جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

به بهانه انتشار آهنگ جدید روزبه نعمت‌اللهی همراه با برادرش + دانلود

  • کد خبر: ۴۲۸۹۰
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
به بهانه انتشار آهنگ جدید روزبه نعمت‌اللهی همراه با برادرش + دانلود
«لحظه رفتن» اولین اثر مشترک روزبه نعمت‌الهی با برادرش است. آهنگی که ملودی آن را هم برادرش ساخته و ترانه‌سرای آن حسین غیاثی است.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز - پیش از این هم عاشقانه خوانده است. عاشقانه‌هایی که با رفتن گره خورده است. مثل همان‌جا که می‌گوید: «لعنت به هر چی رفتنه، این بغض سنگین با منه، سنگین‌تر از خواب زمستون...» او حالا بعد از مدت‌ها دوباره از «رفتن» می‌خواند و اینکه: «سخته برام لحظه رفتن»، این‌مرتبه البته همراه با برادرش، بهروز نعمت‌اللهی. همین چند وقت پیش بود که در صفحه اینستاگرامش از انتشار قطعه «لحظه رفتن» خبر داد، قسمتی از آن را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و در کپشن آن هم نوشت: «این روزا رفتن بخشی از زندگیمون شده، یا ترکمون می‌کنن یا به ناچار ترک می‌کنیم.» شاید خیلی‌ها او و صدایش را با آهنگ ملی و میهنی «ایران خاک دلیران، ایران کنام شیران» به‌یاد بیاورند که بیشتر اوقات بعد از کسب پیروزی‌های ورزشی از تلویزیون پخش می‌شد و عده‌ای دیگر هم شاید او را با عاشقانه معروف دیگرش بشناسند، همان‌جا که می‌خواند: «نفس‌کشیدن سخته، تو رو ندیدن سخته.» آهنگی که وقتی در فیلم «سعادت‌آباد» مازیار میری، مهناز افشار و لیلا حاتمی در یکی از صحنه‌های آن زمزمه کردند، خیلی‌ها با آن هم‌خوانی کردند و زدند زیر آواز. «لحظه رفتن» اولین اثر مشترک او با برادرش است. آهنگی که ملودی آن را هم برادرش ساخته و ترانه‌سرای آن حسین غیاثی است.
 
بهروز البته پیش از این هم سابقه خواندن دارد. او مدت‌ها پیش قطعه «یک شهر سکوت» را خواند، اما قطعه‌ای نبود که مشابه برخی کار‌های برادرش سر زبان‌ها بیفتد و بشود زمزمه خیلی‌ها. اتفاقی که شاید این‌بار و در همکاری مشترکی که با روزبه دارد، بتواند برای او رخ بدهد. روزبه نعمت‌اللهی تا حالا ۴ آلبوم منتشر کرده است. اولین کار او حدود ۲۰ سال پیش منتشر شد با نام «سرزمین مادری» و بعد از آن در فاصله‌های زمانی ۷ سال، یک سال و ۴ سال، ۳ آلبوم دیگر با نام‌های «هفته‌های‌عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ» منتشر کرد و در این میان، داروگ که در ابتدا قرار بود با نام «رؤیای روز‌های بارانی» منتشر شود، با حاشیه‌هایی همراه شد.
 
مهناز افشار که سابق بر این به‌عنوان تهیه‌کننده کار‌های نعمت‌اللهی با او همکاری می‌کرد، در آلبوم داروگ علاوه بر تهیه‌کنندگی، به‌عنوان هم‌خوان و دکلمه‌کننده با او همراه شد. این اتفاق به‌قدری سروصدا کرد که در همان زمان خیلی از خبرگزاری‌ها تیتر‌هایی با مضمون ورود مهناز افشار به عرصه خوانندگی را کار کردند و از این گفتند که یک بازیگر دیگر هم به‌دنیای موسیقی پا گذاشته است. این آلبوم به‌همین دلیل نتوانست مجوز وزارت ارشاد را بگیرد و بعد از حذف صدای افشار بود که توانست اجازه انتشار بگیرد. ۲ سال بعد از انتشار این آلبوم، یعنی در سال ۹۴، او که بار‌ها و بار‌ها خاک دلیرانش از قاب تلویزیون پخش شده بود، ممنوع‌التصویر شد. اتفاقی که قرار بود در برنامه‌ای اجرا داشته باشد و محقق نشد، و بعد حرف آن به گوش همه رسید. او خودش دراین‌باره گفت: «قرار بود به برنامه «جشن رمضان» بروم که در دقیقه ۹۰ به‌وسیله تهیه‌کننده این برنامه متوجه شدم در صداوسیما ممنوع‌الفعالیت شده‌ام. البته به ایشان هم دلیل این ماجرا را توضیح نداده بودند.» ماجرای ممنوع‌التصویری او البته بعد از حاشیه‌هایی که ایجاد کرد و برخی می‌گفتند به‌علت تشابه اسمی بوده است، از سوی دفتر نظارت و ارزیابی موسیقی و مدیریت حراست سیما تکذیب شد. نعمت‌اللهی معمولا جزو خواننده‌های بی‌حاشیه‌ای است که اصل و فرع کارش را بر مبنای همان خواندن و خوانندگی پیش می‌برد. با این حال، او در سال ۹۴ به‌عنوان داور بخش خوانندگی مسابقه استعدادیابی انتخاب شد و در کنار چهره‌های دیگری مثل کمال تبریزی، حسام‌الدین سراج، مزدک میرزایی و رضا رشیدپور به داوری پرداخت. او بیست‌وچهارم اسفند ۹۸ که ویروس کرونا تازه جولان خودش را شروع کرده بود، با هدف کمک به ریشه‌کن‌کردن زنجیره انتقال این ویروس، کنسرتی را بدون حضور تماشاگر در برج میلاد برگزار کرد.
 
 
 
آهنگ‌ «لحظه رفتن»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->