سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان
سرخط خبرها

صلح در افغانستان می‌تواند باعث بازگشت مهاجران به کشورشان شود

  • کد خبر: ۴۳۰۹۷
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
صلح در افغانستان می‌تواند باعث بازگشت مهاجران به کشورشان شود
رئیس دفتر کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران با حضور در کنسولگری افغانستان در مشهد اظهارداشت که صلح در افغانستان می‌تواند باعث بازگشت مهاجران به کشورشان شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایوو فریسن رئیس دفتر کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران، با حضور در کنسولگری افغانستان در مشهد با عبدالجابر انصار جنرال کنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد دیدار کرد.

 

عبدالجابر انصار در این دیدار گفت: عزم ملت و دولت افغانستان در صلح با طالبان جدی است و امیدواریم صلح و ثبات دایمی در افغانستان محقق شود. در صورت تحقق صلح، شاهد بازگشت مهاجرین و پناهندگان به افغانستان خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: ما خواهان استمرار حمایت‌های دفتر کمیساری در توانمند سازی پناهندگان به خصوص مهارت‌ها و اشتغال زنان که بتواند زمینه بازگشت پایدار را فراهم سازد، هستیم. عدم دسترسی به اسناد هویتی از مشکلات اساسی مهاجرین است، با همکاری جمهوری اسلامی ایران صدور تذکره الکترونیکی به تازگی آغاز شده، می‌خواهیم این معضل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم در این زمینه حمایت دفتر کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان را می‌طلبیم.

 

ایوو فریسن نماینده دفتر کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران در ادامه این دیدار گفت: امیدواریم مذاکرت دوحه به صلح بیانجامد. در صورت تامین امنیت و رعایت حقوق بشری پناهندگان، شاهد بازگشت با ثبات آنان به کشورشان خواهیم بود.

 

وی صدور تذکره الکترونیکی را برای مهاجرین اقدام اساسی خواند و افزود: دفتر کمیساری از این طرح حمایت می‌کند، اما با توجه به اینکه پروسه توزیع تذکره الکترونیکی یک اقدام تازه هست، ما باید زمان بیشتری برای طرح این موضوع با کشورهای حامی کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان هستیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->