وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس
سرخط خبرها

افتتاحیه دوباره لیگ قهرمانان با بازی امشب تیم‌های الاهلی امارات و شهر‌خودرو مشهد

  • کد خبر: ۴۲۸۷۶
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
افتتاحیه دوباره لیگ قهرمانان با بازی امشب تیم‌های الاهلی امارات و شهر‌خودرو مشهد
هفته سوم بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، از امروز آغاز می‌شود. در اولین روز این بازی‌ها که به‌صورت متمرکز در قطر برگزار خواهد شد، از ساعت‌۱۹:۳۰ امشب ۲ تیم شهرخودرو و الاهلی در ورزشگاه الوکره به‌مصاف هم خواهند رفت.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز -  همچنین در یکی دیگر از بازی‌های امروز، استقلال از ساعت‌۲۲:۳۰ در ورزشگاه خلیفه باید مقابل الوحده صف‌آرایی کند؛ مسابقه‌ای که به‌واسطه حضور‌نیافتن تیم اماراتی به بهانه کرونای بازیکنانش، تا آخرین لحظات بلاتکلیف است!


اولین تجربه رحمتی در آسیا
نماینده مشهدی فوتبال ایران در‌حالی وارد این مسابقات شده است که در پایان لیگ برتر، نتوانست سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. شهرخودرویی‌ها که شاید در بین ۴ نماینده ایران کمترین شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند، در اقدامی جالب سید مهدی رحمتی را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کردند تا گلر با‌تجربه فوتبال ایران در اولین محک رسمی، به لیگ قهرمانان آسیا پای بگذارد. طبق صحبت‌های انجام‌شده قرار است رحمتی به‌عنوان مربی-گلر در این بازی‌ها برای نماینده مشهد کار کند، تجربه‌ای متفاوت و البته حساس برای دروازه‌بانی که با حاشیه‌های فراوان به نیمکت این تیم رسیده است. عنابی‌پوشان مشهدی در گروه B‌لیگ قهرمانان آسیا تا‌به‌حال ۲ شکست متحمل شده‌اند. این تیم در بازی اول برابر الهلال عربستان با نتیجه ۲بر ۰ شکست خورد و در بازی دوم برابر پاختاکور ازبکستان نیز با ۳ گل باخت. مشهدی‌ها وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی این گروه ندارند و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و فقط برای اعاده‌حیثیت به‌مصاف حریفان آسیایی می‌روند. البته حریف امروز شهرخودرو نیز وضعیت مشابهی در این گروه دارد و از ۲ بازی خودش هنوز امتیازی به دست نیاورده است. لئوناردو سوزا و کارلوس ادواردوی برزیلی به‌دلیل مصدومیت، این مسابقه حساس را از دست داده‌اند و تیم اماراتی با حضور پدرو کاندی مهاجم اسپانیایی و نیز عزیز جانی‌اف هافبک ازبک خود، به‌مصاف شهر‌خودرو می‌رود.


