برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

عماری چطور مدیرعامل اکسون شد؟ | براساس توانایی‌مدیریتی یا سفارش رئیس فدراسیون بسکتبال؟

  • کد خبر: ۴۴۶۲۱
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
  • ۱
عماری چطور مدیرعامل اکسون شد؟ | براساس توانایی‌مدیریتی یا سفارش رئیس فدراسیون بسکتبال؟
دبیر پیشین فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه اکسون تهران معرفی شد.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، مسعود عماری که به دلیل قانون منع اشتعال بازنشستگان از فدراسیون بسکتبال رفت و سمت دبیری این فدراسیون را به شبنم کلاهی واگذار کرد، بازگشت زودهنگامی به بسکتبال داشت.
عماری به عنوان مدیرعامل باشگاه اکسون تهران معرفی شد تا از این پس با نام این باشگاه در بسکتبال ایران فعالیت کند. عماری پیش از این و در دوران سرپرستی رمضانعلی دولو در فدراسیون بسکتبال نیز به عنوان دبیر این فدراسیون شناخته می‌شد.
پیش از این مجید صلاحی مدیرعاملی این باشگاه را برعهده داشت، اما در جلسه فدراسیون با تیم‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون درگیری لفظی پیدا کرد و پس از آن اکسونی‌ها اعلام کردند که حضورشان در لیگ برتر مشخص نیست و باید منتظر تصمیم هیات رئیسه باشگاه بمانند که بعد از آن هم یک بیانیه از سوی اکسونی‌ها منتشر شد که پر از ابهام بود و متوجه نشدیم که اصل حرف اکسونی‌ها چه بود.
اکسون در بیانیه‌ای که منتشر کرده بود بعد از کمی گلایه کردن از نوع برخورد رئیس فدراسیون با نماینده این باشگاه در جلسه هماهنگی لیگ برتر از ادامۀ فعالیت در تمامی بخش‌ها (آقایان و بانوان) خبر داده و سربسته نوشته بود «ما به خاطر بسکتبال هستیم. اما میزان سرمایه‌گذاری در آن منوط به حفظ منافع باشگاه و بازیکنان و کادرفنی تعیین می‌گردد. بدیهی است که قطعاً بخشی از این منافع در گرو تصمیمات کلان و سیاستگذاری‌های فدراسیون بسکتبال می‌باشد»
در آخر این بیانیه هم آمده بود: «در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه که با حضور قائم مقام گروه بین المللی اکسون تشکیل شد و مصوب شد که مبلغی معادل کل بودجه باشگاه اکسون در سال ۱۳۹۹ جهت پرداختن به امور فرهنگی و آموزشی در ورزش تخصیص پیدا کند تا از بروز حوادث ناخوشایند مشابه در آینده پیشگیری بعمل آید.»
حالا به نظر می‌رسد خود اکسونی‌ها با در اختیار گذاشتن باشگاه شان آنهم به فردی که دست راست رامین طباطبایی در فدراسیون بوده، دست به تحول زده اند! باید دید مسئولان اکسون دلیل این انتخاب را چه چیزی بیان می‌کنند؟ سفارش رئیس فدراسیون یا توانایی‌های مدیریتی مسعود عماری؟ کدام یک باعث شده که مدیرعامل خود را تغییر دهند؟ البته شنیده می‌شود که مجید صالحی به عنوان رئیس هیات مدیره همکاری خود را با این باشگاه ادامه خواهد داد، اما هرچه که هست این تغییرات عادی به نظر نمی‌رسد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali ARZM
Germany
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سعیده خانم پیگه از شما که عمری تو بسکتبال هستید بعیده، عماری از زمان توزین الکتریک با این عزیزان همکاره!
کادره اکسون، کادره توزینه!
تاریخو ورق بزنید.
خیلی هم هیئت مدیره باشگاهمون تو ایگ قبلی به این همکاری های چه بسا روشن،نه پشت پرده اعتراض کرد اما رانت فدراسیون و عماری مانع از هر برخوردی بود.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->