جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«علمدار» بیش از یک میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی داشته است

  • کد خبر: ۴۴۷۶۵
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
«علمدار» بیش از یک میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی داشته است
سید محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، با اشاره به اصالت موسیقی‌نمایش علمدار گفت: کسانی که مسبب این شکوه باعظمت بودند، از عناصر دلسوخته، معتقد و با ایمان هستند که برنامه را از سویدای وجود و اعتقادشان تنظیم کرده بودند و از نظر من مجموعه فاخری بود.

به گزارش شهرآرانیوز - موسیقی‌نمایش علمدار به مناسبت ایام سوگواری محرم امشب در حالی آخرین اجرای خود را روی صحنه خواهد برد که تا کنون طبق آمار اعلام‌شده از سوی روابط عمومی بنیاد رودکی بیش از یک میلیون بازدید‌کننده در فضای مجازی داشته است.

 

سید محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، در حاشیه بازدید از این رویداد موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن اینکه علمدار را اثری فاخر برشمرد آن را حاصل تلاش و خلاقیت عناصری دلسوخته و با ایمان دانست.

 

وی افزود: مهم آن انگیزه‌های معرفتی و ایمانی آن‌ها بود که از نظر من عوامل این پروژه با عشق و علاقه اجرا کردند. امیدواریم خداوند توفیق‌شان دهد، زیرا در مسیر رو به شکوفایی و کمال گام برمی‌دارند. ما در آینده حتماً برنامه‌های شکوهمندتری از آن‌ها خواهیم دید و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

 

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات درباره نقش عاشورا در این اجرا اظهار داشت: داستان، داستان فداکاری حضرت عباس و حضور ایشان در صحنه پرشکوه کربلا بود و فکر می‌کنم این داستان به زیبایی عرضه شد. امیدواریم خداوند همه دوستان و هنرمندان ما را یاری کند و به ما توفیق قدردانی از وجود نعمت‌شان را عنایت کند.

در این رویداد ۷۲ نوازنده به رهبری بردیا کیارس گروه بازیگران علمدار را همراهی می‌کنند و هر شب هنرمندانی  نظیر مهدی سلطانی، فرهد قائمیان، داریوش ارجمند، پرویز پرستویی، هادی حجازی فر و حسین پاکدل  روایتگری داستان علمدار را عهده دارند.

 

موسیقی‌نمایش علمدار با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع)، تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی از اول مهر در تالار وحدت به روی صحنه رفته است و امشب (یکشنبه ۶ مهر) آخرین اجرای خود را به روی صحنه خواهد برد.

 

علمدار نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت آنلاین (برخط) با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای آن از طریق موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

 

منبع: ایرنا

 

«علمدار» بیش از یک میلیون بازدیدکننده در فضای مجازی داشته است

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->