ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس - السد، تکراری‌ترین مسابقه ۲ سال اخیر آسیا

  • کد خبر: ۴۴۶۵۱
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
پرسپولیس - السد، تکراری‌ترین مسابقه ۲ سال اخیر آسیا
مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز با جدال تیم‌های پرسپولیس و السد از ساعت‌۱۷:۱۰ دنبال خواهد شد؛ دو‌تیمی که در دوره‌های قبلی این بازی‌ها چندین‌بار مقابل هم بازی کرده‌اند و از‌این‌رو شناخت کافی از سبکِ بازی یکدیگر دارند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سرخ‌پوشان کشورمان تا‌به‌حال ۷ بار مقابل نماینده قطر قرار گرفته‌اند که آمار ۴ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی را به نام خود ثبت کرده‌اند.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی با اتکای به خط دفاعی قدرتمند خود و خط میانی باصلابتش امیدوار است تا مثل بازی با الشارجه بدون نقص رفتار کند و با یک برتری شیرین دیگر به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کند.
السد در دیدار برابر پرسپولیس بدون محروم و مصدوم به میدان خواهد رفت. پدرو میگل و بغداد بونجاح به‌خاطر محرومیت دیدار قبلی السد برابر سپاهان را از دست داده بودند و به‌این‌ترتیب آن‌ها مشکلی برای رویارویی برابر پرسپولیس نخواهند داشت.
 
ژاوی که صعود تیمش به یک‌هشتم نهایی قطعی شده بود، در دیدار قبلی برابر سپاهان تصمیم درستی گرفت و به بازیکنان اصلی استراحت داد تا آن‌ها با روحیه و انرژی خوبی برابر پرسپولیس به میدان بروند. در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها آرمان رمضانی را به‌خاطر محرومیت در خط حمله خود در اختیار نخواهند داشت. همچنین شاگردان گل‌محمدی در بازی قبلی خود مجبور بودند با تمام توان ظاهر شوند تا مجوز صعود به این مرحله را به دست بیاورند، از‌این‌رو به نظر می‌رسد تیم ژاوی برای این بازی آمادگی جسمی بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد.

 

تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع

السد که هدایت آن را ژاوی در اختیار دارد، بازیکنان تهاجمی خوبی در خط حمله خود دارد که بغداد بونجاح، اکرم عفیف، تاباتا و سانتی کازورلا تعدادی از آن‌ها هستند. نماینده کشور قطر با در‌اختیار‌داشتن عناصر تهاجمی مناسب در فاز حمله موفق شد با ۱۴ گل زده بهترین عملکرد را در بین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی داشته باشد. السد با ۱۴ گل زده و ۸ گل خورده در‌برابر پرسپولیسی به میدان می‌رود که آمار ۸ گل زده و ۵ گل خورده را در مرحله گروهی به نام خود ثبت کرده است. السد در ۶ بازی مرحله گروهی ۲ برد، ۳ مساوی و یک باخت و با کسب ۹ امتیاز توانست راهی مرحله یک‌هشتم شود؛ پرسپولیس هم با ۳ برد، یک مساوی و ۲ باخت و کسب ۱۰ امتیاز جواز حضور در این مرحله را گرفت.

 

گل‌محمدی: بازیکنانمان به زور دارو و دکتر بازی می‌کنند

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل السد گفت: با یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات باید بازی کنیم. آن‌ها با مربی خوبی که دارند، یکی از مدعیان جام هستند. ما هم در چند بازی اخیرمان نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. تیم حریف ستاره‌های زیادی دارد و این، کارمان را سخت می‌کند. باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا مهارشان کنیم. او ادامه داد: باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، خوب استفاده کنیم و نشان دهیم چه تیم خوب و بزرگی هستیم. مثل بازی قبل باید عملکرد خوبی داشته باشیم و خودم شخصا به بازیکنانمان امیدوار هستم و اگر باور داریم که بازی را باید ببریم، مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی درباره نقاط قوت السد گفت: این تیم ستاره‌های زیادی دارد و در خطوط مختلف بازیکن‌های خوب و یک مربی باهوش دارد. ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگی تعیین کردیم و برای رسیدن به هدف‌هایمان فداکاری می‌کنیم و باید با تمام وجودمان بازی کنیم تا باعث افتخار هوادارانمان شویم. ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم. بعضی‌ها باور نکردند که یکی‌دو تا از بچه هایمان با مصدومیت بازی کردند، اما واقعیت همین است. ما تیمی هستیم که همه از جانشان مایه می‌گذارند و دو‌سه بازیکنمان با زور دارو و دکتر به میدان می‌روند. این نشان می‌دهد که تیمی به‌تمام‌معنا هستیم.
 
او در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌ریزی‌اش برای گل‌زنی شاگردانش نیز گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی قبل، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. توانستیم فشار حمله خود را حفظ کنیم و به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. خیلی خوب می‌شود اگر تیمی زود به گل برسد، چرا‌که بازی برایش راحت‌تر می‌شود. امیدوارم که در بازی با السد هم این اتفاق بیفتد. تیم ما معروف به یک تیم هجومی است. او ادامه داد: از بازیکنانم خواستم هیچ‌وقت آتش گل‌زنی در وجودشان کم نشود. می‌توانیم همین عملکرد بازی گذشته را ارائه دهیم. البته تیم حریف به بازیکنانش استراحت داده و از‌آن‌طرف ما مصدوم داریم و بازیکنانم در همه ۴ بازی به میدان رفته‌اند. امیدوارم عملکرد بازی با الشارجه را جلوی السد هم ارائه دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->