نوازی: هنوز نتوانسته‌ایم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم
روز گذشته و در نشست خبری پیش از آغاز مسابقه، محمد نوازی به‌جای رحمتی حاضر شد. سرمربی مشهدی‌ها که هنوز فرصت‌ِ گرفتن مدرک‌A آسیا را به دست نیاورده است، کمک خودش را برای پاسخ‌گویی به سؤالات خبرنگاران، راهی نشست خبری کرد. محمد نوازی هم درباره بازی حساس امشب ۲ تیم گفت: بعد از شیوع کرونا، این اولین دیدار ماست و کار سختی داریم. هیچ کسی از هیچ تیمی در آسیا خبردار نیست؛ چون نمی‌توانیم آنالیز کنیم و شرایط برای همه تیم‌ها سخت است. وی با بیان اینکه شهرخودرو تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشته است، گفت: در ۲ بازی ابتدایی اشتباهاتی داشتیم که نتوانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. فکر می‌کنم در این دوره با جوان‌گرایی که داشتیم و تجربه‌ای که در تیم ایجاد شده است، بچه‌ها انگیزه دارند که در این دوره حضور خوبی داشته باشیم. با این‌حال همه‌چیز در زمین مشخص می‌شود. مربی شهر‌خودروی ایران با اشاره به پیروزی این تیم مقابل السیلیه قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم. بیشتر تیم‌های آسیایی از این نکته استفاده کردند و با تمام قوا به مسابقات آمدند. وضعیت مطلوبی داریم و می‌توانیم خیلی چیز‌ها را در زمین ثابت کنیم. ما در مرحله پلی‌آف، نماینده قطر را شکست دادیم و به این مرحله رسیدیم. امیدوارم در این مرحله از داشته‌های خود استفاده کنیم و نام شهر‌خودرو و مردم و فوتبال ایران را در این مسابقات زنده نگه داریم و خود را در آسیا ثابت کنیم. نوازی با اشاره به کم‌تجربگی سرخ‌پوشان مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این اولین دوره‌ای است که شهر‌خودرو در این مسابقات شرکت می‌کند و کادر فنی هم ۲ هفته است به تیم اضافه شده است. ما هنوز نتوانسته‌ایم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم، اما با داشته ها، جوانان و تجربه بازیکنان در رقابت‌ها حاضر می‌شویم و هیچ مشکلی نداریم. اتفاقات فوتبال در تیم‌های بزرگ یا کوچک افتاده که درخشیده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند.


اعتراض نامجو‌مطلق به وضعیت استقلال
تیم استقلال هم طبق برنامه قبلی باید از ساعت‌۲۲:۳۰ در قطر به‌مصاف تیم الوحده امارات می‌رفت، اما به دلیل اینکه این تیم اماراتی بازیکنان کرونایی داشته است، از حضور در لیگ قهرمانان انصراف داد تا آبی‌پوشان امشب استراحت کنند. به‌این‌ترتیب گروه A‌مسابقات با حضور استقلال، سه‌تیمی خواهد شد و امتیازات و گل‌های الوحده امارات از جدول پاک می‌شود. البته روز گذشته AFC در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد هنوز نماینده امارات به صورت رسمی از این بازی‌ها انصراف نداده است! در این شرایط دیروز نشست خبری سرمربی آبی‌ها هم برگزار شد و مجید نامجو‌مطلق که بعد از مجیدی به‌صورت موقت سکان هدایت استقلال را برعهده گرفته است، درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم ما در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد. ما با وقفه‌ای که این بیماری ایجاد کرد، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده‌ایم. امروز می‌بینیم که همه تیم‌ها به‌صورت مجتمع در قطر حاضر هستیم تا با هم بازی کنیم و به نظرم این میزبانی جای تقدیر و تشکر دارد. او در پاسخ به سؤالی درباره تأثیر بازی با تراکتور در جام حذفی بر بازیکنان تیمش، گفت: من فکر می‌کنم تیم ما به‌خاطر مشکلاتی که بود، در نیمه اول خوب بازی نکرد؛ اما در نیمه دوم یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در فصل جاری را شاهد بودیم. قطعا این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت‌سر بگذاریم، ولی متأسفانه معلوم نیست اصلا ما فردا (امروز) بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف این موضوع را مشخص کند. شرایط تمرین قبل از بازی با تمرینات دیگر متفاوت است. در کل ما با تمام توان وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم. نامجو‌مطلق در پایان گفت: تیم‌های ایرانی همیشه به‌دلیل داشتن ظرفیت بالا از لحاظ بازیکن، مدعی هستند. این را هم باید در نظر بگیریم که فوتبال به‌صورت حرفه‌ای و با سرمایه‌گذاری بالا برگزار می‌شود. این موضوع رقابت را سخت‌تر می‌کند، ولی استقلال همیشه تیمی قدرتمند و مدعی در آسیا به‌شمار می‌رود. امیدوارم دوباره تیمی مثل استقلال از ایران بتواند در آسیا قهرمان شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->