کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس
سرخط خبرها

خاطره‌ بازی «پرستو صالحی» با فیلم‌هایش

  • کد خبر: ۴۳۰۷۰
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
  • ۱
خاطره‌ بازی «پرستو صالحی» با فیلم‌هایش
پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود، یاد کرد و نوشت: «برخی از کارهایم را اصلا به یاد نمی‌آورم»

به گزارش شهرآرانیوز، پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود، یاد کرد و نوشت: «خاطره‌بازی، امروز یهو نشستم  و لیست کارهایم را دیدم که خیلی زیاد است. تازه خیلی‌هاش یادم نیست. آن زمان موبایل نبود بعدش هم که آمد تا چند سال دوربین نداشت . عکس نیست از کارها»

 

 

خاطره‌ بازی «پرستو صالحی» با فیلم‌هایش

پرستو صالحی در ادامه لیستی پر و پیمان از کارهای سینمایی و سریال‌های تلویزیونی که در آن‌ها نقش بازی کرده بود، را منتشر کرد.

پرستو صالحی از جمله بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است که به دلیل انتشار برخی از مطالب و عکس‌ها در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است. او بازیگری است که در سال‌های اخیر بسیار کم کار شده و از سال ۹۵ در کار جدیدی بازی نکرده است.

او در یکی از مصاحبه‌هایش مسائل مالی در سینما و تلویزیون را علت کم‌کاری خود و بسیاری از بازیگران اعلام کرده بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
پرستو صالحی هنرمند مردمی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->