی با شهر خودرو هم فراهم کرد وحتی آبی‌ها به گل دوم هم رسیدند، اما پیش از آنکه استقلال به گل دوم برسد، مطهری به دلیل مصدومیت از میدان بیرون رفت. بسیاری از استقلالی‌ها براین باورند که اگر ارسلان تا پایان بازی در میدان می‌ماند استقلال می‌توانست برنده میدان را ترک کند و حتی بعد از گل دوم شهر خودرو، گل سوم را هم به ثمر برساند، اما چه فایده که مطهری دقایق اندکی در ترکیب استقلال حضور داشت و میدان را با حالتی کاملا ابهام برانگیز ترک کرد.

شماره ۷۲ استقلال در صحنه‌ای که روی زمین افتاد چنان از درد به خودش می‌پیچید که از طریق گیرنده‌های تلوزیون هم می‌شد تشخیص داد که او برای بازگشت به ترکیب استقلال دشواری‌های بسیاری دارد و به احتمال بسیار زیاد بازی فوق حساس با سپاهان را در جام حذفی از دست خواهد داد.

از لحظه‌ای که استقلال به تهران رسیده نیز پیگیری‌ها درباره ارسلان مطهری به نتیجه مشخصی نرسیده است ومسئولان باشگاه استقلال به خصوص تیم پزشکی آبی‌ها در تلاش است تا این بازیکن را به بازی با سپاهان برساند، اما تا به امروز کوشش پزشکان باشگاه استقلال هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته و بعید هم هست در زمان اندک باقی مانده تا تقابل بزرگ با سپاهان اتفاق خاصی رخ دهد ومطهری بتواند در آن میدان در ترکیب استقلال حضور یابد.

البته غیبت مطهری هنوز قطعی نشده، اما از دل باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فقدان ارسلان مقابل سپاهان ۹۰ درصد قطعی است، مگر آنکه در زمان اندک باقی مانده معجزه‌ای رخ دهد. مطهری که ذخیره طلایی استقلال محسوب می‌شود از ناحیه کشاله ران با کشیدگی شدید مواجه شده است و برای بازگشت به میادین لااقل باید یک هفته فیزیوتراپی کند.

با توجه به اینکه ممکن است بازی استقلال با سپاهان به وقت‌های اضافه برود حضور همه عناصر به خصوص مطهری که همواره به عنوان بازیکن جانشین عملکرد درخشانی دراستقلال داشته، برای استقلال بسیار گره گشا است، اما همه شواهد دال بر غیبت مطهری است واستقلال به احتمال بسیار زیاد این بازیکن را برای بازی مهم دوشنبه شب دراختیار نخواهد داشت وفرهاد مجیدی باید برنامه‌های دیگری را در آستانه این بازی تدوین کند و با همان دیاباته و قایدی برنامه‌های هجومی خود را بچیند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->