راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری

  • کد خبر: ۴۳۱۸۶
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
تلاش شهرداری مشهد برای کسب رده بالاتر از جایزه ملی انجمن حسابرسان در سال جاری
معاون مالی و پشتیانی شهرداری مشهد گفت: بنا بر آن بود که این جایزه در سال گذشته به ما اهدا شود اما به دلیل وجود ویروس کرونا به سال‌ جاری موکول شد. تلاش خواهیم کرد که سطح بالاتر را نیز در سال جاری کسب کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا خواجه نایینی در مراسم اهدا جایزه ملی انجمن حسابرسان داخلی ایران به شهرداری مشهد، اظهار کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری دو شعار اصلی ارتقا کارآمدی و شفافیت و توانمندی، اجرای همزمان آن نیازمند بحث کارآمدی و بهبود عملکردی است.

وی افزود: یک جنبه این دو شعار کار و عملکرد شهرداری است که ماحصل آن خروجی‌های فیزیکی است و یکی دیگر از جنبه‌های آن بحث شفافیت است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: ایجاد کردن اتاق‌های شیشه و شفافیت در شهرداری‌ها راهکار‌های مختلفی دارد که این امر در اجرای سریع کار‌ها محدودیت‌های ما را افزایش می‌دهد.

خواجه نائینی تاکید کرد: رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بحث افزایش کارایی و همزمان بحث شفافیت و نظارت‌ها بوده است. در حوزه نظارت‌ها یکی از راهبرد‌ها بحث‌های حسابرسی است که به شکل جدی و علمی‌تر پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد به عنوان تنها شهرداری در کلانشهر‌ها به صورت اختیاری خود را در معرض ارزیابی قرار داده است و در سال گذشته برای اولین بار در این رقابت شرکت کرد و جایزه ملی حسابرسی در سطح دو را از آن خود کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: طبیعتا اگر سازمان ما رو به رشد باشد، باید سطح خود را حفظ کند و رو به جلو حرکت کند. در سال جاری نیز ما در سطح بالاتری اقدام به شرکت در این جایزه کردیم و توانستیم در آن سطح که بالاتر از سال قبل است هم جایزه طلایی را از آن خود کنیم.

خواجه نایینی گفت: تاکنون سه سطح از این جایزه را از آن خود کردیم و تلاش خواهیم کرد تا دو سطح نهایی آن را نیز بدست آوریم.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->