سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمار جهانی کرونا تا ۲۴ شهریور| مرگ‌ومیر به مرز یک میلیون نفر رسید

  • کد خبر: ۴۲۹۱۱
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
آمار جهانی کرونا تا ۲۴ شهریور| مرگ‌ومیر به مرز یک میلیون نفر رسید
شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در جهان تاکنون به ۲۹ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۴۰ نفر رسیده و مرگ ۹۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در جهان تاکنون به ۲۹ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۴۰ نفر رسیده و مرگ ۹۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

بنابر تازه‌ترین آمارها همچنین ۲۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۷۹۱ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

در میان هفت میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۶۲ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی هفت میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۸۳ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۰ هزار و ۴۷۹ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.

همچنین از ۲۱ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۷۸  پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۲۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۷۹۱ نفر معادل ۹۶ درصد از موارد بهبود یافته و ۹۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر معادل چهار درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با بیش از ۶.۷ میلیون مبتلا و نزدیک به ۲۰۰ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند و برزیل نیز با بیش از چهار میلیون مبتلا هم‌اکنون پس از آمریکا به لحاظ موارد ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند.

همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک، چهار کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان کووید ۱۹ هستند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

 ۱. آمریکا شش میلیون و ۷۰۸ هزار و ۴۵۸ مبتلا، ۱۹۸ هزار و ۵۲۰ قربانی

۲. هند چهار میلیون و ۸۴۶ هزار و ۴۲۷ مبتلا، ۷۹ هزار و ۷۵۴ قربانی

۳. برزیل چهار میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۵۵ مبتلا، ۱۳۱ هزار و ۶۶۳ قربانی

 ۴. روسیه یک میلیون و ۶۲ هزار و ۸۱۱ مبتلا، ۱۸ هزار و ۵۷۸ قربانی

۵. پرو ۷۲۹ هزار و ۶۱۹ مبتلا، ۳۰ هزار و ۷۱۰ قربانی

۶. کلمبیا ۷۱۶ هزار و ۳۱۹ مبتلا، ۲۲ هزار و ۹۲۴ قربانی

۷. مکزیک ۶۶۸ هزار و ۳۸۱ مبتلا، ۷۰ هزار و ۸۲۱ قربانی

۸. آفریقای جنوبی ۶۴۹ هزار و ۷۹۳ مبتلا، ۱۵ هزار و ۴۴۷ قربانی

۹. اسپانیا ۵۷۶ هزار و ۶۹۷ مبتلا، ۲۹ هزار و ۷۴۷ قربانی

۱۰.آرژانتین ۵۵۵ هزار و ۵۳۷ مبتلا، ۱۱ هزار و ۳۵۲ قربانی

پس از آن کشورهای شیلی با ۴۳۴ هزار و ۷۴۸ مبتلا، ایران با ۴۰۲ هزار و ۲۹ مبتلا، فرانسه با ۳۸۱ هزار و ۹۴ مبتلا، انگلیس با ۳۶۸ هزار و ۵۰۴ مبتلا، بنگلادش با ۳۳۷ هزار و ۵۲۰ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۲۵ هزار و ۶۵۱ مبتلا، پاکستان با ۳۰۲ هزار و ۲۰ مبتلا، ترکیه با ۲۹۱ هزار و ۱۶۲ مبتلا، عراق با ۲۹۰ هزار و ۳۰۹ مبتلا، ایتالیا با ۲۸۷ هزار و ۷۵۳ مبتلا، آلمان با ۲۶۱ هزار و ۲۹۸ مبتلا، فیلیپین با ۲۶۱ هزار و ۲۱۶ مبتلا، اندونزی با ۲۱۸ هزار و ۳۸۲ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۵۵ هزار و ۶۰۴ مبتلا، اوکراین با ۱۵۴ هزار و ۳۳۵ مبتلا، کانادا با ۱۳۶ هزار و ۶۵۹ مبتلا، بولیوی با ۱۲۶ هزار و ۷۹۱ مبتلا، قطر با ۱۲۱ هزار و ۷۴۰ مبتلا، اکوادور با ۱۱۸ هزار و ۵۹۴ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۶ هزار و ۸۵۵ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۰۳ هزار و ۶۶۰ مبتلا، رومانی با ۱۰۳ هزار و ۴۹۵ مبتلا، پاناما با ۱۰۱ هزار و ۷۴۵ مبتلا و مصر با ۱۰۱ هزار و ۹ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->