هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

پلی استیشن ۵ بیشتر بازی‌های پلی استیشن ۴ را اجرا می‌کند

  • کد خبر: ۴۳۴۵۶
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
پلی استیشن ۵ بیشتر بازی‌های پلی استیشن ۴ را اجرا می‌کند
پس از اتمام رویداد شب گذشته سونی، جیم رایان، مدیر پلی استیشن، اعلام کرد که از طریق کنسول پلی استیشن ۵ می‌توان به ۹۹ درصد بازی‌های PS۴ دسترسی پیدا کرد.
به گزارش شهرآرانیوز - بالاخره شب گذشته رویداد مورد انتظار سونی برای کنسول پلی استیشن ۵ برگزار شد. رویدادی که به‌خاطر اعلام مایکروسافت از تاریخ و قیمت رسمی ایکس باکس سری ایکس و برادر کوچکتر آن یعنی ایکس باکس سری اس، از اهمیت بالایی برخوردار بود.

احتمالا در جریان هستید که سونی رویداد را با معرفی و نمایش نسخه جدید سری فاینال فنتزی (Final Fantasy) شروع کرد و با یک تیزر مرموز و کوتاه از نسخه بعدی God of War به اتمام رساند. دراین‌میان ژاپنی‌ها از ویژگی جدیدی تحت‌عنوان پلی استیشن پلاس کالکشن رونمایی کردند؛ قابلیتی  که قرار است طی آن مشترکین سرویس پلاس ازطریق کنسول پلی استیشن ۵ به تعداد زیادی از بازی‌های PS۴ دسترسی داشته باشند.  

شب گذشته به‌صورت دقیق مشخص نشد که تاچه میزان از بازی‌های نسل هشتم قرار است ازطریق پلی استیشن پلاس کالکشن برای کاربران PS۵ قابل اجرا باشد. حال، اما جیم رایان، مدیر بخش پلی استیشن، در گفت‌وگوی خود پس از اتمام رویداد سونی، اعلام کرد که ۹۹درصد بازی‌های پلی استیشن ۴ قابل اجرا در کنسول نسل آینده هستند. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که چه آثاری جزو این ۹۹ درصد هستند و چه آثاری نیز در نسل نهم حضور نخواهند داشت.

حال باید منتظر ماند و دید سونی در قبال پشتیبانی از بازی‌های پلی استیشن ۴ روی PS۵ چه سیاستی را پیش می‌گیرد و در این راه می‌تواند رقیب خود یعنی مایکروسافت را پشت‌سر بگذارد یا خیر؟
 
منبع: زومجی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->