تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

سریال کمدی «ویلا» با بازی حمید لولایی جلو دوربین می‌رود

  • کد خبر: ۴۴۹۱۳
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
سریال کمدی «ویلا» با بازی حمید لولایی جلو دوربین می‌رود
 «ویلا» سریال کمدی جدیدی است که قرار است با بازی «حمید لولایی» از تلویزیون پخش شود. حمید لولایی، بازیگری که بسیاری او را هنوز با مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» می‌شناسند قرار است از اواخر مهر جلو دوربین برود.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها سریال تلویزیونی «ویلا» مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است در اواخر مهرماه جلوی دوربین برود. مهران مهام به عنوان تهیه‌کننده سریال در توضیحات بیشتر گفت:

«ویلا» اواخر مهرماه در شمال کلید خواهد خورد. البته لوکیشن‌ها و ماجراهایی در تهران داریم اما هیچ‌وقت در کارهای دیگر هم از ابتدای فیلمنامه کار را شروع نکردیم. 

 مهام با بیان اینکه فیلمنامه را به دو دلیل از ابتدا شروع نمی‌کنم  افزود: چون همیشه به این نکته فکر کرده‌ام شخصیت‌ها و کاراکترها از اواسطِ داستان زودتر روابط‌شان شکل می‌گیرد و از طرفی هرچه زودتر به شمال برویم بهتر است و به سرما نمی‌خوریم. گروه سه ماه و نیم در شمال خواهند بود و سپس به تهران می‌آییم و روزهای پایانی تصویربرداری سپری می‌شود. 

به گفته مهام،  این سریال تلویزیونی تا پایان سال به آنتن شبکه سه سیما خواهد رسید. کاری که کمدی رئال است، مشکلات اقتصادی آدم‌هایی را نشان می‌دهد که در لحظه زندگی می‌کنند. نمونه‌هایی از این شخصیت‌ها در جامعه ما وجود دارند که از ترس فردایشان با گرفتاری و مشقت زندگی می‌کنند. 

حمید لولایی شخصیت اصلی داستان «ویلا» خواهد بود و در این لیست نام‌های دیگری همچون هدایت هاشمی و علی صبوری هم دیده می‌شود. البته قرار است بازیگران دیگری هم به گروه اضافه شوند که احتمالاً به هنگام شروعِ تولید، جزئیات دیگر رسانه‌ای می‌شود. 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->