نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ملوان ، پرطرف‌دارترین تیم فوتبال زنان، دوباره در صف انحلال

  • کد خبر: ۴۴۳۵۵
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
ملوان ، پرطرف‌دارترین تیم فوتبال زنان، دوباره در صف انحلال
تیم فوتبال زنان ملوان به‌ عنوان پرطرف‌دارترین تیم زنان ایران، این‌روز‌ها وضعیت نامشخصی دارد. مسئولان باشگاه ملوان هنوز در‌مورد فصل پیش‌رو تصمیم‌گیری نکرده و قرارداد بازیکنان خود را تمدید نکرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ همین موضوع باعث شده است تا افسانه اقبال، یکی از بازیکنان قدیمی و با‌کیفیت ملوان، پس از انتشار پستی انتقادی در صفحه شخصی خود از این تیم خداحافظی کند. از طرف دیگر شنیده می‌شود که فصل آینده فوتبال زنان آبان آغاز می‌شود، اما ملوان تمرینات خود را آغاز نکرده است. این مسائل باعث شده تا شائبه انحلال مجدد این تیم به گوش برسد.


با شنیدن خبر انحلال ملوان، تعجب کردم

اعظم غلامی، سرمربی زنان ملوان، درباره وضعیت مبهم این تیم گفت: چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی دربار‌ه انحلال تیم زنان ملوان دیدم که جای تعجب داشت. این تیم سال گذشته با حضور آقای پژمان نوری که مصمم بود زنان به صورت حرفه‌ای در لیگ شرکت کنند و با‌وجود اینکه تعدادی از بازیکنان اصلی جدا شده بودند، احیا شد و در مسابقات شرکت کرد که با توجه به بضاعتمان در میانه جدول قرار گرفتیم؛ البته این جایگاه با روز‌های رؤیایی ملوان فاصله داشت. باشگاه خردادماه از من فهرست بازیکنان فصل جدید را گرفت، اما بعد از آن خبری نشد و روز گذشته دیدم که روابط‌عمومی باشگاه در مصاحبه‌ای عنوان کرده تیم زنان ملوان امسال هم در لیگ شرکت می‌کند.


برای کوچک‌ترین حقمان باید بجنگیم

غلامی با بیان اینکه برای داشتن لیگی بهتر باید باشگاه‌ها را متقاعد به حمایت از زنان کرد، ادامه داد: برابری حقوق زنان و مردان اکنون در دنیا مطرح است، اما ما برای کوچک‌ترین حقمان هم با مشکل مواجه هستیم و باید بجنگیم. تیم زنان هم جزئی از باشگاه است، اما در آخرین مرحله برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. در‌حالی‌که زنان بیشترین شادی و نشاط را به جامعه می‌دهند و نمونه آن را در بازی‌های ملوان دیده‌اید که چگونه از خانم‌های هفتادهشتادساله تا کودکان به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند.


انحلال ملوان تبعات داشت

سرمربی انزلی‌چی‌ها با بیان اینکه وضعیت تیم زنان ملوان را به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال انزلی اعلام کرده است، افزود: حیف است که این تیم ریشه‌دار و پرطرف‌دار به حال خود رها شده و دقیقه۹۰ راهی مسابقات شود. باشگاه هیچ اقدامی برای مذاکره با بازیکنان بومی سال گذشته انجام نداده است و بازیکنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. ما فقط شنیده‌ایم که امسال هم تیم‌داری می‌کنند، اما هیچ حرکتی برای تعیین‌تکلیف تیم انجام نداده‌اند، درحالی‌که مسابقات از آبان شروع می‌شود و بقیه تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

غلامی در پاسخ به این سؤال که احتمال انحلال تیم زنان ملوان وجود دارد؟ بیان کرد: این اتفاق ۲ سال پیش افتاد و تبعات زیادی داشت. بعید می‌دانم باشگاه چنین‌کاری بکند؛ چون ملوان تنها‌نماینده شمال کشور است و در گذشته گیلان ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال داشت که به‌علت حمایت‌نکردن مسئولان استان منحل شدند.
او در ادامه افزود: سال گذشته بچه‌های تیم صورت خود را با سیلی سرخ کردند تا مقابل دیگران آبروداری کنند، بنابراین اگر یک بار دیگر منحل شود، دیگر هیچ انگیزه‌ای برای احیای مجدد تیم نمی‌ماند؛ حتی اکنون هم به بازیکنانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند، کم‌لطفی می‌شود؛ با اینکه خیلی دویدند، اما به جایی نرسیدند. با‌این‌وضعیت بازیکنانی که در مدرسه فوتبال ملوان آموزش می‌بینند، هیچ انگیزه‌ای برای جنگیدن در ملوان نخواهند داشت و وقتی به جایی برسند، به تیم‌های دیگر می‌پیوندند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->