رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

پیشنهاد روزنامه رای الیوم به ترامپ برای معاینه رشد عقلی

  • کد خبر: ۴۳۳۰۸
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
پیشنهاد روزنامه رای الیوم به ترامپ برای معاینه رشد عقلی
روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا از بیماری روانی"فرافکنی" رنج می‌برد نوشت: سیاست خویشتنداری ایران تمامی طرح و برنامه‌های ترامپ برای شعله‌ور کردن فتیله جنگ را خنثی کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه فرامنطقه‌ای "رای الیوم" در یادداشتی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از اظهارات اخیرش مبنی بر اینکه در حال بررسی نقشه ترور بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه بود، و نیز تهدید کردن ایران به اینکه اگر سفیر واشنگتن در جنوب آفریقا ترور شود، پاسخی هزار بار شدیدتر به تهران خواهد داد لازم است این مرد برای درمان و معاینه رشد عقلی به یکی از بیمارستان‌های تخصصی منتقل شود، زیرا او از بیماری روانی معروف به "فرافکنی" رنج می‌برد.

در این یادداشت آمده است: عجیب نیست که ترامپ از سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا بخواهد طرح ترور بشار اسد را اجرا کنند. او این طرح را با مشاورانش در میان گذاشته است، ولی "جیمز متیس" وزیر دفاع این کشور که بعدا برکنار شد به شدت با آن مخالفت کرد، همانگونه که ترامپ این افشاگری را روز سه‌شنبه در گفتگو با "فاکس نیوز" تلویزیون مورد علاقه‌اش مطرح کرد، زیرا او مردی خونریز و شکست‌خورده است و شکستش در انتخابات را هر روز نزدیک‌تر می‌بیند، و انتظار می‌رود بعد از خروجش از کاخ سفید با مسائل خطرناک و جدی‌تر مواجه شود که در صورت شکست در انتخابات پشت میله‌های زندان می‌افتد تا الگویی برای معلمش "بنیامین نتانیاهو" شود.

در ادامه این یادداشت آمده است: وقتی می‌گوییم ترامپ از بیماری "فرافکنی" رنج می‌برد به این دلیل است که او به مقتضای این بیماری، می‌خواهد اتهام این ترور را متوجه ایران کند. او این ادعا را پس از آن مطرح کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی کشورش گزارشی جعلی و دروغین را به نشریه "پولیتیکو" ارائه دادند مبنی بر اینکه ایران قصد دارد در واکنش به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، لانا مارکس، سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی را ترور کند.

نویسنده در ادامه آورده است: چرا باید ایران در این برهه زمانی به کشوری برود که دوست خود و تمام جهان اسلام است تا این سفیر آمریکا را از میان ۱۷۰ سفیر دیگر آمریکا در سرتاسر جهان ترور کند؛ چون او دوست ترامپ است؟ ایران زمانی‌که انتقام ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را گرفت موشک‌ها را برای بمباران پایگاه "عین الاسد" آمریکا در غرب عراق شلیک کرد و همپیمانانش را به صدور قانونی در پارلمان عراق مبنی بر اخراج تمامی نیرو‌ها و پایگاه‌های آمریکایی در این کشور، تشویق کرد و به خواسته اش رسید، زیرا این نیرو‌ها در مرحله اول به نصف کاهش یافتند و پایگاه‌های‌شان از مجموع ۱۳ تا به ۳ تا تقلیل یافت.

این روزنامه فرامنطقه‌ای می‌نویسد: اعتراف ترامپ به بررسی ترور بشار اسد نشانگر یاس و ناامیدی او است، زیرا در جنگی ۹ ساله که خود به منظور ساقط کردن نظام دمشق، به تنهایی ۹۰ میلیارد دلار هزینه کرده است و در نهایت این پول‌ها به هدر رفت و ارتش سوریه موفق به بازپس‌گیری ۸۰ درصد از خاک سوریه شد.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است که دونالد ترامپ به دلیل کاهش شانس انتخاباتی و شکست در مدیریت بحران کرونا و همچنین ابقای تمام دشمنانش در قدرت به ویژه روسای چین، سوریه، کره شمالی، روسیه و ایران در اوج ناامیدی به‌سر می‌برد و اکنون آماده بستن چمدان‌ها و خروج شکست‌خورده و تحقیرآمیز از کاخ سفید است.

در پایان این یادداشت آمده است: سیاست خویشتنداری ایران تمامی طرح و برنامه‌های ترامپ برای شعله‌ور کردن فتیله جنگ را خنثی کرده است و او بیشتر از ۴۵ روز زمان برای این ماجراجویی یا قمار ندارد که از طریق آن می‌خواهد در انتخابات پیروز شود. ایران همانگونه که "جیمی کارتر" را ساقط و از دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش محروم کرد همان کار را با ترامپ نیز خواهد کرد.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->