آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
سرخط خبرها

ظریف: آماده تبادل زندانیان دو تابعیتی با آمریکا هستیم

  • کد خبر: ۴۴۴۲۴
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
ظریف: آماده تبادل زندانیان دو تابعیتی با آمریکا هستیم
وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که ایران آماده تبادل زندانیان دوتابعیتی با آمریکا است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرگزاری اسپوتینک بیان کرد که ایران حاضر به تبادل زندانیان دوتابعیتی با آمریکا است.

وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که ایران هیچ زندانی تک تابعیتی آمریکایی ندارد و گفت: در حال حاضر آمادگی داریم که در کل دنیا تمام کسانی که توسط آمریکا در داخل خاک آمریکا یا با فشار آمریکا در سایر کشور‌ها زندانی هستند را با زندانیانی که در ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم. امروز زندانی آمریکایی تک تابعیتی نداریم، دو زندانی آمریکایی داشتیم که مبادله کردیم.
ظریف همچنین تصریح کرد که ایران تمایلی برای مذاکرات مستقیم با دولت آمریکا ندارد و از دیگر دولت‌ها نظیر سوئیس استفاده می‌کند تا "نقشی مثبت را در این مسئله ایفا" کنند.
همچنین پایگاه خبری اردوپوینت در خبری آورده است که ظریف در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرده است که همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه ادامه خواهند یافت.
ظریف گفت: ایران و روسیه گفتگو‌هایی جدی در این باره انجام داده‌اند و به این گفتگو‌ها ادامه خواهند داد. ما در بسیاری از جنبه‌ها، تا حد مشخصی خودکفایی دفاعی داریم و در برخی موارد، نیازی مبرم به همکاری با روسیه و سایر کشور‌هایی که حاضرند با ما در چارچوب قوانین بین‌المللی همکاری کنند، در زمینه تجهیزات نظامی داریم. دوستان من در وزارت دفاع به این گفتگو ادامه خواهند داد و آن‌ها را جدی خواهند گرفت.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->