عامل انتشار فیلم وادارکردن کودک به مصرف مواد دستگیر شد +جزئیات

  • کد خبر: ۴۲۴۵۷
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
عامل انتشار فیلم وادارکردن کودک به مصرف مواد دستگیر شد +جزئیات
رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا اعلام کرد: عامل انتشار فیلم وادارکردن کودک ۳ ساله به مصرف مواد مخدر در فضای مجازی، دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ «مصطفی نوروزی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادارکردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه ۳ ساله در فضای مجازی که باعث جریحه‌دار‌شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزد: در بررسی‌های فنی و کارشناسی پلیس فتا، متهم در یکی از استان‌های کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، فرد مذکور که پدر کودک می‌باشد در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهم، انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیرانسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی‌کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشرشده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در خاتمه به تمام کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع‌کردن دنبال‌کننده و بازدید‌کننده خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir قسمت گزارش‌های مردمی منعکس کنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->