نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

جدال پرسپولیس و سپاهان با نمایندگان عربستان در قطر!

  • کد خبر: ۴۳۰۲۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
جدال پرسپولیس و سپاهان با نمایندگان عربستان در قطر!
پرسپولیس و سپاهان برای بهبود وضعیتشان در جدول بازی‌ها، به مصاف نمایندگان عربستان می‌روند
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دومین شب از مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، امشب با بازی ۲ نماینده کشورمان دربرابر حریفانشان برگزار خواهد شد. پرسپولیس که از ۲ بازی قبلی خود یک امتیاز کسب کرده است، برای زنده‌ماندن امید‌های صعودش باید از بازی امشب با دست پر خارج شود. در دیگر بازی امشب هم سپاهان که در هفته‌های پایانی لیگ برتر، قافیه را به سایر مدعیان باخت، باید در اولین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا مقابل النصر قرار بگیرد.


فینال زودرس گروه

ورزشگاه بنیاد قطر از ساعت ۲۲:۳۰ امشب، میزبان ۲ تیم پرسپولیس ایران و التعاون عربستان است. ۲ تیم با شرایط متفاوتی پای به این بازی می‌گذارند. نماینده سعودی با ۶ امتیاز صدرنشین این گروه محسوب می‌شود و سرخ‌پوشان ایرانی هم با یک امتیاز چندان وضعیت مقبولی ندارند. این، اما تنهاتفاوت ۲ تیم نیست. پرسپولیسی‌ها با قهرمانی در لیگ برتر، پای به مسابقات آسیایی گذاشته‌اند درحالی‌که التعاون در هفته آخر لیگ عربستان، توانست از سقوط فرار کند! شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی‌های فوتبال در لیگ عربستان، بیشترین ضربه را به تیم التعاون وارد کرد. با ازسرگیری دوباره لیگ عربستان، دنیا برای التعاون تیره‌وتار شد و این تیم با ۷ باخت متوالی در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفت.
 
اما در کنار همه این‌ها، نماینده عربستان با چند خرید بزرگ خارجی یک بار دیگر تا دندان مسلح شده و پای به قطر گذاشته تا اعتبار ازدست‌رفته‌اش را باردیگر به دست بیاورد. سرخ‌پوشان کشورمان هم برای این بازی شرایط پیچیده‌ای دارند. آن‌ها که در روز‌های گذشته درگیر پرونده برانکو و محرومیت احتمالی از بازار نقل‌وانتقالات بودند، چند مهره کلیدی ازجمله بیرانوند، علیپور و ترابی را از دست داده‌اند تا دستان گل‌محمدی خالی‌تر از قبل باشد و امید این مربی فقط به بازیکنانی باشد که با هزار امید و آرزو به این تیم آمده‌اند و حکم هندوانه دربسته را برای این مربی دارند.


گل‌محمدی: بازی با التعاون شبیه فینال است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش‌ازدیدار تیمش با التعاون عربستان، از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا این‌طور گفت: در ابتدای صحبت‌هایم باید از فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنم که برگزاری این مسابقات را به‌صورت‌متمرکز برعهده گرفت. این بهترین راه برای ادامه مسابقات بود. از این بابت خوشحال هستیم. از‌ای اف‌سی برای برگزاری مسابقات به این شکل تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: بازی مهمی داریم. این بازی شبیه فینال است. درواقع همه بازی‌های ما به این شکل است. انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. می‌دانیم بازی سختی در پیش است. التعاون صدرنشین این گروه است و قطعا خودش را برای این بازی آماده کرده است. ما هم پرسپولیس هستیم و مثل همیشه برای پیروزی می‌جنگیم. خوشحال هستم که با این گروه از بازیکنان کار می‌کنم؛ همیشه قلب بزرگی داشتند و با روحیه بالا برای پیروزی کار می‌کنند.
 
سرمربی پرسپولیس در واکنش به جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس و وضعیت تیمش گفت: ۲ بازیکن را از دست دادیم، اما چند بازیکن خوب خریدیم که عاشق تیم هستند و برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند. ما زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم، اما آن‌ها انگیزه والایی دارند که در این تیم موفق شوند. گل‌محمدی تأکید کرد: در چند روز گذشته، تمرینات خوبی داشتیم. به‌شخصه به این بازی‌ها امیدوارم. مهم این است که می‌دانم بازیکنانم برای کسب ۳ امتیاز این بازی با تمام وجود تلاش می‌کنند.


نوراللهی: رؤیای صعود به فینال را داریم

احمد نوراللهی، کاپیتان این روز‌های پرسپولیس، هم درباره بازی حساس امشب تیمش گفت: از ۲ دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا، فقط یک امتیاز کسب کرده‌ایم و برای صعود از گروه به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم. قطعا باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم داریم. وی افزود: در این مدت، تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و می‌دانیم بازی با التعاون در صعودمان بسیار تأثیرگذار است؛ البته اهداف بزرگ‌تری داریم، اما ابتدا باید از گروه خود صعود کنیم تا شرایط هموار شود.
 
نوراللهی در پاسخ به این سؤال که «آیا تجربه حضورتان در فینال ۲ فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، در بازی‌های آتی به شما کمک می‌کند»، بیان کرد: قطعا این تجربه می‌تواند به ما کمک کند. جمعی از بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند در آن فینال هم حضور داشتند. تلاش می‌کنیم با انگیزه والا، انجام تمرینات خوب و شروعی خوب در این مسابقات، نتایج خوبی کسب کنیم. وی ادامه داد: رؤیای ما صعود مجدد به فینال لیگ قهرمانان است و این کار به دست نمی‌آید مگر با تلاش دست‌جمعی بازیکنان. باید در هر بازی کنار هم باشیم و دست‌به‌دست هم بدهیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. ان‌شاءا... به هوادارانمان ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعدی را هدیه کنیم.


چشم امید سپاهان به تفکرات محرم!

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود که لیگ قهرمانان آسیا را با امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی شروع کرده بودند، حالا محرم نویدکیا را روی نیمکت خود می‌بینند. نویدکیا که یکی از استعداد‌های ناکام فوتبال ایران بود، باید در اولین تجربه سرمربیگری‌اش یک مأموریت دشوار را به سرانجام برساند. سپاهانی‌ها که بعداز تعطیلات کرونا، سقوط آزادشان را شروع کردند، هم از جام حذفی کنار رفتند و هم کورس مدعیان را به سایر رقبا واگذار کردند و نتوانستند سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان را هم به دست بیاورند.
 
بازی امشب ۲ تیم، بیست‌وپنجمین مسابقه سپاهان با یک تیم عربستانی است. نماینده کشورمان در ۲۴بازی قبلی، ۱۱برد، ۵مساوی و ۸شکست به دست آورده است که آمار بسیار خوبی به شمار می‌رود. بیشترین برد‌های سپاهان مقابل الشباب و الاتحاد به دست آمده است. محمود کریمی، سیدمهدی سیدصالحی و جواهیر سوکای هرکدام با ۳ گل بهترین گل‌زنان سپاهان مقابل تیم‌های عربستانی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->