نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

علی کریمی هم‌بازی حسینی در ترابزون ترکیه

  • کد خبر: ۴۵۰۸۵
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
علی کریمی هم‌بازی حسینی در ترابزون ترکیه
علی کریمی سرانجام تصمیمش را گرفت و راهی ترکیه شد تا با تیم ترابزون قرارداد منعقد کند. او هم‌بازی سید مجید حسینی، مدافع سابق استقلال، خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،هافبک میانی استقلال که از مدت‌ها قبل گفته بود به طور قطع از استقلال جدا خواهد شد، قصد دارد فصل جدید را در لیگ ترکیه بگذراند.

 

کریمی که در قطر مذاکراتی با دو تیم قطری داشت درنهایت با مدیربرنامه‌هایش راهی ترکیه شد تا قراردادش را نهایی کند. مدیر برنامه‌های کریمی در این خصوص گفته:«مذاکرات ادامه دارد. می توانم بگویم ما با مدیران گالاتاسرای، باشاک شهیر و ترابزون اسپور درباره کریمی مذاکراتی داشتیم.

۳ پیشنهاد دیگر از قطر رسید که رقم بالاتری دارند ولی اولویت کریمی بازی کردن در ترکیه است.» انتظار می‌رود اگر اتفاق خاصی نیفتد شماره ۶ سابق استقلال با ترابزون اسپور قرارداد امضا کند. کریمی دوست نزدیک مجید حسینی بازیکن ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور است و این هم باعث می شود تا شانس ترابزون از بقیه بیشتر باشد. به این ترتیب رویای ماندن علی کریمی در استقلال لیگ بیستم هم از بین رفت و این بازیکن استقلال را ترک کرد تا درترکیه هم بازی سید مجید حسینی، مدافع سابق استقلال شود. کریمی بازیکنی بود  به نظر می‌رسد یافتن جانشین برایش بسیار دشوار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->