نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوازی: شهرخودرو کار سختی در آسیا دارد

  • کد خبر: ۴۲۷۹۴
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
نوازی: شهرخودرو کار سختی در آسیا دارد
مربی شهرخودرو معتقد است کادر فنی تیمش زمان کافی برای القای تفکرات‌شان به بازیکنان نداشته و در بازی‌های پیش رو، بیش‌تر از تجربه بازیکنان و کادر فنی استفاده خواهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد نوازی، مربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاهلی حاضر شد و اظهار کرد: بعد از ویروس کرونا، این اولین بازی ما در آسیا است و کار سختی داریم. شرایط همه تیم‌ها سخت است. هیچ تیمی در آسیا نمی‌تواند آن یکی تیم را آنالیز کند. شرایط خوبی داشتیم و آماده بازی امروز هستیم. در بازی‌های قبل اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. با جوان‌گرایی که کردیم بازیکنان‌مان انگیزه کافی دارند تا در این مرحله خودشان را نشان بدهند. اگر تمام این اتفاقات را کنار بگذاریم، نتیجه در زمین مشخص می‌شود.

او ادامه داد: ما به خاطر مشکلاتی که داخل ایران داشتیم، نتوانستیم بازیکنان جدید خود را اضافه کنیم و برعکس تمام تیم‌های آسیایی که با تمام قوا به زمین می‌آیند، ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. البته با این حال شرایط بازیکنان ما خوب است و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. در پلی‌آف به خوبی نماینده بحرین و قطر را شکست دادیم و امیدوارم با شکست حریفان بتوانیم نام ایران و شهرخودرو را در آسیا ثابت کنیم.

نوازی در پاسخ به این سوال که تاکتیک این تیم برای مقابله با بازیکنان حریف چیست؟ توضیح داد: شهرخودرو اولین بار است که در این مسابقات شرکت می‌کند. کادر فنی دو هفته است که به تیم اضافه شده است، اما هنوز نتوانستیم تفکرات خود را به تیم القا کنیم. هر چیزی که وجود دارد از تجربه بازیکنان است. بار‌ها این اتفاق افتاده که تیم‌های کوچک برابر تیم‌های بزرگ درخشیده‌اند و ما هم می‌توانیم با تاکتیک‌های مناسب این اتفاق را رقم بزنیم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->