نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حسینی: کار کردن با جلالی لیاقت می‌خواهد| رحمان رضایی الگوی من است

  • کد خبر: ۴۴۴۵۹
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
حسینی: کار کردن با جلالی لیاقت می‌خواهد| رحمان رضایی الگوی من است
مدافع ذوب آهن اصفهان می‌گوید که رحمان رضایی را الگوی ورزشی‌اش می‌داند خوشحال است که توانسته شاگرد او باشد از تجربیاتش بهره ببرد.
عبدالله حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص تجربه حضورش در گل‌گهر سیرجان گفت: اول فصل شرایط به نوعی رقم خورد که من به گل‌گهر رفتم و دوباره شاگرد "وینگو بگوویچ" شدم. تیم خوبی هم بسته بودند، ولی در چند بازی اول بدلیل نوپا بودن و کم‌تجربگی برخی بازیکنان نتایج مطلوبی را کسب نکردیم. بعد از آن تلاش کردیم تا تیم را از چالشی که با آن روبه رو شده بود خارج کنیم. واقعا روز‌های سختی را گذراندیم تیم ما با رفتن بگوویچ و آمدن مجید جلالی دستخوش تغییراتی شد که هماهنگ شدن بازیکنان با کادرجدید کمی زمان بر بود. همیشه در تمامی مصاحبه‌هایم گفتم: که گل‌گهر در لیگ می‌ماند، چون از پتانسیل خوبی و بازیکنان باانگیزه‌ای برخوردار است. تیم ما از لحاظ فوتبالی و فنی خیلی خیلی شرایط خوبی داشت و نتایج خوبی کسب نمیکرد. اما در نهایت تلاش‌هایمان نتیجه داد تیم با رتبه خوبی در جدول به کارش در این فصل پایان داد. خداروشکر ما هم شرمنده مردم خوب شهرستان سیرجان نشدیم.

وی در مورد همکاری با "مجید جلالی" گفت: معتقدم همکاری کردن با مجید جلالی لیاقت می‌خواهد. خیلی خوشحالم که توانستم حتی در یک مقطع کوتاه شاگرد او باشم. همانطور که گفتم به این دلیل که تیم ما در یک تایمی شرایط خوبی نداشت همه ما و حتی آقای جلالی روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. خیلی برای آقا مجید خوشحالم به او و تمامی کادر تیم و بازیکنان تبریک میگویم که علارغم همه مشکلات توانستیم سهمیه فوتبال سیرجان را حفظ کنیم باعث خوشحالی هواداران باشیم.

مدافع ذوب آهن اصفهان در مورد همبازی بودن با "علیرضا ابراهیمی" کاپیتان گل‌گهرسیرجان گفت: علی خیلی بازیکن توانمندی است. جدا از آن او دوست صمیمی من است. خداراشکر ما توانستیم در کنار هم زوج خوبی را تشکیل دهیم. وظیفه من حفظ خط دفاعی بود، ولی علیرضا در بیشتر حملات تیم در ضربات کرنر، ایستگاهی جلو می‌رفت که موفق به گلزنی شد. خیلی برایش خوشحالم آرزو میکنم فصل آینده هم بتواند همین روند را ادامه دهد به جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کند.

حسینی در رابطه با علت جدایی از گل‌گهر توضیح داد: گل‌گهر تیم خوبی بود، توانست در پایان فصل به جایگاه مناسبی دست پیدا کند. علت جدایی‌ام از این تیم فقط تجربه کردن یک فضا جدید و رفتن به یک تیم بزرگتر بود. ذوب آهن تیم بسیار ریشه دار و پرهواداری است فکر میکنم اکثر بازیکن‌های لیگ دوست داشته باشند در این باشگاه بازی کنند چرا که جزو تیم‌های خیلی خوب ایران است.

وی درپاسخ به اینکه فکر میکند امیر قلعه‌نویی بتواند در گل‌گهر موفق شود گفت: بله صد در صد. چرا که امیرخان پرافتخارترین مربی ایران است. هر زمان به هر تیمی که رفته در آنجا عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. امیرخان تیم بسیار خوبی بسته با توجه به اینکه همیشه با برنامه هستند و بازیکنان و باشگاه گل‌گهر هم از پتانسیل بالایی برخوردارند قطع به یقین شاهد دست آورد‌های بزرگی از ایشان در این تیم خواهیم بود.

مدافع فصل پیش گل‌گهر در مورد همکاری با رحمان رضایی گفت: فکر می‌کنم خودم را به چالش بسیار بزرگی دعوت کردم که به تیم مهمی مثل ذوب آهن آمدم. چرا که بازی کردن در تیم‌های بزرگ کار آسانی نیست و تلاش زیادی را می‌طلبد. در مورد آقای رضایی هم باید  بگویم که ایشان بازیکن بسیار بزرگی بودند توانستند در دوران بازیگریشان لژیونر شوند. آقا رحمان همیشه یکی از الگو‌های فوتبالی من بود. خوشحالم که توانستم شاگرد او باشم از تجربیاتش بهره ببرم. امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادش را به خوبی بدهم روسفید باشم.

حسینی در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌گهر برای به خدمت گرفتن برخی بازیکنان و توافق با باشگاه‌های دیگر هزینه‌های گزاف میلیاردی می‌کند گفت: نه اصلا اینطور نیست. من زمانی که در این تیم بازی می‌کردم از این حرف‌ها زیاد می‌زدند، ولی هیچکدام از آن‌ها صحت نداشت. تمامی بازیکنان ما با رقم‌های متوسط قراداد بسته بودند. خبری از هزینه‌های گزاف میلیاردی نبود. تمامی قرارداد‌ها تا جایی که من در جریان هستم نرمال بسته شده است.

وی در پاسخ به اینکه بهترین بازیکن لیگ امسال چه کسی است گفت: معتقدم برای پاسخ به این سوال باید تیم‌هایی را در نظر گرفت که هم در لیگ برتر رقابت کردند و هم در بازی‌های حذفی که در بین تمامی بازیکنان من "احمد نور الهی" را با ثبات‌ترین بازیکن دیدم. احمد بازیکن بسیار بزرگ و تاثیرگذاری است برایش آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم.

وی گفت: در پایان دوست دارم از تمامی هواداران کادر باشگاه گل‌گهر مخصوصا آقای مجتبی سرآسیایی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم، ایشان خیلی برای موفقیت تیم تلاش کردند و از جان و دل برایمان مایه گذاشتند. امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->