مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۴۲۴۵۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: با انجام پژوهشی، میزان آگاهی و رضایت شهروندان و همچنان انتظار آنها از اقدامات مدیریت شهری سنجیده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهش سنجش میزان آگاهی و رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری مشهد با همکاری گروه افکارسنجی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به شهروندان، با توجه به فعالیت‌های زیاد خود، نیازمند اولویت بندی ارائه خدمات خود از نظر مردم است و کسب رضایت حداکثری مدیریت شهری از نگاه شهروندان، مستلزم نظام اولویت بندی خدمات منطبق با این اولویت بندی‌ها است.

رمضانی فرخد بیان کرد: به همین منظور، پژوهش حاضر به دنبال به دست آوردن یک نظام اولویت بندی از خدمات مدیریت شهری مبتنی بر نظر مردم، میزان آگاهی شهروندان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری و همچنین رسانه‌ها و شیوه‌های اطلاع یابی آنان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری است.

بیشترین آگاهی شهروندان از ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری بوده است
وی اضافه کرد: بر اساس این پژوهش، بیشترین میزان آگاهی شهروندان با ۹۱.۲ درصد، مربوط به ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و آسفالت معابر و خیابان‌ها با ۹۰.۴ درصد، راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با ۸۸.۶ درصد، احداث خطوط اتوبوس تندرو با ۸۷.۴ درصد و افزایش ناوگان اتوبوسرانی با ۸۳.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه مقایسه میزان انتظار شهروندان از پروژه‌های شهرداری، طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا، با نمره ۴.۴ از پنج، رتبه اول را داشته است و انتظارات بعدی شهروندان نیز با ۴.۳ نمره، شامل آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری بوده است.
 

راه اندازی خطوط قطار شهری،رتبه سوم رضایتمندی شهروندان از شهرداری

 

رمضانی فرخد تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی شهروندان از پروژه‌های شهرداری از طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا با نمره ۴.۱ از پنج بوده است و راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با چهار نمره، ایجاد ایستگاه‌های استقبال از زائر با ۳.۹ نمره، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با ۳.۹ نمره و احداث سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی با ۳.۹ نمره در جایگاه‌های بعدی قرار داشت.
 

بیشترین کسب اطلاع شهروندان از اقدامات شهرداری از طریق تبلیغات محیطی بوده است


لازم به ذکر است؛ در این بخش از پژوهش، میانگین رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری بر حسب شیوه اطلاع رسانی سنجیده شده است. رتبه اول این بخش با ۴.۱ نمره به تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنر‌ها و ... اختصاص دارد که توانسته است بیشترین رضایتمندی از پروژه‌های شهرداری را در شهروندان ایجاد کند و شبکه استانی سیما، فضای مجازی، مشاهده و روزنامه‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->