نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس+ ویدئو گل‌ها| دربی در وقت اضافه

  • کد خبر: ۴۰۶۵۱
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
  • ۱۱
نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس+ ویدئو گل‌ها| دربی در وقت اضافه
جدال دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان نود دقیقه برنده نداشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در مصاف حساس جام حذفی از ساعتی پیش به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه به تساوی دو بر دو دست یافتند.

نتیجه بازی ابتدا با گل دقیقه سه مهدی قائدی به سود استقلال تغییر کرد.

این دیدار در نیمه نخست با تک گل قائدی به پایان رسید. نکته عجیب این نیمه تعویض زودهنگام مهدی شیری توسط یحیی گل‌محمدی بود. شیری که روی گل نخست استقلال یکی از مقصرین اصلی بود، در دقیقه ۲۲ جای خود را به کمال کامیابی‌نیا داد.

در نیمه مربیان، اما این پرسپولیس بود که بر خلاف نیمه نخست نبض بازی را در دست گرفت. در دقیقه سوم نیمه دوم، بشار و در دقیقه ۸۸ علی علیپور گلزنان پرسپولیس بودند، اما این پایان کار نبود و محمد دانشگر در وقت‌های اضافه گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند تا بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود.
 

 

در وقت‌های اضافه دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه یکدیگر خلق کنند و کار به ضربات پنالتی کشیده‌شد.
در ضربات پنالتی دیاباته، غفوری، میلیچ، برای استقلال گلزنی کردند تا استقلال با نتیجه ۶ بر ۳ در مجموع پیروز شود و به فینال جام حذفی صعود کند.

احمد نوراللهی که با خروج سیدجلال از نیمه دوم بازوبند را بر بازو بسته‌بود، ضربه نخست را بای سرخپوشان هدر داد. عالیشاه پنالتی دوم سرخپوشان را تبدیل به گل کرد، اما اوساگونا پنالتی خود را به آسمان زد.

گل اول استقلال به پرسپولیس توسط مهدی قائدی

تعداد بازدید : 29810

گل اول پرسپولیس به استقلال توسط بشار رسن

تعداد بازدید : 20873

 گل دوم پرسپولیس به استقلال توسط علیپور

تعداد بازدید : 20517
 

گل دوم استقلال به پرسپولیس توسط دانشگر

تعداد بازدید : 24553
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
1
مردمو خر فرض کردید میخایید همش مساوی میکنید؟؟؟
tivan
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
1
3
من از اپارات پرسپولیس انتظار نداشتم اینجوری با این کلمات بر علیه استقلال صحبت کنه واقعا که من خودم استقلالیم عالی استقلال.
بیرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
3
2
پرسپولیس در نبود پلنگ لرستان بیرانوند باخت آگه بیرو بود دروازه امن بود.همانا اگه بیرانوند در جام جهانی گذشته نبود پرتقال ۵گل وارد دروازه ایران میکرد
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
مگه لرستان پلنگ داره
پیگیر فوتبال
United States of America
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
به خاطر رفتن یه بیرانوند میگین باختیم حالا تو این ۴سال ستاره‌های استقلال و بشمار
استقلال ریشه بززگی درخاک داره که تاامروز سرپاست این تیمرا بابامسعود برای هشتم ونهم میبنده بازیکنا خیلی غیرت دارن که نایب قهرمان میشن
شیره اس اس
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
من خودم استقلالی هستم اما انصافا هر دو تیم خوب بازی کردند. استقلال توی نیمه اول خیلی سر تر بوداما در نیمه دوم با گل مساوی و مصدومیت فرشید اسماعیلی استقلال کمی افت کرد و پرسپولیس حمله کرد. اما به نظر من با توجه به مصدومیت های زیادی که داشتیم خوب بازی کردیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
پرسپولیس در محرم به خون نشست
مرتضی گرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
1
سلام استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد
Ff
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
2
تبریک ب استقلال که خداقل شکست نخورد
فلانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
داداش تیمی که 4 بار پشت سر هم قهرمانی اورده چرا باید از باخت توسط یه تیم دون پایه و ناپایدار ناراحت باشه تیمی که هفته ای یه مربی عوض کنه تیم نیست خخخخخخ ما باختیم ولی ناراحت نیستیم چون استقلال اصلا تیم محسوب نمیشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
قرار نیست که همیشه یکی قهرمان بشه هرروز بخت با یکی یاره امروز هم بخت یار دوازدهم استقلال بود چرا شماها خودتون ناراحت میکنید همه تیمها خوبن هوادارها هم قابل احترام به همدیگر احترام بزارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->