رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

آغاز عملیات احداث رودپارک، سومین مجموعه بزرگ زیست محیطی مشهد

  • کد خبر: ۴۴۹۴۸
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
آغاز عملیات احداث رودپارک، سومین مجموعه بزرگ زیست محیطی مشهد
شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث رود پارک گفت: سه مجموعه اصلی زیست محیطی در مشهد تعریف کرده‌ایم که رودپارک سومین آن است.
 به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث رود پارک گفت: سه مجموعه اصلی زیست محیطی در مشهد تعریف کرده‌ایم،.
 
محمد رضا کلائی باداعلام این خبر افزود: این سه مجموعه عبارتند از "کوه‌پارک" که در ارتفاعات جنوبی واقع شده است، "بوم‌پارک" در شمال شهر و محدوده کشف‌رود که از آبان سال گذشته عملیات ساماندهی آن آغاز شده و پروژه عظیمی در راستای تحول در حاشیه شهر و ارتقای وضعیت زیست محیطی شهر است و "رودپارک" در میانه این دو و در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) که امروز عملیات آن آغاز شد.

وی ادامه داد: پروژه رودپارک با در نظر گرفتن مسیر آب در میانه آن در سه فاز انجام خواهد شد، فاز اول آن از بولوار نمایشگاه تا پل ستاری امروز آغاز شد، فاز دوم از پل پرتوی تا پل نمایشگاه و فاز سوم از سید رضی تا دانشجو خواهد بود.
 
وی گفت: فاز اول و دوم پارک عمومی شهری و فاز سوم کشاورزی شهری است.

فاز اول پروژه رودپارک تا ۳۱۰روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد، در مراسم آغاز عمیات اجرایی احداث رود پارک در مسیر کال چهل بازه نیز افزود: فاز اول این پروژه ۳۸ هکتار است و از بوستان چهل بازه تا پل ستاری ادامه دارد که عملیات اجرایی آن ۳۱۰ روز به طول خواهد انجامید.
 
 
خلیل الله کاظمی ادامه داد: فاز دوم آن نیز ۴۲ هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه در فاز اول ۱۵۰ میلیارد تومان است
، افزود: این پروژه ۲۴هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰ هکتار فضای سبز خواهد داشت.
 
وی گفت: سرانه فضای سبز منطقه۱۱ با این پروژه از ۹.۲ به ۱۲ متر خواهد رسید.

مشهد به رودپارک نیاز دارد
 
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، مراسم "آغاز عمیات اجرایی احداث رود پارک" در مسیر کال چهل بازه نیز گفت:ظرفیت عظیم این محدوه بلا استفاده بود مشهد به این پروژه نیاز داشت.
 
مسعود ریاضی افزود: برتری این پروژه نسبت به پارک ملت این است که به صورت خطی اجرا می‌شود و نحوه تعامل مردم با آن بیشتر است.
 
توجه به پارکینگ برای رود پارک ضروری است

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در ادامه ابن مراسم افزود: امیدوارم هم زائران و مجاوران از این پارک بهره ببرند و هم این پروژه در جهت ذخیره آب مفید باشد.
 
غلامعلی صادقی خاطر نشان کرد: برای ادامه طرح نیز در راستای حل مشکلات همکاری خواهیم داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->