بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خدشه به اعتبار باشگاه استقلال دلیل برکناری سعادتمند

  • کد خبر: ۴۵۲۰۷
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
  • ۱
خدشه به اعتبار باشگاه استقلال دلیل برکناری سعادتمند
سرانجام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی که احمد سعادتمند سعی می کرد تا دقیقه 90 با استفاده از نام الکساندر نوری با احساسات هوادارن این باشگاه بازی کند، او را از سمت خود برکنار کرد ودلایل آن را هم برشمرد.

گروه ورزش شهرآرانیور، درحالی که احمد سعادتمند ساعاتی قبل از برکناری‌اش خبر از توافق نهایی با الکساندر نوری داده بود اما سرانجام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کردند که این مدیر دیگر هیچ سمتی در باشگاه استقلال ندارد. سعادتمند که برای ماندن درباشگاه استقلال دست و پا می‌زد و حتی بازی جدیدی را با الکساندر نوری آغاز کرده بود اما به خواست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شد. هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در پیامی دلایل برکناری این مدیر را به شرح ذیل اعلام کرد:

بنام خدا
هواداران عزیز باشگاه استقلال
سالی به غایت سخت سپری شد و امیدوار بودیم در پایان این سال فوتبالی سخت، حداقل یک جام به شما هدیه دهیم ولی نشد، امیدوار بودیم با نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا، دل شما را شاد کنیم اما نشد، نشد و حکایت این نشدها حکایت تلخی است.
اول لازم می دانیم بابت این نشدها از همه شما عذرخواهی کنیم و همه توان خود را به کار گیریم تادر فصل پیش رو تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم تا استقلال واقعی مجددا بدرخشد.
دوم با بررسی دقیق اتفاقات باشگاه در دو ماه گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فن و با عنایت به؛
۱- سفر نابهنگام و بی نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا که بر خلاف ادعاها و بر اساس اسناد موجود می شد دیرتر انجام شود و بدتر از آن مصاحبه جنجالی تلویزیونی و مصاحبه رسانه ای بعد از جلسه هیئت مدیره که باعث برهم خوردن تمرکز تیم و در نتیجه از دست رفتن جام حذفی شد.


۲- اهمال آقای سعادتمند در پرداخت طلب آقای وینفرد شفر که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و در نتیجه محرومیت تیم از حضور بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا شد.


۳- رفتارهای خلاف شان باشگاه در نقل و انتقالات و حضور سوال برانگیز در یک هتل به جای ساختمان باشگاه، همچنین همراهی شائبه برانگیز برخی افراد در اتاق مذاکره که باعث ورود نهادهای نظارتی به موضوع نقل و انتقالات باشگاه استقلال شد.


۴- قراردادهای اقتصادی بی نتیجه و بدون تامین نظر هیئت مدیره که باعث بروز مشکلات مالی برای استقلال شد.


۵- خروج ارز از کشور بدون مجوز هیئت مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن باشگاه استقلال شد.


۶- اتفاقات تاسف برانگیز در کشور قطر به ویژه در فرودگاه دوحه که دون شان باشگاه استقلال بود.


۷- طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به جای مدیریت بازیکنان و حل و فصل مشکلات که باعث خدشه دار شدن حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال شد.


۸- همچنین بازی با احساسات هواداران باشگاه استقلال به بهانه بازگرداندن استراماچونی سرمربی سابق باشگاه

 

 اعضای هیئت مدیره با در نظر گرفتن مصالح باشگاه و لزوم اقدام سریع برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره باشگاه، آقای احمد سعادتمند را از سمت مدیریت عامل باشگاه استقلال عزل  و عضویت ایشان در هیئت مدیره  را به مجمع باشگاه ارجاع می دهد.


لازم می دانیم برای آقای سعادتمند در مناصب آینده آرزوی موفقیت کنیم و همچنین از هواداران باشگاه تشکر کنیم و آرزوی روزهای خوب برای استقلال بزرگ داشته باشیم.

 

با توجه به این بیانیه باید سعادتمند را به طور قطع عزل شده دانست اما جالب است که مدیرعامل باشگاه استقلال تا دقیقه 90 حضور خود در مدیریت باشگاه استقلال سعی می‌کرد با استفاده از نام نوری برای هوادارن این باشگاه دلربایی کند و فضا را برای ادامه فعالیت خود باز بگذارد. به این ترتیب دیگر سعادتمند در باشگاه استقلال هیچ مسئولینی ندارد و باید منتظر اعلام نام مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
صربه ای که استقلال در سه فصل گذسته خورده از همبن مدیران نالایق و دلال بوده ایت.و به نوعی به نگاه رنگی وزیر ورزش نیز بر می گردد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->