تاکید بر توجه والدین بر تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک ضربان قلب در افراد میانسال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی دارو فقط وظیفه تحویل دارو از داروخانه تا درب منزل بیماران را دارند
سرخط خبرها

هشدار نظام پزشکی: مردم از سفر به مشهد پرهیز کنند

  • کد خبر: ۴۴۷۹۴
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
هشدار نظام پزشکی: مردم از سفر به مشهد پرهیز کنند
رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: در شرایط کنونی سفر به هر علتی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد لذا هموطنان در روز‌های منتهی به اربعین و دهه آخر صفر از سفر به مشهد بپرهیزند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی بیرجندی نژاد افزود:در برهه حساس کنونی برای دفاع از مرز‌های سلامت، تمامی مردم و مسوولان باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در کنار مدافعان سلامت قرار گیرند.
 
وی ادامه داد:طبق فرمایش معظم له، اعلام ارادت به حضرت امام حسین (ع) در منازل و با خواندن زیارت و دعا و توسل قابل انجام است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۱۷نفر از کادر بهداشت و درمان مشهد بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ۱۰نفر از جان باختگان کادر بهداشت و درمان در مشهد طی دو ماه اخیر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ضروری می‌سازد.

بیرجندی نژاد ادامه داد: هشت نفر از شهدای مدافع سلامت در مشهد پزشک عمومی و متخصص بودند و بقیه در سایر رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری و بینایی سنجی فعالیت داشتند.

وی گفت: برخی پزشکان فعال در مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید۱۹ بیش از ۶ماه است که پدر و مادرشان را ندیده‌اند و حتی از دیدار فرزندانشان نیز محروم هستند تا مبادا انتقال دهنده بیماری به آن‌ها باشند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۴۴۳هزار و ۸۶نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۲نفر در ۲۴ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۵هزار و ۳۹۴نفر رسیده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->