جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها
سرخط خبرها

راز شکوفایی قایدی در استقلال| وقتی مهدی آزاد شد!

  • کد خبر: ۴۴۴۷۲
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
راز شکوفایی قایدی در استقلال| وقتی مهدی آزاد شد!
فاصله فنی مهدی قایدی از بازی با الشرطه تا بازی با الاهلی عربستان بسیار زیاد بود و این بازیکن در مصاف آخر استقلال در مرحله گروهی بسیار عالی عمل کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فاصله فنی مهدی قایدی از بازی با الشرطه تا بازی با الاهلی عربستان بسیار زیاد بود. مهدی که درلیگ نوزدهم غالبا بازیکنی تاثیرگذار جلوه می‌کرد وروندی یکسان داشت، درلیگ قهرمانان آسیا پرنوسان ظاهر شد به شکلی که در بازی‌های قبل چندان به چشم نیامد، اما ناگهان دربازی با الاهلی آن قدر درخشید که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین بازیکن هفته آخر برگزیده شد.
 
این همه نوسان در شکل بازی مهدی قایدی اتفاق خوشایندی برای استقلال نیست و بازیکن ریزنقش استقلال باید هنر استمرار در به نمایش گذاشتن عملکردی تحسین برانگیز و درخشان همچون بازی با الاهلی را داشته باشد تا حس اعتماد را میان خود و مربیانش تقویت کند. قایدی بازیکنی است که از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد در فوتبال برخوردار است و اگر درمسیر درستی باقی بماند می‌تواند در فوتبال اروپا نیز چشم‌ها را با بازی چشم نوازش خیره کند.
 
مهدی همین حالا با پیشنهاد‌های بزرگی از سوی قطری‌ها مواجه است و یکی، دو تیم قطری هستند که برای به خدمت گرفتن شماره ۱۰ استقلال حاضرند میلیارد‌ها تومان به باشگاه استقلال پرداخت کنند. قایدی آن قدر بازیکن جذابی است که حتی این قابلیت را دارد که لقب گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال ایران را هم به نام خود ثبت کند به شرط آنکه نوسان را از ساق‌هایش بگیرد و همواره همانی باشد که مقابل الاهلی دیدیم.
 
البته درخشش مهدی مقابل نماینده سعودی بی ارتباط با بازی با ۳ مهاجم هم نیست و به وضوح دیده شد وقتی مجید نامجو مطلق تومان از دیاباته و مطهری درترکیب اصلی استفاه کرد، فضای بیشتری در اختیار مهدی قرار گرفت تا با آن حرکات فریبنده بار‌ها برای دیگر بازیکنان موقعیت سازی کند و حتی خود نیز در نقش گلزن قد علم کرده و اولین گلش را درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.
 
در واقع باید توجه داشت قایدی زمانی شکوفا‌تر می‌شود که فضا در اختیارش باشد، اما باید این واقعیت ملموس را هم پذیرفت که انگیزه‌های فردی بیشتر تاثیر بسیار زیادی در تحول یک بازیکن دارد و به نظر می‌رسید که مهدی دربازی با الاهلی با تمایلات شخصی متفاوتی گام به میدان گذاشته است.
 
بدون شک قایدی اگر بتواند در مسیرحفظ این روحیه جنگندگی قرار بگیرد، فوتبال ایران شاهد یک انتقال مهیج و جذاب در سال‌های نه چندان دور خواهد بود و چه بسا استقلال نیز سود بسیار سرسام آوری از کنار این جا به جایی به جیب بزند و حتی بتواند با پول انتقال مهدی هزینه یک فصل خود را تامین کند. قایدی همچون جواهری است که هنوز تا تراش خوردن نهایی فاصله دارد و می‌شود از او بازیکن بزرگ‌تری هم ساخت به شرط آنکه هم خودش مسیر را خوب طی کند وهم مربیانش تصمیماتی اتخاذ کنند که او علاوه برحفظ روحیه جنگندگی، در میدان آزادی عمل بیشتری داشته باشد. به واقع مهدی را باید آزاد گذاشت تا به هرجای زمین که می‌خواهد سرک بکشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->