تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

آخرین خبرها از واکسن کرونای چین

  • کد خبر: ۴۴۷۶۲
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
  • ۲
آخرین خبرها از واکسن کرونای چین
شورای دولتی چین گزارش کرده که ۱۱ نامزد واکسن کرونا که دراین کشور توسعه داده شده به مرحله قابل قبولی از رضایت دست یافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین،   در ماه می‌در مجمع جهانی بهداشت متعهد شد که پس از تولید واکسن‌های امن کووید ۱۹، این محصولات را به یک کالای عمومی جهانی تبدیل خواهد کرد.

اکنون پس از چهار ماه شورای دولتی چین گزارش کرده است که در ۱۱ نامزد واکسن کرونا رضایت بخشی قابل قبولی حاصل شده است.

وو یوان بین، یک مقام ارشد وزارت علوم و فناوری چین نیز به تازگی اعلام کرده چین نتایج خوبی در مورد ایمنی و کارایی واکسن‌ها در آزمایش‌های بالینی فاز یک و دو به ثبت رسانده است.

وی افزود: چین در بین کشور‌های پیشرو در تحقیق و توسعه واکسن COVID-۱۹ قرار دارد.

براساس اطلاعات موجود، یازده نامزد واکسن تحت آزمایش بالینی قرار دارند و چهار مورد از آن‌ها در مرحله سوم آزمایش هستند؛ شرکت‌های چینی با سازمان‌های مرتبط در کشور‌های دیگر از جمله در خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی همکاری می‌کنند.

به گفته وزارت علوم و فناوری چین، آزمایشات به خوبی پیش می‌رود، اما هنوز مشخص نیست که واکسن‌ها چه زمانی در بازار عرضه می‌شوند.  

این وزارتخانه می‌گوید از آنجا که این واکسن‌ها کالا‌های عمومی محسوب می‌شوند،   قمیت آن‌ها در چین مقرون به صرفه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی فدایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
2
چرا دولت ایران واکسن چین و یا روس را در ایران مثل ترکیه و امارات آزمایش نکرده؟ چرا با چین در زمینه واکسن کرونا همکاری صورت نمی گیرد؟ ما که کامل چینی شدیم لااقل از این مزیت چین استفاده کنید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
بخاطر اینکه برای جان مردم هیچ گونه ارزش قائل نیستند. به درک که همه مردم نابود شدند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->