سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خرید اقساطی کالای خانگی برای بازنشستگان از دو هفته آینده

  • کد خبر: ۳۸۲۹۲
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
خرید اقساطی کالای خانگی برای بازنشستگان از دو هفته آینده
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ۱۴ شرکت صندوق در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار دارند، گفت: قرار است در عرضه سهام شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی در بورس، بازنشستگان در اولویت باشند.
به گزارش شهرآرانیوز، اکبر افتخاری افزود: عرضه‌های اولیه صندوق بازنشستگی کشوری در راه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۱۴ شرکت صندوق بازنشستگی کشوری در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار دارند.

وی ادامه داد: خیلی از شرکت‌ها نیاز به اصلاح ساختار مالی دارند و میزان تولید و فروش و اطلاعات آن‌ها باید شفاف شود تا سازمان بورس با حضور آن‌ها در بازار سرمایه موافقت کند.

افتخاری ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال پگاه گیلان و صندوق ETF نیز هفته قبل عرضه شد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: به بیش از ۹۶ هزار و ۵۰۰ بازنشسته این صندوق وام با اقساط یکساله برای خرید صندوق ETF اعطا شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اصلاح اقتصادی در صندوق بازنشستگی فقط مربوط به بورس شدن شرکت‌های وابسته نیست، بلکه شرکت‌های کاغذی را تعطیل کردیم و همچنین شرکت‌هایی که به صورت موازی کار می‌کردند و ضرر ده بودند نیز اصلاح ساختاری برای آن‌ها انجام شده تا منافع بیشتری به بازنشستگان برسد.

وی ادامه داد: همچنین درصدد بهره وری بنگاه‌های اقتصادی هستیم تا رویکرد جهش تولید را بالا ببریم که منافع آن بر زندگی و معیشت بازنشستگان اثر بگذارد.

افتخاری در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان پیگیری‌های لازم انجام شده و در فروردین ماه این همسان سازی انجام شد و دوباره نیز این همسان سازی عملیاتی خواهد شد و همسان سازی در یک مدل مشخص در حال پیگیری است تا حقوق بازنشستگان به سطح شاغلان نزدیکتر شود.

وی خصوص ارائه طرح‌های رفاهی به بازنشستگان نیز گفت: با ارائه طرح‌های رفاهی قصد بر این است که قدرت خرید بازنشستگان افزایش یابد و ارائه این طرح‌ها تا پایان سال نیز ادامه دارد.

افتخاری افزود: در دو هفته آینده خرید قسطی کالای خانگی نیز ارائه خواهد شد تا زمینه خرید قسطی در پنج سال به صورت اقساطی برای بازنشستگان فراهم شود که فرصت مناسبی برای افزایش قدرت خرید بازنشستگان است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: همچنین سبدی برای تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان طراحی شده که در آن پنج کالای اساسی به صورت اقساط پنج ساله برای تامین جهیزیه فرزندان بازنشستگان ارائه خواهد شد و در این زمینه طرح‌های ارائه تخفیف و اقساط می‌تواند قدرت خرید بازنشستگان را افزایش دهد.

افتخاری گفت: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد رودکی منعقد کرده‌ایم تا فضای مناسبی برای بازنشستگان ایجاد شود. بر اساس این تفاهمنامه از حضور هنرمندان در خانه‌های امید و دفاتر وابسته به صندوق بازنشستگی در زمینه‌های آموزش و ارائه برنامه‌های هنری در حوزه‌های اجتماعی و سرگرمی استفاده خواهد شد.
 
ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->