تشخیص به موقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
سرخط خبرها

آب شرب ۵ روستای خراسان رضوی با حمایت خیرین تامین شد

  • کد خبر: ۴۴۹۱۶
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
آب شرب ۵ روستای خراسان رضوی با حمایت خیرین تامین شد
مشکل آب شرب ۵ روستا با چهار هزار نفر جمعیت در شهرستان تربت جام به همت یک بنیاد خیریه برطرف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام در همین رابطه گفت: بنیاد خیریه ای که این کار ارزشمند را به ثمر رساند،  تاکنون سه پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان تربت جام اجرا کرده است و یک پروژه بزرگ هم در دست اقدام دارد.


محسن عبداللهی افزود: پروژه اول این بنیاد خیریه، روستای سنگ آتش با ۱۰۰ خانوار و ۳۵۰ نفر جمعیت را تحت پوشش بود و در پروژه دوم سه روستا با ۷۰۰ خانوار و سه هزار نفر جمعیت را آبرسانی کرد.


به گفته وی با اجرای پروژه سوم نیز روستای تقی آباد با ۲۰۰ خانوارو ۶۵۰ نفر جمعیت از آب شرب پایدار برخوردار شد.

وی اعتبار صرف شده در اجرای این سه پروژه را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به آغاز پروژه آبرسانی به هشت روستای دهستان جام در قالب دو فاز به همت این بنیاد یادآورشد: در هر فاز این پروژه چهار روستا آبرسانی می‌شوند.


وی با بیان اینکه ۷۰ درصد فاز اول این پروژه اجرا شده است ادامه داد: در این مرحله هزار خانوار با چهار هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می‌گیرند.


عبداللهی اعتبار اجرای فاز اول این پروژه را ۱۰۰ میلیاردریال برآورد کرد که تاکنون ۷۵ میلیاردریال هزینه دربرداشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->