افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

آیفون 12 پرو اپل چه ظاهری خواهد داشت؟

  • کد خبر: ۴۳۱۴۴
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
آیفون 12 پرو اپل چه ظاهری خواهد داشت؟
یک کاربر مشهور یوتیوبی با شناسه EverythingApplePro اقدام به انتشار ویدیویی از قاب آیفون 12 پرو نموده است.
به گزارش شهرآرانیوز،طراحی قاب گوشی تائیدکننده اطلاعاتی است که پیش‌تر پیرامون شکل ظاهری آیفون نسل آینده منتشر شده بود. این هندست مجهز به بدنه‌ای با لبه‌های تخت بوده (موضوعی به وضوح در تصاویر قاب مشهود است) و طراحی ماژول دوربین پشتی نیز از آیفون ۱۱ پرو الهام گرفته شده است؛ با این تفاوت که اکنون یک حسگر LiDAR به قسمت گوشه ماژول اضافه شده و هندست جدید از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.
 
 
آی‌فون 12 پرو اپل چه ظاهری خواهد داشت؟

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که رویداد آینده اپل در روز ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریورماه) برگزار خواهد شد. اگرچه رونمایی مدل‌های جدید آیفون در جریان این مراسم تا حدودی بعید به‌نظر می‌رسد. این هندست‌ها به احتمال فراوان طی رویدادی مجزا در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. برای مشاهده ویدیوی مربوط به قاب آیفون ۱۲ پرو کافیست اینجا کلیک کنید.
 

اپل پیش‌تر تولید انبوه سری آیفون ۱۲ را آغاز نموده است

 
تا موعد برگزاری رویداد آینده اپل تنها چند روز زمان باقیمانده است و کمپانی خود را برای میزبانی از این مراسم آماده می‌کند. بر اساس اطلاعات جدیدا منتشر شده اپل پیش‌تر تولید انبوه سری آیفون ۱۲ را آغاز نموده است. همچنین غول کوپرتینویی ظاهرا قصد دارد تا فروش این هندست‌ها را در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر آغاز نماید. بر اساس داده‌های جدید اپل امیدوار است که تا پایان سال جاری میلادی حداکثر ۸۰ میلیون دستگاه آی‌فون ۵G را در کلیه کارخانجات خود تولید کند. بقیه هندست‌ها بایستی در اوایل سال ۲۰۲۱ تولید شوند. بر اساس شایعات از ۸۰ میلیون دستگاه پیش‌بینی شده حدودا ۴۰ درصد آن‌ها متعلق به آیفون ۱۲ مکس است.

به گفته ریاست زنجیره تامین، اپل موفق شده تا مدت زمان تاخیر در معرفی مدل‌های جدید آیفون را از چند ماه به چندین هفته کاهش دهد. همچنین مونتاژ نهایی برخی مدل‌های آی‌فون ۱۲ در اوایل ماه اکتبر انجام خواهد شد.

همچنین منابع زنجیره تامین گزارش می‌دهند که اپل پیش‌تر فرآیند تولید انبوه AirTags را آغاز کرده است. AirTags ردیاب‌های بلوتوثی هستند که مدت‌ها پیش معرفی شده و در پیشگیری از مفقود شدن اقلام مهم به کاربران کمک می‌کنند. علاوه بر این اپل میزان تولید آی‌پد‌های آینده خود را افزایش داده و بر اساس گزارشات در حد فاصل ماه‌های سپتامبر تا دسامبر حداکثر ۲۷ میلیون دستگاه تبلت بارگیری خواهد شد. نکته جالب‌توجه اینکه بر اساس برخی شایعات اپل برای عرضه ورژن جدید آیفون SE در سال ۲۰۲۱ هیچ برنامه‌ای ندارد.
 

اپل در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ خود صرفا از دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

 
شایعات منتشر شده طی هفته گذشته ادعا کردند که آیفون ۱۲ پرو مجهز به یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری است؛ اما اکنون یکی از منابع خبری نزدیک و مورد اعتماد موجب ناراحتی طرفداران آیفون شده است. به گفته این منبع امسال اپل قصد ندارد تا رزولوشن دوربین اسمارت‌فون‌های خود را افزایش دهد. علاوه بر این حتی در سال آینده نیز گوشی آیفون ۱۳ در عوض به‌کارگیری یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی احتمالا از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ بنابراین کلیه مدل‌های سری آیفون ۱۲ احتمالا مجهز به سنسور‌های دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. در عین‌حال اندازه این حسگر‌ها افزایش خواهد یافت؛ موضوعی که به اسمارت‌فون‌ها امکان می‌دهد تا در شرایط نوری ضعیف تصاویر مناسبی را ثبت نمایند.
 
 
آی‌فون 12 پرو اپل چه ظاهری خواهد داشت؟
 

گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس از ۲ حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین پشتی و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند شد. مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس علاوه بر ۲ حسگر فوق از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر در ماژول پشتی نیز بهره خواهند برد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها هر ۴ مدل فوق مجهز به لنز واید با طراحی جدید ۷ لنزی هستند؛ قابلیتی که احتمالا به کاهش اعوجاجات تصویر کمک خواهد کرد. بعلاوه هندست‌های مذکور از قابلیت جدید تثبیت‌کنندگی تصاویر نیز بهره‌مند خواهند شد.

منبع: Gizc
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->