تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز + عکس

  • کد خبر: ۴۲۰۰۳
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
  • ۱
شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز + عکس
خورشید فیلمی که در روزهای اکرانش در جشنواره فجر تحسین بسیاری را برانگیخت. مجید مجیدی در آخرین ساخته خود به موضوع کودکان کار پرداخته و شمیلا شیرزاد، دختر افغانستانی و بازیگر این فیلم، این روزها در ونیز مورد توجه بسیاری از عکاسان و خبرنگاران است.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ بچه های کار را می توان هر روز در خیابان های شهر دید. بسیاری از اوقات بدون آنکه بدانیم رفتارها، نگاه ها و حرف هایمان آن ها را آزار می دهد. این موضوع مهم حالا در زندگی شهرنشینی شهرهای بزرگ ایران به معضلی برای برنامه ریزان و مدیران شهری تبدیل شده است اما آن ها فقط به یک بعد این ماجرا توجه می کنند و به این مهم که بچه های کار مانند همه دیگر بچه های جامعه این حق را دارند تا از دیگر امکانات اجتماعی مانند بهداشت و تحصیل استفاده کنند کمتر توجه می کنند.

 

شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز + عکس

 

مجید مجیدی، کارگردان خوش‌قریحه  سینمای ایران، کارگردان فیلم «خورشید» است. مجیدی در تازه ترین اثر سینمایی خود به موضوع کودکان کار پرداخته است. چهار پسر بچه نوجوانی که شخصیت های اصلی این فیلم را تشکیل می دهند و برای یافتن گنجی موهوم در زیرزمین یک مدرسه، گماشته می شوند.

 


ببینید: اولین تریلر فیلم «خورشید» مجید مجیدی + دانلود


شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز + عکس

 

خورشید تلاش موفقی برای نشان دادن بخشی از رنج کودکان کار در ایران است رنجی که فقط آن ها و گرو ه های مردم نهاد حامی شان سختی اش را به جان می خرند.

 

شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز + عکس

 

شمیلا شیرزاد، بازیگر نوجوان این فیلم، که از مهاجران افغانستانی ساکن ایران است با بازی خوب خود در خورشید توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

 

شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز+ عکس

 

او حالا در جشنواره فیلم ونیز همراه با گروه فیلم خورشید حاضر شده و در مقابل لنز دوربین رسانه‌های مختلف جهان وجهی دیگر از حضور مهاجران افغانستانی در ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

 

شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز+ عکس


بیشتر بخوانید: رسانه‌های معتبر جهان درباره فیلم «خورشید» مجید مجیدی چه گفتند؟


شمیلا دختر افغانستانی فیلم خورشید در فرش قرمز ونیز+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
1
0
آرزوی موفقیت بیش برای شما دارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->