حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اولین میزبانی بانوان مشهدی در لیگ برتر بدمینتون پس از ۸ ماه

  • کد خبر: ۴۲۲۶۷
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
اولین میزبانی بانوان مشهدی در لیگ برتر بدمینتون پس از ۸ ماه
از روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه لیگ برتر بدمینتون بانوان آغاز می‌شود و در اولین هفته، تیم مشهدی لیگ یعنی شهید فخار، میزبان حریف شاهرودی خود است که این اتفاق اولین رویداد ورزشی کشور به میزبانی بانوان مشهد در ۸ ماه گذشته خواهد بود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ برخلاف برخی رشته‌ها که همچنان بلاتکلیف هستند و فدراسیون‌های مربوطه نتوانسته‌اند تصمیمی برای لیگ‌های ورزشی بگیرند، رشته بدمینتون توانسته است در سریع‌ترین زمان ممکن جواز برگزاری لیگ را از ستاد مقابله با کرونا دریافت کند و به‌همین‌خاطر تنور رقابت‌های این رشته در بخش بانوان گرم شده است. اما نکته جالب و درخورتوجه لیگ، نحوه برگزاری فصل جدید است. در حالی که کرونا باعث شده رشته‌های دیگر رو به مسابقات متمرکز بیاورند، اما لیگ بدمینتون که در سال‌های گذشته متمرکز بوده، قرار است امسال به‌صورت هفتگی و رفت‌و‌برگشتی باشد. به‌این‌ترتیب هزینه تیم‌های شرکت‌کننده بیشتر می‌شود و هر هفته تیم‌ها باید به‌صورت میهمان یا میزبان، آماده رقابت شوند.


تیم مشهد ۱۰۰ درصد بومی است

تیم شهید فخار مشهد فصل گذشته برای اولین‌بار در لیگ برتر شرکت کرد که نتوانست به نیمه‌نهایی صعود کند؛ اما مشهدی‌ها توانستند امتیاز این تیم در لیگ برتر را حفظ کنند. امسال نیز این تیم با همان شاکله فصل گذشته راهی رقابت‌ها می‌شود. لیلا اقبال، سرمربی تیم شهید فخار، که امسال نیز هدایت تیم را برعهده دارد، درباره اولین میزبانی از حریف تصریح کرد: هفته نخست لیگ برتر بدمینتون روز پنجشنبه آغاز می‌شود که تیم مشهد از ساعت‌۱۶ در سالن شهید فخار مجموعه‌ورزشی سجاد میزبان تیم شاهرود خواهد بود.
 
براساس پروتکل‌های بهداشتی که اعلام شده است، نمی‌توانیم میزبان تماشاچیان و علاقه‌مندان باشیم و در کل سالن تنها ۱۰ تا ۱۵ نفر می‌توانند روی سکو حضور داشته باشند. او درباره تغییرات تیم و آمادگی تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات گفت: ترکیب تیم تغییر چندانی نکرده است. فصل گذشته ۲ بازیکن غیربومی داشتیم که آن‌ها را دیگر در اختیار نداریم و به‌صورت ۱۰۰ درصدی یک تیم بومی و مشهدی راهی میدان می‌شود. ۲ بازیکن نیز در رده نوجوانان به تیم اضافه شده‌اند. همگی با انگیزه و دارای رنکینگ خوبی هستند.


سکو نمی‌خواهیم

سرمربی تیم شهید فخار ادامه داد: با وجود تعطیلی‌ها و شیوع کرونا قطعا در لیگ شاهد تأثیرات نامطلوب آن خواهیم بود؛ اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. از‌سوی‌دیگر با آنالیز تیم‌های دیگر متوجه شدیم همگی بازیکنان ملی و باتجربه‌ای در اختیار دارند که کار را برای ما سخت می‌کند.‌ای کاش فدراسیون برای جذب بازیکن ملی‌پوش در هر تیمی سقف مشخص می‌کرد، اما در‌حال‌حاضر ۲ تیم با جذب این ورزشکاران در سطح بالایی قرار دارند. فصل گذشته تجربه رقابت با این تیم‌ها را داشتیم و توانستیم با همین بضاعتی که در اختیارمان است و شرایط سختی که وجود دارد، سهمیه را حفظ کنیم. امسال نیز به‌دنبال کسب سکو نیستیم، اما از جایگاه فصل قبل دفاع خواهیم کرد و آن را ارتقا می‌دهیم.
 
اقبال خاطرنشان کرد: باید قدردان هیئت استان باشیم که در این وضعیت و با‌وجود اینکه در طول تابستان سالن‌ها تعطیل بود و هیچ درآمدزایی نداشت، از تیم بانوان حمایت کرده و هزینه‌های سنگین حضور در لیگ را قبول کردند. امیدوارم ورزش بانوان بیشتر دیده شود تا حامیان مالی جذب شوند و بخشی از مشکلات تیم‌های بانوان را حل کنند. برای ما نیز جالب بود که فدراسیون به‌جای کم‌کردن هزینه‌ها و ریسک شیوع بیماری، نحوه برگزاری لیگ را تغییر دادند و حالا باید هزینه خیلی بیشتری برای میزبانی و رفت‌و‌آمد پرداخت کنیم و این در‌حالی است که این سفر‌ها در این ایام خطرناک نیز هستند.


وعده آقای مدیرکل به دختران

در این روز‌ها دختران بدمینتون‌باز، تمرینات آمادگی برای حضور در لیگ را پشت‌سر می‌گذارند که روز گذشته در حاشیه یکی از این تمرینات فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به‌همراه سروری، سرپرست معاونت ورزش بانوان این اداره، از تمرینات تیم بانوان بازدید کرد. فتاحی در این بازدید از اختصاص بودجه‌ای متناسب با نیاز‌های بدمینتون بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حمایت از ورزش بانوان از جمله اهداف ماست و به محض تخصیص بودجه ورزش بانوان، حمایت لازم را از این رشته پرطرف‌دار انجام خواهیم داد.
امسال تیم‌های ذوب‌روی صبای زنجان قهرمان فصل گذشته لیگ، شهید فخار مشهد، شهرداری شاهرود، میلاد تبریز و آکادمی ایران‌زمین تهران حضور دارند که آکادمی و میلاد، تیم‌های تازه‌وارد لیگ بدمینتون محسوب می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->